Bang!!
V!!! Ucap Choa Dan Hani Lalu Membuka Matanya. Lalu Mata Choa Dan Hani Membulat apabila Seseorang Terbaring Dan Dilumuri Darah Di Bahunya Tapi Itu Bukan V Dan Siapa Lagi Kalau Bukan Habin.
Polis Yang Menembak Habin
Pistol Yang Berada Di Tangan Habin Terjatuh Dan Diambil Oleh Polis. Ya Jungkook Dan Jin Baru Sahaja Sampai Disini Bersama Polis.
V Tersenyum.
Choa Dan Hani Masih Terkejut.
Choa Dan Hani Takut Melihat Darah Banyak Seperti Itu.
Habin Terbaring Sambil Menahan Sakit Di Bahunya.
Seorang Polis Yeoja Membangunkan Habin Lalu Membawa Habin Ke Kereta Polis Itu.
Jungkook Membuka Ikatan Tali Di Tangan V. Kalau Jin Membuka Ikatan Ditangan Choa Dan Hani.
Tae. Jungkook Sudah Pulih... Ucap Jin Ke V Membuatkan V Terkejut.
A-Apa? Betul Ke? Ucap V Tak Percaya.
Betulah... Ucap Jin Setelah Melepaskan Ikatan Tali Ditangan Choa Dan Hani.
V Memandang Jungkook. Lalu V Langsung Memeluk Jungkook Dengan Erat.
Jungkook. Aku rindu Kau... Ucap V Sambil Memeluk Jungkook
Aku Jugak... Ucap Jungkook Lalu Meleraikan Pelukannya Bersama V.
Tae... Kemana Junghwa? Tanya Jungkook Ke V.
Lalu V Menunduk Ke Bawah.
Aku Tak Tau... Tak De Kesan Junghwa... Ucap V Membuatkan Jungkook Menunduk.
Choa Menghampiri V Dan Jungkook.
Kita Kena Bersabar... Ucap Choa.
Jungkook Mengangguk.
Dah. Jom Kita Balik. Kita Rehat Dulu. Lepastu Kita Cari Junghwa... Okey ucap V Lalu Jungkook Mengangguk Lemah.
Junghwa P.O.V
Junghwa Sedang Berjalan Mau Ke Bilik Appanya. Setelah Sampai Ke Depan Pintu Bilik Appanya.
Baru Saja Junghwa Memegang Knop Pintu Bilik Itu. Tiba-tiba Junghwa Terdengar Suara Appanya Didalam Bilik.
Aku nk kau Cari Jungkook. Dan Kau Buat Je Sesuka Hati Kau. Asalkan Dia Menyesal Atas Perbuatannya Dulu Kepada Junghwa. Ucap Appa Junghwa Didalam Bilik Itu.
Junghwa Menganga Apabila Appanya Menyuruh Orang Untuk Memukul Jungkook.
Dan Junghwa Kembali Mendengarkan Perbualan Appanya Yang Sedang Telefon Dengan Seseorang.
Dan Kau Bawak Jungkook Kedepan Aku... Ucap Appa Junghwa.
Junghwa Memegang Dadanya. Junghwa Takut Orang Suruhan Appanya Dapat Tangkap Jungkook.
Dengan Cepat. Junghwa Membuka Pintu Bilik Appanya. Lalu Masuk Menghampiri Appanya Yang Sedang Duduk Diatas Katil Sambil Telefon Orang Suruhannya.
"Appa!. Kenapa Appa Nak Sakitkan Jungkook. Jungkook Tak Bersalah..."
Appa Junghwa Tampak Terkejut Akan Kehadiran Junghwa Disitu.
Jung-Junghwa... Ucap Appa Junghwa Gugup.
"Appa... Tolong Jangan Sakiti Jungkook. Jungkook Tak Salah.."
Kamu Kata Tak Salah. Kamu Tak Ingat Ke Dulu Dia Nak Bunuh Appa Lalu Dia Mendera Kamu. Apa Kamu Tak Ingat? Ucap Appa Junghwa.
"Junghwa Ingat. Tapi Sekarang Dia Sudah Menyesal... Jadi Tolonglah Appa... Cakap Dengan Orang Suruhan Appa Jangan Sakiti Jungkook..." Junghwa Memandang Appanya Lalu Air Mata Junghwa Bertakung.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...