"Ha-Habin?"
Junghwa Terkejut Apabila Habin lah Boss dari Namja ini.Kenapa. Terkejut ke... Hahahaha!!! Ucap Habin sambil tertawa.
Junghwa Memandang Habin dengan Tajam.
"Apa kau nak dari aku?!"
Apa yang aku nak dari kau. Aku nak kau mati... Ucap Habin dengan senyuman sinis.
"Apa salah aku?"
Junghwa masih ditempatnya.Salah kau sebab kau rampas Jungkook dari aku... Ucap Habin.
"Aku mana ada rampas Jungkook!!"
Oh yeke... Ucap Habin buat cara macam mengejek.
"Lepaslah!!!"
Kau nak aku lepaskan kau. Opss takkan aku nak lepaskan kau macam tu Je... Ucap Habin lalu menghampiri junghwa.
Junghwa Memandang Habin dengan Tajam.
Lebih baik kau matilah. Jungkook dan Eomma Jungkook dah benci kaulah. Ucap Habin
"Kenapa kau suruh aku mati. Kenapa tak kau Je yang mati..." Junghwa Tersenyum Sinis.
Ish kau ni!!! Ucap Habin lalu menarik kuat rambut junghwa.
Junghwa menahan kesakitan.
Aku akan bunuh kau... Ucap Habin
"Hahaha!! Aku takkan takut dengan orang macam kau ni lah"
Pang!
Kepala junghwa Terpusing Ke Kanan Apabila Pipi kiri Junghwa Ditampar Oleh Habin.
Kau tau tak dengan siapa kau Bercakap. Ucap Habin.
"Aku tau. Aku tengah bercakap dengan Yeoja murahan"
Ish kau ni!! Ucap Habin lalu menumbuk muka junghwa.
Junghwa hanya tersenyum saja.
Boss. Jangan buat macam tu. Kesian dia boss ucap Namja itu.
Diam kau! Jangan masuk campur hal aku!! Ucap Habin memarahi Namja itu.
Tapi boss- ucapan Namja itu Terhenti Apabila Habin Mengeluarkan Pistol lalu Pistol Itu Dihalakan ke Namja itu.
Jackson. Kau nak pilih yang mana satu. Sama ada kau nak Pilih masuk campur atau tak. Kalau kau masuk campur kau Taulah nasib kau... Ucap Habin ke Namja itu yang bernama Jackson.
Jackson hanya diam.
Habin Memasukkan Pistol Itu Didalam Bagnya kembali.
Habin memandang junghwa.
Tiba-tiba Telefonnya Habin Berbunyi Menandakan Ada Panggilan Masuk. Cepat-cepat Habin Mengangkat Panggilan Itu Apabila Ada Seorang Namja Menelfonnya.
Hello Oppa... Ucap Habin Lalu Keluar Dari Bilik Itu.
Awak Tak apa-apa? Tanya Jackson Ke Junghwa.
"Saya Okey..."
Betul? Tanya Jackson Lagi.
"Betul lah. Saya okey"
Okey Apa Benda. Tengok Tu Tepi Bibir Awak Berdarah. Ucap Jackson.
"Saya Okey..."
Okey. Ucap Jackson Lalu Duduk Diatas Sofa Yang Berada Disitu.
Air Mata Junghwa Kembali Mengalir. Membuatkan Jackson Langsung Menghampiri Junghwa Yang Sedang Menangis
Kenapa? Tanya Jackson
"Dah Jelas-jelas Awak Nampak Saya Macam Ni dia Pergi Tanya Pulak..."
Hehe... Maaf ucap Jackson.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...