Agustin MA Boy

227 18 19
                                    

A few months latar

Εκπλήσσομαι που το λέω αυτό αλλά ακόμα και μετά απι αρκετούς μήνες τα πράγματα κυλουσαν ομαλά. Πλέον ήταν Μάρτιος οπότε βρισκόμουν στον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης μου, δεν είχαμε μάθει φύλλο ακόμα γιατί η μάνα μου ήταν υπέρ του να ενημερωθούμε όταν γεννηθεί το παιδί αλλά ο Θοδωρής είχε λυσσάξει. Για την ακρίβεια, ήταν ο μόνος λόγος για τον οποίο μάλωναν και για να είμαι ειλικρινής μου έκανε τεράστια εντύπωση, όχι ότι ο Sin είχε συνέλθει γενικά αλλά η μάνα μου είχε αρχίσει να τον συνηθίζει.

"Σήκω, ντύσου, γδύσου, στήσου, δε ξέρω τι θα κάνεις αλλά σήκω." είπε ο Θοδωρής μπαίνοντας στο δωμάτιο απότομα.

Εγω πετάχτηκα και τον κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω, πόσο πρόβλημα μπορεί να έχει για να μπουκάρει μέσα με αυτόν τον τρόπο την ώρα που κοιμαμαι; Ξανά ξάπλωσα και γύρισα πλευρό αλλά δεν είχε σκοπό να με αφήσει σε ησυχία, ήρθε κατά πάνω μου και άρχισε να με πειράζει μόνο και μόνο για να σηκωθώ, ούτε καν τον λόγο δε μου έλεγε.

"Τι έχεις πιει;" τον ρώτησα με βαριά φωνή.

"Τίποτα δεν έχω πιει, ξεκόλλα και σήκω θα πάμε κρυφά σε γυναικολόγο για να δούμε αν θα έχω Agustin, αντε σήκω! Αν βγει αγοράκι πάντως πάμε κατευθείαν στα Jumbo να του πάρω paintball."απάντησε με ενθουσιασμό.

Του χαμογέλασα και σηκώθηκα για να ντυθώ, ας έλεγε ότι ήθελε η μάνα μου, ήθελα να δω αν θα κάνω αγόρι ή κορίτσι. Μετά από μερικά λεπτά καταφέραμε να αποχωρήσουμε από το σπίτι χωρίς να μας καταλάβει καθώς είχε πάει έξω για ψώνια με κάτι φίλες της, τυχεροί ήμασταν. Μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε την διαδρομή μας για τον γιατρό.

"Δε το πιστεύω ότι σε λίγους μήνες θα έχω έναν μικρό superstar μέσα στο σπίτι, θα τον κάνω κι αυτόν καγκουρα σαν εμένα." είπε γελώντας ο Θοδωρής.

"Κάνε όνειρα εσύ, το παιδί θα γίνει άνθρωπος οχι-"

"Κι εγώ άνθρωπος είμαι Caroline απλά λίγο πιο επιθετικός, σιγά."

Αποφάσισα να μην μιλήσω κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης διαδρομής καθώς εκτός του ότι δεν είχα όρεξη για τις βλακειες του ήμουν και πολύ κουρασμένη, η εγκυμοσύνη φταίει. Τέλος πάντων, φτάσαμε κι εγώ μπήκα κατευθείαν για υπέρηχο. Ο sin αποφάσισε να κάτσει έξω και να πιάσει συζήτηση με τον γιατρό καθώς ήθελε να είναι έκπληξη το αποτέλεσμα των εξετάσεων.

Haters gonna hate [Book 2]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora