Είχαν περάσει μερικές μέρες και ήταν αρκετα δύσκολες, είχα απίστευτο διάβασμα και ο Θοδωρής νευριάζε συνέχεια μαζί μου. Είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι άσχημα με την όλη κατάσταση αλλά δεν έλεγα κάτι για πιστευτά πως θα συνήθιζε με τον καιρό αλλά έπεσα έξω, τα είχε βάλει πολύ άσχημα με το πανεπιστήμιο, όχι μόνο για τα μαθήματα αλλά και τις τον Chris. Καλά, για τον Chris δεν είχε άδικο βασικά καθώς είχε πάρα γίνει το κακό, δεν ήταν λίγες οι φορές που μου έστελνε μηνύματα και με κοροϊδευε αλλά τέλος πάντων, δεν έδινα σημασία πλέον.
"Carol, έχεις χρόνο ή θα γίνω βάρος όπως κάθε μέρα;" είπε ο Sin μπαίνοντας στο δωμάτιο με έναν φραπέ στο χέρι.
"Ποτέ δεν είσαι βάρος, φυσικά και έχω χρόνο."
Ρολαρε τα μάτια του και ξάπλωσε δίπλα μου, εγώ έκλεισα το βιβλίο μου και το άφησα στην άκρη όσο αυτός άφηνε το ποτήρι του στο πάτωμα, με πήρε στην αγκαλιά του και άρχισε να μου πιάνει τον κωλο διακριτικά, εγώ χαμογέλασα πονηρά και πήγα να τον φιλήσω αλλά κατά βάθος δεν είχα τόση όρεξη, γενικά δεν είχα όρεξη τελευταία, ήθελα συνέχεια να κοιμάμαι και να κάθομαι αλλά δεν του το έδειξα εκείνη τη στιγμή γιατί ήξερα πως τον είχα ξενερώσει τελευταία.
"Και που λες, θα έρθεις να δεις Σιναρο να γυρνάει video clip;" με ρώτησε με βαριά φωνή και μου δάγκωσε το χείλος.
"Λες και μπορώ να πω όχι στο ψώνιο μου..."
Αυτός μου χαμογέλασε και πήγε να ξεκινήσει κατάσταση αλλά όχι, δεν θα απολαύσω ποτέ σεξ εγω, έπρεπε ντε και καλά εκείνη τη στιγμή να του στείλει ο illeo και να του πει για το video clip. Προφανώς Τα παράτησε όλα και ασχολήθηκε με τις μαλακιες του, εγώ ξενέρωσα και ξανα πήρα το βιβλίο στα χέρια μου. Όταν επιτέλους αποφάσισε να αφήσει το κινητό και να συνεχίσει αυτό που άρχισε είχα ξενερώσει οπότε τραβήχτηκα.
"ΤΙ έγινε τώρα;" με ρώτησε με νεύρα.
"Τι έγινε; Δε βλέπω κάτι λάθος." απάντησα ειρωνικά και συνέχισα να διαβάζω το βιβλίο μου.
"Ωχ μου έχεις σπάσει τα νεύρα, πάω έξω, γεια σου." είπε και σηκώθηκε κατευθείαν.
Γενικά πάντα εγώ έφταιγα και έκανα κάτι λάθος, δεν μπορούσε να δείξει καθόλου κατανόηση στις υποχρεώσεις μου σε αντίθεση με εμένα που τόσο καιρό δεν ενοχλούμαι από τις μαλακιες του, τώρα θα βγάλει video clip και ενας θεός ξέρει τι θα βάλει μέσα αλλά εντάξει, δε νομίζω να κάνει βλακεια γιατί αν κάνει εγώ τον τραβάω απο το καροτομαλλι, τον πετάω κάτω και την κάνω. Όχι ότι θα αντέξω για μεγάλο χρονικό διάστημα μακριά του, έστω να καταλάβει όμως ότι δεν είμαι δεδομένη. Τέλος πάντων, ήθελα να σκέφτομαι θετικά.
YOU ARE READING
Haters gonna hate [Book 2]
FanfictionΣε αυτό το βιβλίο παρουσιάζεται η ζωή της Caroline και το Sinboy μετά από το τέλος του "Book 1". Αφού έχουν πλέον δημπσιοποιησει τη σχέση τους, η Caroline ξεκινάει το δεύτερο έτος των σπουδών της ενώ ο Sin συνεχίζει να ασχολείται με την καριέρα του...