~ 7 ~

4.2K 213 9
                                    

Alex pov

Αφού της είπα πως μπορεί να εξερευνήσει το σπίτι τα μάτια της έλαμψαν και έφυγε τρέχοντας προς τους πάνω ορόφους. Έμοιαζε με παιδί τα Χριστούγεννα που ανοίγει τα δώρα του. Γέλασα με την αντίδραση της και χώθηκα στην κουζίνα μου. Μ' αρέσει να μαγειρεύω. Για έναν παράξενο λόγο με χαλαρώνει όπως και το διάβασμα αλλά δεν έχω τόσο χρόνο ώστε να το απολαύσω όσο θέλω λόγω της δουλειάς μου και του υποκόσμου φυσικά. Την έφερα εδώ γιατί οι αντίπαλοι μας την κυνηγάνε για να κάνουν τον Will να πονέσει. Είμαστε μαζί στη μαφία. Εκείνος βέβαια είναι ο αρχηγός, ενώ εγώ από την άλλη είμαι το πιο έμπιστο μέλος του. Ο Tony δεν είναι μπλεγμένος με τον κόσμο μας γιατί δεν θέλει να ματώσει τα χέρια του και θέλει να τα κάνει όλα νόμιμα. Βέβαια δεν μπορώ να πάω πως δεν έχει πετύχει γιατί θα ήταν ψέματα. Και οι δύο όμως πλήρωσαν το τίμημα της ζωής που επέλεξε να είναι μέρος ο Will. Και ειδικά η Gabi. Εκείνοι μπορεί να έχασαν την αδερφή τούς αλλά η Gabi έχασε τη μητέρα της και τον πατέρα της μαζί. Μπορώ να πω πως σίγουρα δεν της άξιζε κάτι τέτοιο και μπορώ να το πω από πρώτο χέρι αυτό. Άλλωστε γνωρίζω τον πόνο του να χάνεις κάποιον που αγαπάς. Για μια απερισκεψία μου έχασε τη ζωή της η αδερφή μου. Ήταν η μόνη που είχα σε αυτόν τον κόσμο. Οι γονείς μας είχαν πεθάνει σε τροχαίο και εγώ για να τα βγάλουμε πέρα μπήκα στον υπόκοσμο. Μπήκα για να της προσφέρω μια καλύτερη ζωή που της άξιζε και για να την προστατέψω από τον σκληρό κόσμο που ζούμε. Όμως στην αρχή έκλεψα ένα μεγάλο ποσό από μια μεγάλη προσωπικότητα της μαφίας τον οποίο πλησίασα μόνο και μόνο για τα λεφτα του γιατί ήμουν απελπισμένος. Όμως κατάλαβαν πως το έκανα εγώ και ως αντάλλαγμα πήραν τη ζωή της αδελφής μου και τα λεφτά τους αφήνοντας με στο δρόμο. Μετά από ένα χρόνο με βρήκε ο Will και δεν ξανά κοίταξα πίσω μου. Όταν όμως έμαθα πως οι ίδιοι κυνηγάν την ανιψιά του Will ήθελα να τον βοηθήσω να την προστατέψει και να κάνω αυτό που δεν μπόρεσα να κάνω για την αδερφή μου. Αλλά όταν την γνώρισα υποσχέθηκα να την προστατέψω ακόμα και αν ήταν το τελευταίο πράγμα που θα έκανα στη ζωή μου γιατί είναι το πιο όμορφο και αθώο πλάσμα που έχω δει. Μου θυμίζει λίγο την αδερφή μου. Η Elle είχε μαύρα μακριά μαλλιά και ήταν μικροκαμωμένη με την μεγαλύτερη προσωπικότητα που μπορείς να χωρέσεις σε ένα τόσο μικρό σώμα όπως και η Gabi. Αλλά εκεί που διέφερε η Gabi με την Elle είναι στα μάτια. Της Gabi είναι τόσο εκφραστικά και έχει μια αύρα που σου βγάζει κάτι το παλιό αλλά όχι με την κακή έννοια. Και το χαμόγελο της είναι το ωραιότερο που έχω δεί. Μπορεί να έχει περάσει πολλά άλλα πάντα χαμογελάει. Ίσως να ισχύει ότι τα ομορφότερα χαμόγελα κρίβουν πολύ πόνο από πίσω τους.

Με αυτές τις σκέψεις τελείωσα το μαγείρεμα και πήγα να φωνάξω την φωνάξω για να φάμε. Αλλά εδώ και ένα τέταρτο ψάχνω όλο το σπίτι και δεν την βρίσκω πουθενά. Έχω αρχίσει να τρελαίνομαι. Που μπορεί να έχει πάει;! Δεν θα αντέξω άμα έχει πάθει κάτι, άμα την έχουν πάρει. Δεν μπορώ να το σκέφτομαι καν. Εκεί όμως που πήγαινα πέρα δώθε στο σαλόνι του πρώτου ορόφου την ακούω να ουρλιάζει. Πανικοβλητος ανεβαίνω μέχρι των τρίτο όροφο όσο πιο γρήγορα μπορώ και μπαίνω στη βιβλιοθήκη από όπου ακούγονται οι φωνές της. Μπαίνω μέσα και δεν την βλέπω αλλά την ακούω. Οι φωνή της έρχεται από τον καναπέ στη μέση του δωματίου. Την είχα ψάξει και σε αυτό το δωμάτιο αλλά δεν την είδα αφού ήταν κουλουριασμένη στον καναπέ. Αφού δεν είδα κανέναν άλλο μέσα στο δωμάτιο έτρεξα κοντά της και την είδα να χτυπιέται και να κλαίει στον ύπνο της. Φώναξα το όνομα της πολλές φορές για να ξυπνήσει και όταν ξύπνησε της χάιδεψα τα μαλλιά και την έβαλα στην αγκαλιά μου για να ηρεμήσει. Μετά από λίγο παραδόθηκε ξανά στον ύπνο μέσα στα χέρια μου. Δεν ξέρω τι έγινε αλλά αυτό που ξέρω στα σίγουρα είναι πως δεν μπορώ να τη βλέπω να κλαίει. Την πήρα στα χέρια μου σε στυλ νύφης και την κουβάλησα μέχρι το δωμάτιο μου δίπλα και την άφησα στο κρεβάτι. Την σκέπασα και πήγα να αλλάξω στο μπάνιο. Αφού βγήκα μπήκα κάτω από το πάπλωμα και την έβαλα στην αγκαλιά μου και κοιμήθηκα μαζί της.

Ο όρκοςWhere stories live. Discover now