Ep.44

698 32 8
                                    

Junghwa P.O.V

Junghwa Keluar Dari Kereta Mark Bersama Jackson.

"Mark. Terima Kasih Sebab Dah Tolong Saya Dengan Jackson..."

Sama² kalau Ada Apa-apa Call Saya Tau... Ucap Mark Yang Masih Didalam Kereta.

"Okey... Sekali Lagi Terima Kasih Ya..."

Ye... Saya Pergi Dulu. Ucap Mark Lalu Keretanya Bergerak Meninggalkan Halaman Rumah Choa.

Junghwa Memandang Depan Rumah Choa. Terlihat Ada Kereta V Terparking Didepan Rumah Choa.

"Jackson. Jom Masuk. Ini Rumah Kawan Saya..."

Okey... Ucap Jackson Lalu Mengikuti Junghwa Berjalan Menghampiri Pintu Rumah Choa.

Junghwa Mengetuk Pintu Rumah Choa.

Tok! Tok! Tok

Tak Lama Kemudian Pintu Rumah Choa Terbuka Memperlihatkan Hani.

Hani Langsung Memeluk Junghwa.

Kau Tak Apa-apa Ke Junghwa? Tanya Hani Lalu Meleraikan Pelukannya Bersama Junghwa.

"Aku Tak Apa-apalah... Jangan Risau"

Kau Kata Tak Apa-apa. Abis Tu Dekat Tepi Bibir kau Tu Bengkak Lepastu Ada Bekas Darah Pulak Tu. Mesti Si Penculik Tu Yang Pukul Kau kan. Bagitau Aku Siapa Penculik Tu Dan Siapa Pukul Kau Macam Tu. Bagitau Aku. Ucap Hani Lalu Lengan Bajunya Dilipatkan Keatas Tandanya Dia Sedang Marah Dan Mau Memukul.

Jackson Ke Belakang Junghwa.

"Penculik Tu Dekat Belakang Aku..."

Apa! Dia Ke Yang Culik Kau. Junghwa Kau Jangan Main-mainlah... Aku Serius ni... Ucap Hani Membuatkan Jackson Takut Dipukul.

"Betulah Dia Yang Culik Aku... Tapi Sebenarnya Dia Baik... Dia Yang Culik Aku Lepastu Dia Yang Lepaskan Aku Dan Dia Tolong Aku Lari Dari Tempat Itu..."

What!!! Jadi Kaulah Yang Culik Kawan Aku! Marah Hani.

Hey... Apa Yang Bising-Bising Ni... Eh Junghwa... Ucap Choa Lalu Langsung Memeluk Junghwa.

Junghwa... Kau Tak Apa-apa Ke?? Tanya Choa Lalu Melepaskan Pelukannya Bersama Junghwa.

"Betulah... Aku Tak Apa-apa"

Tu Kenapa Tepi Bibir kau Junghwa? Tanya Choa

"Tak De Papelah..."

Betul Ni?

"Betulah Choa..."

Owh... Junghwa Siapa Dekat Belakang Kau? Tanya Choa. Lalu Menunjuk Kebelakang Junghwa Yang Ada Jackson.

"Dia-"

Dia Adalah Penculik Tu. Ucap Hani Lalu Memandang Jackson Tajam.

Apa!! Betul Ke Junghwa? Tanya Choa.

"Ye. Tapi Sebenarnya Dia Baik. dia Yang Culik Saya Tu Ada Orang Suruh... Dan Dia Yang Lepaskan Saya..."

Owh... Ucap Choa Lalu Memandang Jackson. Jackson Tersenyum Kecil Dan Choa Membalas Senyuman Jackson.

Eh Junghwa... Kau Tak Apa-apa Ke? Tanya V Pulak Yang Baru Sahaja Kat Situ.

"Saya Tak Apa-apalah..."

Eh Buat Apa Kita Kat Sini. Jom Masuk. Ucap Choa

"Okey... Jom Jackson. Jangan Segan Buat Je Macam Rumah Awak Sendiri..."

Okey... Terima Kasih..."

Sama-sama... Ucap Choa Dan Junghwa. Hani Memandang Jackson Tajam. Lalu Masuk Kedalam Rumah Choa.

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now