"jung-jungkook" Junghwa Terkejut Kerana Jungkook Ada Disitu.
"Kau Buat Apa Kat Sini?" Junghwa Bangun Dari Duduknya.
Kau Tanya Aku Buat Apa Kat Sini. Lawaklah Kau Ni... Ucap Jungkook Sambil Tergelak.
"J-jadi Kau Masih Tinggal Sini?"
Haah. Tapi Aku Tinggal Dekat Rumah Chingu Aku... Ucap Jungkook Sambil Membuka Pintu Rumahnya.
"Habis Kenapa Si Boss Choa Itu Beri Alamat Rumah Si Jungkook Ni." Junghwa Bercakap Perlahan Tapi Dapat Didengar Oleh Jungkook.
Sebenarnya Boss Choa Itu Adalah Aku... Ucap Jungkook Lalu Masuk Kedalam Rumah Itu. Junghwa Sudah Marah Lalu Dia Mengikuti Jungkook Dengan Marah.
"Kenapa Kau Tipu Aku?" Junghwa Berjalan Mengikuti Jungkook Berjalan Dekat Dalam Rumahnya.
Kerana Aku Nak Suruh Kau Kemas Rumah Aku ni. Jadi Inilah Kerja Baru Kau... Ucap Jungkook Membuatkan Junghwa Marah.
"Ish!! Kau Ni!! Mem-" Kata-Kata Junghwa Terhenti Apabila Melihat Rumah Jungkook Macam Kapal Pecah. Bersepah Dan Berhabuk.
"K-kau Suruh Aku Kemas Rumah Ni Yang Macam Kapal Nak Pecah?" Junghwa Memandang Rumah Jungkook
Yelah. Habis Kau Nak Tengok Je. Ucap Jungkook Sambil Tersenyum Melihat Muka Terkejut Junghwa.
"Tak Nak Aku..." Baru Sahaja Junghwa Ingin Melangkah Keluar Dari Rumah Jungkook Namun Ditahan Tangan Junghwa Oleh Jungkook
Kalau Kau Tak Nak Nanti Aku Bagitau Kawan Kau Si Choa Yang Aku Ni Suami Kau. Nak? Ucap Jungkook Sambil Memandang Junghwa.
"Aku Tak Nak Choa Tau Yang Jungkook Suami Aku." Batin Junghwa.
Nak Ke Tak Nak? Kalau Tak Nak Aku Akan Bagitau Choa. Ucap Jungkook.
"Yelah. Aku Akan Kemas Rumah Ni. Tapi Lepaskan Tangan Aku"
Okey... Ucap Jungkook Lalu Melepaskan Genggaman Tangannya Dekat Junghwa.
Silakan Kemas. Ucap Jungkook Dengan Gelakkan.
"Ish!!" Junghwa Mulai Mengemas.
Eh Junghwa. Jangan Lupa Ya Buatkan Air Untuk Aku... Ucap Jungkook.
"Diamlah!!"
Jungkook Tersenyum Mendengar Marahan Junghwa.
Setelah Selesai Mengemas Junghwa Duduk. Penat
"Penatnya..." Junghwa Duduk Di Sofa.
"Kemana Pulak Si Jungkook Michin Ni. Eh Buat Apa Aku Pikir Pasal Dia. Lebih Baik Aku Berehat Jelah. Batin Junghwa Tiba-Tiba Mata Junghwa Merasa Berat Dan Tak Lama Kemudian Junghwa Sudah Tertidur Diatas Sofa.
"Hurmmmm..." Junghwa Mengeliat Kecil. Dan Junghwa Terbangun Dari Tidurnya.
Junghwa Membuka Matanya Sedikit. Lalu Junghwa Mengosok Matanya Dan Matanya Sudah Terang.
Junghwa Bangun Dari Baringnya.
Junghwa Pelik Macam Mana Dia Boleh Ada Dekat Atas Katil Dan Didalam Bilik."Bukan Ke Tadi Aku Tidur Dekat Sofa. Tapi Macam Mana Boleh Dekat Bilik Dan Kini Aku Berada Diatas Katil?" Batin Junghwa.
Tiba-Tiba Pintu Bilik Itu Terbuka
Memperlihatkan Seorang Namja Yaitu Jungkook."Kenapa Aku Boleh Ada Dekat Sini?"
Oo... Tadi Kau Tidur Dekat Atas Sofa. Jadi Aku Angkat Kaulah Bawak Masuk Bilik. Ucap Jungkook Dan Mengunci Pintu Bilik Membuatkan Junghwa Terkejut.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...