Apa? Ucap V Terkejut
"Betul. Saya Masih Cintakan Jungkook. Tapi Saya Masih Ingat Lagi Dulu Apa Yang Dia Dah Buat Dekat Saya."
Tapi Kenapa Awak Tak Bagitau Dia Yang Awak Masih Cintakan Dia. Kesian Jungkook Terseksa Dia. Ucap V Membuatkan Junghwa Laju Mengeleng.
"Tak. Saya Tak akan Bagitau Dia Yang Saya Masih Cintakan Dia. Saya Nak Seksa Batin Dia Dulu."
Awak Tak Kesian Ke. Jungkook Dah Cukup Terseksa Dah Karena Awak Tinggalkan Dia. Ucap V
"Hati Saya Lagi Terseksa Karena Dulu Dia Tak Mengaku Itu Anak Dia." Air Mata Junghwa Mula Bertakung.
Junghwa. Kesianlah Dekat Jungkook. Ucap V
Tiba-Tiba Air Mata Junghwa Mengalir Membuatkan V Terkejut.
A-awak Menangis Ke? Tanya V Lalu Mengangkat Kepala Junghwa Menghadap Muka V.
"S-saya Takut Jungkook Kenapa-Napa."
Dah Jangan Menangis. Jungkook Takkan Kenapa-Napa. Jungkook Kuat. Ucap V Lalu Mengelap Air Mata Junghwa.
"Aw-awak. Jangan Bagitau Jungkook Yang Saya Risaukan Dia. Dan Jangan Bagitau Yang Saya Masih Cintakan Dia. Boleh Tak?"
Bo-boleh... Ucap V Lalu Junghwa Senyum.
"Terima Kasih..."
Sama² ucap V Sambil Tersenyum.
Tiba-Tiba Dokter Itu Menuruni Tangga Bersama Suga.
Junghwa Mengelap Air Matanya Laju.
Macam Mana Keadaan Jungkook Dokter? Tanya V Ke Dokter Itu.
Jangan Bagi Dia Stres... Dan Mungkin Tadi Pagi Dia Tak Makan. Itu Sebab Dia Pengsan. Ucap Dokter Itu.
Membuatkan Junghwa Terkejut.
Okey Dokter... Ucap V
Kalau Macam Tu Saya Pergi Dulu... Ucap Dokter Itu.
Okey Dokter... Ucap Suga.
Lalu Dokter Itu Keluar Dari Rumah Itu.
Junghwa Menunduk.
Junghwa. Kau Nak Tau Kenapa Dia Tak Makan. Sebab Dia Pikir Kau... Dan Dia Stress... Ucap Suga Membuatkan Junghwa Menunduk.
"Boleh tak Saya Tengok Jungkook?"
Mestilah Boleh... Ucap Suga.
"Terima Kasih..." Junghwa Menaiki Tangga
Chingu Jungkook Keluar Dari Bilik Jungkook Membuatkan Junghwa Mendiamkan Dirinya Di Tangga.
Kenapa Pulak Berdiri Dekat Situ. Pergi Masuk Kat Dalam Bilik Jungkook Tu. Dia Masih Belum Sedar... Ucap Rapmon Membuatkan Junghwa Melanjutkan Menaiki Tangga.
Chingu Jungkook Menuruni Tangga Lalu Keruang Tamu.
Junghwa Membuka Pintu Bilik Itu Perlahan. Junghwa Mengintai Kedalam Bilik Jungkook.
Rupanya Jungkook Belum Sedar Lagi. Junghwa Melangkah Perlahan Memasuki Bilik Jungkook.Junghwa Menaiki Katil Jungkook Lalu Duduk Dikatil Berhadapan Jungkook Yang Sedang Terbaring Dikatil.
Junghwa Memandang Muka Jungkook. Muka Jungkook Pucat Sangat.
"Jungkook Jadi Macam Ni Mesti Sebab Aku..." Batin Junghwa Lalu Junghwa Memegang Tangan Jungkook. Sejuk Tangan Jungkook.
Tiba-Tiba Telefon Junghwa Berbunyi Menandakan Ada Mesej Masuk.
Junghwa Memandang Skrin Telefonnya.
Mesej Itu Dari Choa.
Junghwa Membuka Mesej Itu.Lalu Junghwa Membaca Mesej Itu.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...