S2 - 51

374 16 13
                                    

Jungkook Terbangun Dari Tidurnya Apabila Alarm Jamnya Yang Berada Diatas Meja Berbunyi Menunjukkan Pukul 7:00 Pagi

Jungkook Mengosokkan Matanya Terlebih Dahulu Dan Membuka Matanya Perlahan-lahan. Setelah Matanya Sudah Terbuka. Jungkook Memandang Sebelah Sisinya

"Mungkin Junghwa Tengah Masak Sarapan..." Jungkook Bangun Dari Katilnya Lalu Masuk Kedalam Bilik Air Setelah Mengambil Tuala Yang Berada Diatas Meja Kecil Disebelah Katilnya. Jungkook Tau Kalau Junghwa Yang Menyiapkan Tuala Diatas Meja Kecil Malah Baju Pejabatnya Juga Sudah Distrika Dan Diletakkan Digantungan Baju Didalam Almari.

Setelah Siap Mandi. Jungkook Mengelap Rambut Basahnya Dengan Tuala Kecik. Jungkook Berjalan Kearah Lemari. Jungkook Membuka Pintu Lemari Bajunya Dengan Baju Junghwa.

Jungkook Mengambil Baju Pejabatnya Yang Sudah Distrika Oleh Junghwa.

Setelah Siap Memakai Baju Pejabatnya Dan Seluar. Jungkook Berjalan Keluar Dari Biliknya Bersama Junghwa. Jungkook Tersenyum Sambil Menuruni Tangga Apabila Terbau Masakan Sedap Junghwa.

"Chagi... Oppa Dah Lapar ni..." Jungkook Kedapur Lalu Berjalan Menghampiri Junghwa Yang Sedang Berdiri Didepan Gas Dapur Yang Sedang Memasak Sarapan.

Tunggu Kejap Oppa...Sikit Lagi Nasi Goreng Dah Nak Masak... oppa Tahan Dulu Tau Lapa- arkh! Oppa... Terkejut Chagi... Ucap Junghwa Apabila Jungkook Langsung Memeluk Junghwa Membuatkan Junghwa Terkejut.

"Hehe..." Kepala Jungkook Diletakkan Dibahu Junghwa.

Oppa... Junghwa Sedang Masak ni... Ucap Junghwa Terganggu Apabila Jungkook Menganggu Dirinya Sedang Masak.

"yelah..." Ucap Jungkook Lalu Duduk Dikursi Meja Makan Sambil Memandang Junghwa Yang Sedang Sibuk Memasak

Eomma... Panggil Jungi Yang Baru Sahaja Masuk Kedapur.

Ye Sayang... Ada Apa? Ucap Junghwa Sambil Memandang Jungi.

Jungkook Memandang Jungi.

Eomma... Stokin Kaki Jungi Mane?? Tanya Jungi Lalu Duduk Diatas Paha Jungkook.

Jungkook Mengusap Kepala Anak Tersayangnya Itu.

Owh... Kejap... Nanti Eomma Carikkan... Ucap Junghwa Lalu Menyambung Memasak Nasi Goreng.

Dah Siap.... Ucap Junghwa Lalu Mengambil Pinggan Dan Meletakkan Nasi Goreng Itu Keatas Dua Pinggan Dan Meletakkan Diatas Meja Hadapan Jungkook Dan Jungi.

Makan Ya... Eomma Nak cari Dulu stokin Jungi... Ucap Junghwa

Baik Eomma... Ucap Jungi Dan Duduk Dikursi Sebelah Jungkook Lalu Menyuap Nasi Goreng Itu Kedalam Mulutnya.

Jungkook Tersenyum Melihat Anaknya.

Junghwa P.O.V

Junghwa Berjalan Menaiki Tangga. Baru Sahaja Junghwa Ingin Masuk Kedalam Bilik Jungi Tiba-Tiba Telefon Junghwa Yang Berada Didalam Biliknya Bersebelahan Dengan Bilik Jungi Berbunyi.

Pintu Bilik Junghwa Tidak Tertutup. Junghwa Masuk Kedalam Biliknya Lalu Mengambil Telefonnya Diatas Meja Sebelah Katilnya.

Berkerut Dahi Junghwa Apabila Nomor Telefon Tidak Dikenali Menelefonnya.

Junghwa Menekan Punat Hijau Untuk Menjawab Panggilan Itu

"Yeobeoseo... Siapa ni??"

Berkerut Dahi Junghwa Apabila Terdengar Suara Yeoja Tergelak Didalam Talian.

Hahahaha!! Gelak Seorang Yeoja Yang Junghwa Tidak Kenal.

"Siapa ni??" Berkerut Dahi Junghwa.

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now