I Need You In My Life

228 15 29
                                    

Still sin's P. O. V
Άνοιξα τα μάτια μου και βρισκόμουν ξαπλωμένος σε ένα κρεβάτι νοσοκομείο, κοίταξα γύρω μου και ειδα τον celebrity να κοιμάται σε μια καρέκλα δίπλα μου. Μου είχαν βάλει ορο, τι στον πουτσο; Σιγά σιγά άρχισα να θυμάμαι τι έγινε, Caroline...

"Φιλιππε;" ρώτησα με όση δύναμη μου είχε απομείνει.

Αυτός πετάχτηκε κατευθείαν και ήρθε πάνω από το κεφάλι μου, άρχισε να με ρωτάει αν είμαι καλά και να μου εξηγεί ότι είχα πάθει κρίση πανικού. Από πότε έγινε τόσο καλός αυτός;

"Ωραία δε με νοιάζει τι έπαθα εγώ, η Caroline πως είναι;" ρώτησα βουρκωμενος.

"Καλά είναι ρε Γκεκα, περιμένουμε να ξυπνήσει."

Το τι βάρος έφυγε από πάνω μου δε λέγεται, θα αυτοκτονούσα αν παθαίνε κάτι γιατί για να λέμε και του στραβού το δίκιο εγώ έφταιγα για την κωλοεπιπλοκη, από στεναχώρια το έπαθε. Τώρα το μόνο που έμενε ήταν να με αφήσουν να σηκωθώ και να πάω να την δω, να σιγουρευτώ ότι είναι καλά.

Caroline's P. O. V
Άνοιξα τα μάτια μου και δε μπορούσα να θυμηθώ απολύτως τίποτα, που ήμουν; Που ήταν ο Θοδωρής μου; Ένιωθα έναν ελαφρύ πόνο στην κοιλιά αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο, όλα καλά. Γύρισα το κεφάλι μου προς τα δεξιά και ειδα την Sandra να κοιμάται σε ένα άλλο κρεβάτι μαζί με τον Illeo, τι είχε συμβεί.

"Ξύπνησες;" με ρώτησε μια νοσοκόμα ψιθυριστά.

"Ναι, που είναι ο Θοδωρής; Τι έγινε; Συνέβη κάτι με το παιδί;" ρώτησα αγχωμένη.

"Ηρέμησε, όλα είναι καλά. Το αγόρι σου έπαθε μια έντονη κρίση πανικού και έχασε τις αισθήσεις του, θα πάω να δω αν είναι καλά και θα τον φωνάξω αμέσως."

Κουνησα θετικά το κεφάλι μου κι αυτή μου χαμογέλασε γλυκά. Βγήκε έξω και την είδα να μιλάει με κάποιον ακόμη, γνώμη φυσιογνωμία. Ω Θεέ μου, ήταν ο Chris. Είχα πάθει σοκ, δεν μπορούσα να καταλάβω τι έκανε ο Chris εδώ, αφού ήταν αδερφός της Brooke δεν είχε κανέναν λόγο να εμφανιστεί. Εκτός αυτού, πως έμαθε για την επιπλοκη μου;

"Γειά σου Caroline..." είπε όσο ερχόταν προς το μέρος μου.

Μολις ανέφερε το όνομα μου ξύπνησε η Sandra, για την ακρίβεια πετάχτηκε από το κρεβάτι και στράφηκε προς το μέρος μου με ανοιχτό το στόμα. Εγώ της χαμογέλασα κι αυτή άρχισα να ουρλιάζει και να ξυπνάει τον Illeo ο οποίος παρεμπιπτόντως δεν σηκωνόταν με τίποτα.

"Δε το πιστεύω ότι είσαι ζωντανή!" φώναξε και επιασε το χέρι μου.

"Κάτσε τι εγι-"

Haters gonna hate [Book 2]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang