S2 - 49

689 25 9
                                    

Pagi

Satu Tahun Kemudian.

Junghwa Terbangun Dari Tidurnya Apabila Ada Sesuatu Mengusik Pipinya.

Junghwa Membuka Matanya Perlahan-lahan sehingga Terbuka Sepenuhnya.

Junghwa Memandang Jungkook Yang Sedang Membelai Pipinya.

"Oppa... Gelilah..." Rengek Junghwa Suaranya Serak Basah Baru Bangun Tidur.

Alah... Geli ye... Ambik ni... Ucap Jungkook Lalu Mengeletek Pinggang Junghwa. Membuatkan Junghwa Tertawa Kerana Geli.

"Oppa... Geli... Hahahaha!!" Junghwa Tergelak Tiba-Tiba Telefon Jungkook Berbunyi Menandakan Ada Panggilan Masuk Membuatkan Jungkook Berhenti Mengeletek Pinggang Junghwa.

Jungkook Langsung Mengambil Telefonnya Diatas Meja Sebelah Katil Lalu Didekatkan Ketelinganya

Yeobeoseo... Ucap Jungkook

Junghwa Hanya Memandang Suaminya Yang Sedang Berbual didalam Telefon.

Ye... Nanti Saya Sampai Kepejabat... Ucap Jungkook

Junghwa Bangun Dari Katilnya.

Jungkook Sudah Putuskan Talian Telefon.

Sayang... Saya nak mandi Lepastu Langsung Kepejabat... Sebab Ada Orang nk bekerja dekat situ... Ucap Jungkook Lalu Banbun Dari Katil Dan Mengambil Tuala.

"Owh... Taknak Sarapan dulu ke oppa?" Junghwa Mengemas Katilnya Dan Bantal².

Taklah... Nanti Oppa Makan Dekat Luar... Ucap Jungkook Lalu Masuk kedalam Bilik Air.

Junghwa Berjalan Kearah Almari Baju. Junghwa Mengambil Baju Pejabat Suaminya Jungkook. Junghwa Menyiapkan Baju Kerja Jungkook Dan Meletakkan Diatas Katil. Lalu Junghwa Keluar Dari Bilik Itu.

Junghwa Menghampiri Bilik Anaknya Jungi.

Junghwa Masuk Kedalam Bilik Anaknya Terdapat Anaknya Sedang Masih Tidur

"Alah... Anak Eomma Belum Bangun Lagi.."  Junghwa Naik Keatas Katil Anaknya Yang Berumur 6 Tahun.

Jungi Mengeliat Kecil Apabila Junghwa Mengacau Anaknya Tidur.

Eomma... Ucap Jungi Matanya Masih Tertutup.

"Bangun... Nanti Lambat Pergi Sekolah..."

Ok... Ucap Jungi Lalu Bangun Dari Baringnya.

"Cepat Mandi... Nanti Appa Hantar Kamu Pergi Sekolah..."

Baik Eomma... Ucap Jungi.

Junghwa Bagun Dari Katil Dan Keluar Dari Bilik Anaknya.

Junghwa Menuruni Tangga. Lalu Junghwa Kedapur Ingin Masak Walaupun Junghwa Tidak Mandi. Junghwa Ingin Masak Dulu Baru Mandi.

Setelah Siap Masak Sarapan.

Junghwa Sedang Meletak Pinggsn Yang Berisi Sarapan Itu Diletakkan Diatas Meja Makan Didapur.

Jungkook dan Jungi Sedang Menuruni Tangga.

Eomma... Ucap Jungi Lalu Menghampiri Junghwa.

"Duduklah... Sarapan Cepat..."

Baik Eomma... Ucap Jungi Lalu Makan Dengan Cepat.

Jungkook Sedang Minum Nescafee Sambil Berdiri.

"Oppa... Duduk dulu..."

Tak Apelah... Oppa Kena Cepat Kepejabat... Ucap Jungkook Sambil Memandang Junghwa.

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now