Junghwa P.O.V
Junghwa Menuruni tangga.
Junghwa Mau Mengambil Anaknya Dirumahnya Eomma Jungkook.
"Choa. Hani. Aku Nak Ambil Jungi Dulu."
Okey... Hati-hati Tau Junghwa... Ucap Choa Yang Berada Di Dapur.
"Ye..."
Junghwa. Hati-hati. Ucap Hani.
"Ye... Janganlah Risau Sangat. Aku Boleh Jaga Diri Aku."
Kau Nak Pinjam Tak Kereta Aku? Kalau Nak Pinjam Kunci Kereta Tu Ade Dekat Atas Meja Tu Je... Ucap Choa Yang Baru Sahaja Menghampiri Junghwa
"Tak Pelah. Aku Nak Jalan Kaki. Supaya Sehat."
Itu Bukan Alasan Tau. Kesian Kau Jalan Kaki. Ucap Hani.
Haah. Kesian Kau Jalan Kaki. Ucap Choa Pulak.
"Tak Per... aku Boleh Naik Texi lah.."
Kalau Tak De Duit. Mintak Dekat Aku Tau... Ucap Choa
"Aku Ade Duitlah. Dan Aku Taknak Menyusahkan Kau Berdua."
Mane Ade Menyusahkan. Kau Kan Kawan Aku. Betul Tak Hani Ucap Choa Lalu Memandang Hani Yang Sedang Duduk Diatas Sofa.
Betul Tu Choa. Mane Ade Menyusahkan. Kau Adelah Kawan Baik Kitaorang. Ucap Hani Sambil Tersenyum.
"Terima Kasih Tau... Korang Banyak Bantu Aku. Dan Kau Baik Sangat."
Sama² Kitakan Kawan Harus Saling Membantu. Ucap Choa.
"Okeylah. Kalau Macam Tu Aku Pergi Dulu Tau..."
Okey. Hati-hati Tau... Ucap Choa Dan Hani Serentak
"Ye... Aku Pergi Dulu"
Ye.. ucap Hani Dan Choa Serentak
Junghwa Keluar Dari Rumah Choa. Lalu Junghwa Berjalan Kaki Mau Ke Rumah Chingu Jungkook.
Sebenarnya Ade Banyak Texi Kat Situ. Tapi Junghwa Memilih Untuk Berjalan Kaki.
Junghwa Singah Sekejap Dekat Kedai Buah. Junggwa Nak Beli Buah Untuk Membagi Ke Eomma Jungkook dan Chingu Jungkook.
Setelah Sudah Membeli Buah. Junggwa Sambung Berjalan Kaki Mau Ke Rumah Chingu Jungkook.
_____
Setelah Sampai Dirumah Chingu Jungkook. Junghwa Mengetuk Pintu Rumah Chingu Jungkook.
Tak Lama Kemudian Pintu Rumah Itu Terbuka Memperlihatkan Eomma Jungkook Yang Membuka Pintu Itu.
"Eomma. Nih Buah. Tadi Saya Beli Untuk Eomma Dan Chingu Jungkook." Junghwa Menghulurkan Plastik Dalamnya Ada Buah Yang Junggwa Beli Tadi
Eomma Jungkook Hanya Memandang Plastik Yang Dalamnya Ada Buah.
Junghwa Merasa Pelik Dengan Eomma Jungkook. Kenapa Eomma Jungkook Tak Ambik Buah Yang Dia Beli.
"Eo-eomma. Ni Buah"
Eomma Jungkook Mengambil Plastik Dalamnya Ada Buah.
Junghwa Merasa Lega Apabila Eomma Jungkook Mengambil Plastik Dalamnya Ada Buah.
"Eomma Makanlah Buah Tu."
Tiba-tiba Eomma Jungkook Membuang Buah Itu Didepan Junghwa. Membuatkan Junghwa Terkejut.
"Eo-eomma... Ke-Kenapa?" Junghwa Memandang Buah Yang Dibuang Oleh Eomma Jungkook Lalu Memandang Eomma Jungkook.
Aku Takkan Makan Buah Yang Dibelikan Oleh Anak Seorang Pembunuh! Ucap Eomma Jungkook Dengan Marah Membuatkan Junghwa Terkejut.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...