Ep.24

946 41 4
                                    

Setelah Sampai Ke Rumah Chingunya.

V Dan Jungkook Keluar Dari Kereta V.

Lalu Jungkook Mengambil Begnya Yang Berada Dibelakang Kereta V.

Jungkook Berjalan Memasuki Rumah Chingunya. Dan Jungkook Langsung Menaiki Tangga Dan Memasuki Biliknya Dan Menutup Pintu Biliknya.

Jungkook Membaringkan Tubuhnya Diatas Katil

Jungkook Mengeluh Kecil.

"Aku Rindu Junghwa. Aku Nak Peluk Dia Nak Minta Maaf Dekat Dia Atas Kesalahan Aku Ke Dia."Batin Jungkook.

5 Tahun Kemudian.

Junghwa P.O.V

"Akhirnya Sampai Juga Ditanah Airku..." Kini Junghwa Sudah Sampai Ke Korea. Bersama Youngmin Kalau Hani Tak Ikut Dia Kata Seronok Duduk Kat Sana.

Mana Kawan Aku Ni Kata Nak Jemput... Ucap Youngmin Sambil Menunggu Diluar Lapangan Terbang Bersama Junghwa.

"Itu Kot." Junghwa Menunjuk Seorang Namja Sedang Mencari Seseorang.

Hah Betul Tu. Dialah Tu. Ucap Youngmin Lalu Menarik Tangan Junghwa Dan Menghampiri Kawannya.

Kenapa Lambat. Ucap Youngmin Ke Kawannya.

Sorry lah. Tadi Aku Hantar Girlfriend Aku. Itulah Lambat... Ucap Kawan Youngmin.

Junghwa Hanya Memandang Dua  Orang Itu.

Tak Pelah. Aku Maafkan. Ucap Youngmin Sambil Menepuk Belakang Kawannya.

Jom... Ucap Kawan Youngmin Lalu Masuk Kedalam Keretanya.

Masuklah... Ucap Youngmin Sambil Membuka Pintu Kereta Belakang Untuk Junghwa.

"Terima Kasih..." Junghwa Masuk Kedalam Kereta.

Dan Youngmin Masuk Kedalam Kereta Depan.

Setelah Sampai Kesebuah Rumah.

Youngmin Junghwa Dan Kawan Youngmin Keluar Dari Keretanya Setelah Sampai Kesebuah Rumah.

Kawannya Youngmin Mengetuk Pintu Rumah Itu.

Tok Tok Tok!
Tiba-Tiba Pintu Rumah Itu Terbuka Memperlihatkan Seorang Yeoja.

Hai... Ucap Kawan Youngmin Ke Seorang Yeoja Itu.

Dah Sampai Pun... Ucap Seorang Yeoja Itu.

Korang Kenalkan Ini Choa Girlfriend Aku. Cantikkan... Ucap Kawannya Youngmin Membuatkan Pipi Choa Memerah.

Mengang Cantik... Ucap Youngmin.

"Cantik..." Puji Junghwa Ke Choa Membuatkan Pipi Choa Tambah Memerah Macam Tomato.

Jangan Puji Sangat Malulah.. Awak Pun Cantik Ucap Choa Puji Junghwa.

"Tak Delah. Biasa-biasa Je Muka Saya..."

Junghwa. Sekarang Kau Tinggal Dekat Rumah Choa. Ucap Youngmin Ke Junghwa Dan Junghwa Hanya 'Oh' Saja.

Masuklah... Ajak Choa

Choa Kitaorang Balik Dulu. Youngmin Tinggal Dekat Rumah Aku. Ucap Kawan Youngmin.

Okey... Ucap Choa

Jom Wonho. Ucap Youngmin Kekawannya Yang Bernama Wonho.

Okey. Aku Dengan Youngmin Pergi Dulu.Ucao Wonho Ke Junghwa Dan Choa.

Hati-Hati Dijalan Tau Oppa... Ucap Choa Ke Wonho Dan Wonho Membalas Dengan Anggukkan.

Lalu Kereta Wonho Dan Youngmin Bergerak Meninggalkan Halaman Rumah Choa Yang Agak Besar.

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now