Όταν διώξαμε τους άλλους δύο και μείναμε οι τρεις μας άρχισα να φοβάμαι πως η μάνα μου θα σκότωνε τον Θοδωρή και εν μέρει δε την κατηγορώ. Όλο το σπίτι μύριζε χόρτο και αλκοόλ, είχα πολλά νεύρα μαζί του αλλά όπως και να'χει η συμπεριφορά της μαμάς μου ήταν απαράδεκτη. Καθόταν στον καναπέ μαζεμένη σε μια γωνιά και κοιτούσε γύρω γύρω κάνοντας διάφορους μορφασμους.
"Ώστε, έγκυος;" ρώτησε υπεροπτικά.
"Ναι και βρίσκομαι ακόμα στον πρώτο μήνα." απάντησα και χώθηκα στην αγκαλιά του Θοδωρή ο οποίος απλά κοιτούσε το ταβάνι και έπινε τον φραπέ του.
Η μάνα μου ρολαρε τα μάτια της και άρχισε να τον σκαναρει, όχι με καλό τρόπο φυσικά. Αυτός είχε αρχίσει να εκνευρίζεσαι και μπορούσα να το νιώσω αν και προσπαθούσε να μη το δείξει και να μείνει ψύχραιμος.
"Λοιπον, ονόματα έχετε σκεφτεί;" ρώτησε η μητέρα μου χαμογελώντας ψεύτικα.
"Φυσικά Κ. Blackford, αν βγει αγόρι θα τον πούμε Agustin ενώ αν βγει κορίτσι Joe." αποκρίθηκε ο Θοδωρής.
Αυτή γούρλωσε τα μάτια της και άρχισε να γελάει ειρωνικά, όπως πάντα δηλαδή. Ο Θοδωρής σήκωσε το φρύδι του και άφησε τον καφέ στο τραπέζι, προβλέπω πόλεμο. Ήμουν σίγουρη ότι η μητέρα μου δεν θα ενέκρινε τίποτα σχετικό με την Αλβανία γιατί πολύ απλά είναι κομπλεξικη και κρίνει τους πάντες απο την καταγωγή, την εμφάνιση και το χρήμα. Όταν κατάλαβε πως την κοιτούσε δολοφονικά σταμάτησε να γελάει και προσποιηθηκε οτι σκουπίζει τα δάκρυα της.
"Ελπίζω να αστειεύεσαι, το παιδί θα πάρει βρετανικό όνομα και φυσικά το επίθετο της περίφημης οικογένειας μας, για παράδειγμα, Elizabeth Blackford, δεν ακούγεται τέλεια;" μας είπε με ενθουσιασμό.
"Εγω πάω μέσα να κοιμηθώ." είπε ο Θοδωρής και σηκώθηκε από τον καναπέ.
Χτύπησα το κεφάλι μου με το χέρι μου και πήγα να τον ακολουθήσω μέχρι που η μάνα μου με έπιασε από το χέρι και με έβαλε να καθίσω δίπλα της με το ζόρι. Δε θέλω να ξέρω τι κήρυγμα μπορεί να άκουγα γιατί είμαι σίγουρη, τον Θοδωρή δεν τον πήρε με καλό μάτι. Ναι μεν έχει ένα δίκιο γιατί η εικόνα που παρουσιάζει είναι το λιγότερο κακή αλλά ακόμα κι αν ήταν το καλύτερο παιδί θα τον έκραζε επειδή είναι Αλβανός από φτωχη οικογένεια, o zot.
"Δε με ενδιαφέρει Caroline, θα το ρίξεις αυτό το παιδί θέλεις δε θέλεις. Δεν γίνεται να γίνει πατέρας αυτός ο εγκληματίας!" μου είπε με αυστηρό ύφος.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Haters gonna hate [Book 2]
FanficΣε αυτό το βιβλίο παρουσιάζεται η ζωή της Caroline και το Sinboy μετά από το τέλος του "Book 1". Αφού έχουν πλέον δημπσιοποιησει τη σχέση τους, η Caroline ξεκινάει το δεύτερο έτος των σπουδών της ενώ ο Sin συνεχίζει να ασχολείται με την καριέρα του...