DANY
We houden elkaar vast!!! Dit voelt zo veilig en fijn...Ik lach eventjes en kijk Carlos dan aan. Ik kom dichterbij en kus hem dan op zijn lippen. Ik laat even later weer los en we kijken elkaar een tijdje aan in de ogen. Opeens springt Dude tussen ons in en begint hevig te blaffen."Wat is er Dude? ...Oh nee! Dude ga gauw even naar buiten! Carlos is als de dood voor honden!" roep ik. "Het is al goed Dany. Hij heeft me geholpen om jou wakker te krijgen. Ik ben zo goed als over deze angst!" zegt Carlos trots. "Echt waar?! Dat is echt geweldig!" roep ik. Carlos knikt. "Trouwens, Dude zei net dat hij vind dat we nou wel eens op een date moeten." zegt Carlos met een grijns. "J-je verstaat hem...?" vraag ik geshockeerd. "Ja, ik kwam er net achter dat ik honden kan verstaan en ik schrok net zo erg als jij. Ik moet het nog wel even verwerken hoor." vertelt Carlos lachend. "Nou ik vind dat Dude gelijk heeft!" roepen Ben, Jay, Mal en Evie tegelijk terwijl ze binnenvallen.
"....Hoelang stonden jullie al achter die deur...." vraagt Carlos. "Lang genoeg om alles te horen." zegt Jay. "Yessss, Dany je hebt hem!" roept Evie. "Goed gedaan meid. Onze kleine Carlos is echt de perfecte match voor jou." zegt Mal trots terwijl ze haar arm om Ben heen gooit. "En ik dan? Krijg ik geen applausje voor het uitvragen van mijn vriendin?" vraagt Carlos geïrriteerd. Jay en Mal geven alleen een heel klein, sloom applausje met een serieus gezicht. Daarna lachen ze hard. "Wacht, zei je nou net 'vriendin'?" vraag ik doodgelukkig. "Ja zeker. Wacht, dat ben je toch wel? Je vind het wel goed toch?" vraagt Carlos opeens bloednerveus. "Tuurlijk!" antwoord ik. Carlos pakt me beet en geeft me de grootste knuffel ooit. Het voelt wel als een droom. Een hele mooie...
"Ahw!" hoor ik opeens vanuit alle monden van mijn vrienden en broer. "Kom op nou, mensen! Privacy!" roept Carlos naar de rest en ze rennen gelijk de deur uit als Dude blaffend achter ze aan komt rennen om ze de dorm uit te jagen. "Dus, nu hun eindelijk weg gejaagd zijn door Dude wil ik je dit toch even vragen. Waarom val je nou steeds flauw eigenlijk, Dany? Gaat alles wel goed met je? Had je dit vroeger ook al?" vraagt Carlos bezorgd. "Nee, ik heb dit pas 2 keer meegemaakt en dat was tot nu toe waar jij bij was en ik zou het niet weten. Ik hoop maar gewoon dat het nu ophoudt." zeg ik zachtjes. "Ik hoop het ook..maar je ogen zijn ook al een paar keer fel rood geworden. Ze zijn nu gelukkig wel weer gewoon bruin." zegt Carlos. "Dus daarom zag ik steeds fel rood net voordat ik knock-out ga. Ik weet echt niet wat er met me aan de hand is maar ik wil er nu even niet aan denken nu ik eindelijk bij jou ben." zeg ik. Ik leg mijn hoofd op Carlos zijn schouder. Carlos wrijft zachtjes met zijn duim over mijn wang en geeft me een zacht kusje op mijn voorhoofd. Ik hoor opeens gepiep aan mijn voeten. Carlos en ik kijken naar beneden en zien daar een 'ongelooflijk zielige' aandachtshond, Dude. "Kom maar, boefie!" zeg ik terwijl ik Dude omhoog til op mijn schoot. Ik zie Carlos nog een beetje aarzelen, maar dan steekt hij zijn hand uit naar Dude en aait hem langzaam over zijn hoofd. "H-hij doet helemaal niks.." zegt Carlos nog steeds verbaasd. "Nee, inderdaad. Dat wilt iedereen je al heel lang duidelijk maken!" zeg ik lachend. Dude springt opeens op Carlos zijn schoot en begint Carlos te likken in zijn gezicht. "Wauw, hij vindt jou het leukst van allemaal, Carlos!" roep ik met een glimlach. "I-ik den-k-k het-t.." sputtert Carlos terwijl Dude hem zowat op likt.
CARLOS
(2 dagen later)
Vandaag is mijn eerste date met Dany! We hebben afgesproken bij hetzelfde meertje in het bos als waar Ben en Mal laatst hebben zitten picknicken voor hun date. Dany zei dat ze al het eten mee zou brengen en ik zorg voor de rest. We mogen gelukkig de scooter lenen van Mal. Ze is nog nooit echt zo aardig geweest. Waarschijnlijk is ze nu echt gelukkig met Ben.
Om 12 uur moet ik haar ophalen bij haar dorm. Nog 11 minuutjes. Ik pak mijn rugzak, geef Jay een boks en aai Dude over zijn koppie. Dude slaapt nu voortaan in onze dorm. Dat mocht volgens Ben. "I love you, buddy." zeg ik nog tegen Dude voordat ik me omdraai en wegloop. Ik pak de hendel van de deur maar word van achteren beetgepakt. Ik vlieg achteruit en draai me om. Ik kijk recht in het gezicht van Jay die een gigantische grijns op zijn gezicht heeft.
Hij maakt een vuist en wrijft er weer mee door mijn haar. "JAY!" schreeuw ik woedend. "Ik heb me NET klaargemaakt! Nou moet ik mijn haar overnieuw kammen!" roep ik kwaad erna. "Oh....ja...dat was ik even helemaal vergeten. Het is nu zo gewoon voor me om dat altijd bij je te doen." lacht Jay. "Nou, je wordt hartelijk bedankt! Nou kom ik te laat bij Dany!" roep ik geïrriteerd. "Ah joh man, jij komt altijd overal veels te vroeg. Je zult nu waarschijnlijk dan niet te vroeg maar gewoon precies op tijd komen door deze kleine vertraging." zegt Jay relaxed. "Ik hoop het voor je! Anders ben je nog lang niet jarig.." zeg ik kwaad. "Oooohh....wat wil je nu gaan doen huh?? Het vertellen aan koning Ben??" plaagt Jay.
Ik grijp een stuk taart wat op tafel lag van het toetje van gisteren en gooi het in Jay's gezicht. Ik lach hem keihard uit en val bijna op de grond van het lachen. Als Dude dan uit het niets op Jay springt en hem omgooit om vervolgens de taart van zijn gezicht te likken hou ik het echt niet meer. Ik krijg tranen in mijn ogen van het lachen. Wanneer Jay weer oogcontact met me maakt en hij er niet al te blij uit ziet weet ik dat ik me uit de voeten moet maken. Ik sprint naar de deur, open hem en gooi hem keihard dicht in Jay zijn gezicht. Zo, die heeft zijn lesje wel geleerd. Ik draai me tevreden om en kijk recht naar de klok die aan de muur hangt in de gang. Het is 10 voor half 1?! Ik krijg spontaan een paniek aanval en vlieg naar Dany's dorm. Ik klop hard op de deur maar niemand reageert. Dan draai ik aan de hendel maar ik voel dat de deur klem zit. Ik begin met mijn hele lichaam tegen de deur aan te leunen.
JE LEEST
It's Good To Be Bad - Carlos de Vil Story - Dutch
Fanfiction*RIP Cameron Mica Boyce. Je was een grote inspiratie voor me. We zullen je nooit vergeten. Blijf gewoon lekker door dansen in de hemel. We will continue your legacy. Wield Peace, Not Guns. Mijn hart gaat uit naar Victor Boyce, Libby Boyce, Maya Boyc...