Ep.48 (End)

1K 34 2
                                    

"Jung-Jungkook!"

Junghwa Memandang Jungkook Sampai Tak Berkedip Matanya.

Junghwa. Jungkook Sudah Pulih Ingatannya... Ucap V Membuatkan Air Mata Junghwa Semakin Mengalir.

Junghwa Menunduk Sambil Menangis.

Jungi Langsung Memeluk Junghwa.

Jungkook Menghampiri Junghwa Yang Sedang Berjongkok Sambil Memeluk Jungi.

Jungkook Berjongkok Di Hadapan Junghwa. Junghwa Masih Menundukkan Kepalanya Ke Bawah Sambil Menangis Bahagia.

Junghwa... Jangan Nangis. Saya Ada Di Sisi Awak... Ucap Jungkook Sambil Mengusap Rambut Junghwa Dengan Lembut.

Junghwa Memandang Jungkook.

Jungkook Mengelap Air Mata Junghwa.

Jungi Menghampiri V Yang Sedang Memandang Jungkook Dan Junghwa.

Jungkook Dan Junghwa Bangun Dari Jongkoknya.

"Jungkook. Ma-Maafkan Saya. Hik" Junghwa Langsung Memeluk Jungkook.

Jungkook Tersenyum. Lalu Mengusap Kepala Junghwa. Dan Sesekali Mencium Dahi Junghwa.

"Ma-Maafkan Saya. Hik"

Kenapa Awak Yang Minta Maaf. Sepatutnya Saya Yang Minta Maaf. Atas Perbuatan Saya Yang Dulu Terhadap Awak Junghwa... Ucap Jungkook Sambil Memeluk Junghwa Dengan Erat

"Seharusnya Saya. Sebab Saya Awak Kemalangan... Hik" Junghwa Nangis Tersedu Sedu.

Sudah... Jangan Salahkan Diri Awak Sendiri... Ucap Jungkook Lalu Meleraikan Pelukannya.

Junghwa Memandang Muka Jungkook.

"Aw-Awak Dah Tau Anak Kita?"

Sudah... Ucap Jungkook Sambil Tersenyum.

Junghwa Tersenyum Manis

Appa Junghwa P.O.V

Appa Junghwa Kini Berada Didepan Rumah Chingu Jungkook.

Orang Suruhan Appa Junghwa Mengetuk Pintu Rumah Chingu Jungkook.

Tak Lama Kemudian Pintu Rumah Itu Terbuka Memperlihatkan Seorang Yeoja Paru Bayah Itu.

"Selamat Siang Puan Jeon..."

Eomma Jungkook Terkejut.

Tu-Tuan Park?! Ucap Eomma Jungkook Terkejut.

"Jangan Terkejut. Saya Datang ni Bukan nk Bunuh Puan Jeon. Saya Datang Sini. Sebab Nak Cakap Sesuatu..." Appa Junghwa Memandang Eomma Jungkook.

Na-Nak cakap apa? Tanya Eomma Jungkook.

"Tak nak Suruh Tetamu Masuk Dulu Ke?"

Buat Apa Aku Suruh Seorang Pembunuh Masuk Kedalam Rumah Ni! Ucap Eomma Jungkook Dengan Marah.

"Saya Bunuh Suami Puan. Karna Ada Sebab..."

Kau Pembunuh!! Ucap Eomma Jungkook Dengan Marah.

"Saya Bunuh Suami Puan. Sebab Suami Puanlah Yang Membunuh Isteri Saya."

Kau Jangan Nak Tipu Aku! Ucap Eomma Jungkook Sambil Memandang Appa Junghwa Dengan Marah.

"Sebenarnya. Suami Puan Dia Nak Cuba Rampas Isteri Saya Eommanya Junghwa. Suami Puan Mencintai Isteri Saya. Tapi Isteri Saya Dah Tak Suka Dengan Suami Puan... Dan Dengan Cara Kasar Suami Puan Membunuh Isteri Saya Saat Sudah Melahirkan... Dan Puan Mesti Tau Apa Yang Saya Buat. Kalau Puan Nak Percaya Ke Atau Tak Suka Hati Puanlah" Appa Junghwa Memandang Eomma Jungkook.

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now