Tak de Kesan Junghwa... Ucap V Memandang Telefonnya Lalu Memandang Kedepan Semula. Karna V Sedang Memandu.
Hani Dan Choa Mulai Risau.
Choa Yang Duduk Di Depan Sebelah V Yang Sedang Memandu. Choa Semakin Risau
Tiba-tiba Kereta V Berhenti Disebuah Tempat.
Choa V Dan Hani Keluar Dari Kereta Itu Lalu Memandang Sekeliling.
Kat Sana Ada Hutan. Dan Kat Sebelah Kanan Ada Jurang. Betul Ke Kat Sini Ke Yang Junghwa Cakapkan Tu. Dia Kata Ada Hutan. Ucap Choa Sambil Memandang Sekeliling Tempat Itu.
Eh! Ini Bukan Ke Selipa Junghwa. Ucap Hani Sambil Memegang Sesuatu Ditangannya. Yang Ditangan Hani Adalah Selipa Junghwa Yang Berwarna Ungu.
Eh.. Haahlah... Betul Ini Selipa Junghwa... Ucap Choa Yang Baru Sahaja Disebelah Hani.
V Sedang Mengintai Sesuatu.
Eh V Kau Teng-
Shuttt... Ucap V Sambil Meletakkan Jarinya Dibibirnya Supaya Choa Dan Hani Tak Bising.
Kau Kenapa V? Ucap Choa Dengan Suara Perlahan Yang Baru Sahaja Disebelah V.
Hani Menghampiri Choa Dan V Yang Sedang Mengintai Sesuatu.
Ada Apa? Tanya Hani Dengan Suara Perlahan.
Ada Habin Dan Orang Suruhannya Dekat Tepi Jurang Tu... Ucap V Dengan Suara Perlahan.
Huh... J-Jadi Betul lah Habin Culik Junghwa... Ucap Choa Dengan Suara Yang Perlahan.
Coba Kau Perhatikan Betul-betul. Tak De Junghwa. Dan Muka Habin Marah. Jadi Junghwa Tak Dapat Di Tangkaplah... Ucap V Dan Dibalas Anggukkan Oleh Hani Dan Choa.
Syukurlah... Junghwa Tak Dapat Ditangkap... Ucap Choa.
T-Tapi. Kemana Junghwa? Ucap Hani
Aku Tak Tau... Tapi Aku Rasa Junghwa Keadaan Baik-baik Saja. Ucap V Sambil Memandang Habin Dari Jauh.
Lebih Baik Kita Call Polis... Ucap Hani Dan Dibalas Anggukkan Oleh Choa Dan V
Hoi!! Ucap Namja Yang Berada Dibelakang Choa Hani Dan V.
Choa Hani Dan V Memandang Kebelakang.
Dan Ketiga Orang Itu Membulatkan Matanya
Jungkook P.O.V
Jungkook Membuka Matanya.
Jungkook Menggosok Matanya.Lalu Jungkook Memandang Sekeliling.
Baru Jungkook Sadar Yang Dia Berada Dihospital.
Tiba-tiba Jungkook Terbayang Muka Junghwa.
"Junghwa!!" Jungkook Langsung Bangun Dari Baringnya.
Tiba-tiba Pintu Bilik Rawatannya Terbuka Memperlihatkan Seorang Namja Dan Anak Kecik Itu.
Yang Namja Baru Masuk Itu Bersama Anak Kecik Itu Adalah Jin Dan Jungi.
Jin Tersenyum Lalu Menghampiri Jungkook Yang Sedang Duduk Diatas Katil Bilik Rawatannya.
Ahjussi... Ucap Jungi Lalu
Menghampiri Jungkook.Jungkook Memandang Jungi.
Dia Anak Kau Jungkook... Ucap Jin Ke Jungkook.
Jungkook Memandang Jin Laku Kembali Memandang Jungi Yang Sedang Berdiri Ditepi Katilnya Sambil Tersenyum Manis Ke Jungkook.
Jungkook Langsung Memeluk Jungi.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...