Ep.39

664 33 0
                                    

Junghwa Mengetuk Pintu Rumah Chingunya Jungkook Setelah Sampai Didepan Rumah Chingu Jungkook.

Junghwa Memegang Tangan Anaknya.

Tak Lama Kemudian Pintu Rumah Itu Terbuka Memperlihatkan Seorang Namja Yaitu V.

Junghwa... Ucap V Lalu Tersenyum Manis Ke Junghwa.
Junghwa Membalas Senyuman V.

Junghwa. Ini Anak Awak Ke? Tanya V Ke Junghwa. Dan Junghwa Membalas Dengan Anggukkan.

Wahhh... Cumelnya. Mukanya Mirip Macam Jungkook... Ucap V Lalu Memandang Anak Junghwa Sambil Tersenyum.

Jungi Nak Tak Kawan Dengan Ance

Junghwa Terdiam Seketika.

Adik. Nama Adik Siapa? Tanya V Ke Anak Junghwa.

Jungi... Ucap Anak Junghwa Sambil Membuat Muka Cute.

Wahhh... Comel Nama... Macam Nama Appa Kamu... Ucap V Sambil Tersenyum.

Jungi Nak Tak Kawan Dengan Pakcik? Ucap V Sambil Memegang Tangan Jungi.

Nak... Ucap Jungi Dengan Riang.

Yey... Jom Kita Masuk... Junghwa Jom Masuk. Ucap V Lalu Mengangkat Jungi.

"Ye..."

Junghwa Masuk Kedalam Rumah Chingunya Jungkook.

V Dan Jungi Pergi Keruang Tamu Kalau Junghwa Menghampiri Dapur. Terlihat Eomma Jungkook Sedang Menghidangkan Makanan Diatas Meja.

"Maaf Eomma Junghwa Datang Lambat Tak Sempat Nak Tolong Eomma..." Junghwa Pergi Ke Meja Yang Ada Makanan Diatasnya.

Tak Per... Ucap Eomma Jungkook Yang Sedang Sibuk Sedang Menghidangkan Makanan.

Mana Cucu Eomma? Tanya Eomma Jungkook Setelah Selesai Menghidangkan Makanan.

"Ada Kat Ruang Tamu. Main Dengan V..." Junghwa Memandang Eomma Jungkook.

Kalau Macam Tu Eomma Ke Ruang Tamu Dulu. Nak Jumpa Dengan Cucu Eomma. Ucap Eomma Jungkook Lalu Keruang Tamu.

Junghwa Hanya Tersenyum Sahaja.

Junghwa Menghidu Makanan Yang Eomma Jungkook Masak.

"Hmmm... Sedapnya Bau." Batin Junghwa.

Tiba-Tiba Ada Bunyi Telapak Kaki Yang Sedang Menghampiri Junghwa. Junghwa Memusingkan Tubuhnya Memandang Seorang Yang Sedang Menghampiri Junghwa.

"Eh. Jin Oppa..." Junghwa Memandang Jin Yang Sedang Berdiri.

Junghwa. Itu Anak Kau Ke? Tanya Jin Ke Junghwa. Dan Junghwa Membalas Dengan Anggukkan.

Owh... Comel Muka Anak Kau... Nama Anak Kau Siape? Tanye Jin Lagi.

"Jungi..."

Wahhh. Nama Anak Kau Sama Dengan Jungkook... Ucap Jin Lalu Memandang Masakan Yang Eomma Jungkook Masak Tadi.

Hmmm... Bau Masakkan Puan Jeon Sedap. Ucap Jin Sambil Menghidu Masakan Eomma Jungkook.

"Jin Oppa. Agaknya Bila Jungkook Akan Ingat?"

Jin Yang Sedang Menghidu Makanan Itu Berhenti Apabila Junghwa Berbicara Tentang Jungkook.

Aku Mana Tau... Aku Harap Jungkook Akan Ingat Secepat Mungkin... Ucap Jin

"Saya Harap Jungkook Akan Ingat Semula..."

Woi. Kenapa Kau Ada Kat Sini! Ucap Sorang Namja Yang Baru Masuk Kedapur Yaitu Jungkook.

Junghwa Terkejut Dengan Kehadiran Jungkook Yang Baru Saja Balik.

"S-saya Dijemput Untuk Makan Bersama..." Junghwa Memberi Alasan.

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now