Γύρισα σπίτι με το λεωφορείο καθώς ο Θοδωρής είχε πέσει για ύπνο, με βόλεψε απίστευτα αυτό επειδή δεν θα χρειαζόταν να βρω δικαιολογία για να πάρω το κινητό του. Μόλις έφτασα μπήκα με αργά βήματα στο δωμάτιο - αχουρι του και το πήρα. Μόλις το έπιασα στα χέρια μου η καρδιά μου έτρεμε, αν έβλεπα κάτι που δε μου άρεσε δεν έχω ιδέα πως θα το αντιμετώπιζα. Το άνοιξα και ειδα ότι με είχε βάλει φόντο το μωρό μου, τέλος πάντων, δεν έπρεπε να παρασερνομαι. Μπήκα στο Instagram, του έστελναν άπειρα κορίτσια γαμω, είπα να ανοίξω μερικά μηνύματα για να δω τι του λένε.
_dedeee._
ΟΜΓ ΕΊΣΑΙ ΌΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ
ΚΆΤΣΕ ΜΟΥ
ΠΛΙΖ
ΑΠΑΝΤΆ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏΔεν χρειάστηκε να δω κάτι άλλο, βγήκα από τα αιτήματα μηνυμάτων και άρχισα να κατεβαίνω προς τα κάτω. Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο μήνα δεν είχε ούτε μια συνομιλία με κορίτσια, κυριολεκτικά ούτε μια. Έφτασα όμως σε πιο παλιές ημερομηνίες, μερικούς μήνες πριν με γνωρίσει, χριστέ μου.
Isyourboysinboy
De me noiazei an eheis gkomeno
Tous katouraw olous
Ela na me uavmaseis Apo konta
Jes ti ennow 😉Δεν ήξερα αν πρέπει να νιώσω χαρα η αηδία, από την μία πλευρά, δεν είχε μπει στο κόπο να απαντήσει σε καμία από τη στιγμή που ήμασταν μαζί αλλά από την άλλη τι έλεγε στα καημένα τα κοριτσάκια; Είχα απορροφηθεί τόσο πολύ στις συζητήσεις που δεν κατάλαβα ότι είχε ξυπνήσει και απλά στεκόταν από πάνω μου κοιτώντας με έτοιμος να εκραγεί.
"Τι νομίζεις ότι κάνεις ρε;" μου φώναξε και πήρε το κινητό από τα χέρια μου.
Εγω σωπασα, ότι κι αν έλεγα δεν είχε νόημα, δεν είχα το δικαίωμα να πάρω το κινητό του και να ψάχνω παλιές συνομιλίες, είμαι τόσο χαζή ώρες ώρες. Μαζεύτηκα στην γωνία του καναπέ και ήμουν έτοιμη να αντιμετωπίσω τις συνέπειες των πράξεων μου. Εκεί που ήμουν έτοιμη να ακούσω φωνές τον ένιωσα να κάθεται δίπλα μου και να με τραβάει στην αγκαλιά του, θα με σκοτώσει, βοήθεια.
"Μωρο μου, ξέρω ότι έχω κάνει πολλές μαλακιες στο παρελθόν αλλά έχω αλλάξει, το βλέπεις, θέλω να με εμπιστεύεσαι." είπε και μου φίλησε το κεφάλι.
"Δε θα με σκοτώσεις δηλαδή;" τον ρώτησα στρέφοντας το βλέμμα μου προς το μέρος του.
"Εσενα όχι, τον Chris ναι, αντε και τον FY για να μου φύγει το άχτι."
Εγω γέλασα και τον κοίταξα, ακόμα πληγές είχε από το προηγούμενο βράδυ ο μαλακας. Ακούμπησα λίγο το πρόσωπο του και φάνηκε να πονάει, δε μου έκανε εντύπωση, τα ήθελε και τα έπαθε πάντως κάθε φορά σε καυγάδες μπλέκει.
"Πονάς; Θες να σου φέρω πάγο;" τον ρώτησα.
"Ο Sin boy είναι σκληρός, δε πονάει ποτέ, μόνο άμα σε χάσει θα πονέσει."
Τοτε με ξάπλωσε στον καναπέ και άρχισε να με φιλάει παντού, πρώτη φορά γινόταν τόσο γλυκός. Συνέχισε να με φιλάει με πάθος, ήταν έτοιμος να μου βγάλει τα ρούχα μέχρι που ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό του. Έκανε μια παύση για να δει ποιος είναι, μόλις το διάβασε πετάχτηκε και απορροφήθηκε στην οθόνη του i Phone του, σαν να μην υπήρχα, ύποπτος. Σηκώθηκα αργά αργα και πλησίασα προς το μέρος του για να δω με ποιον μιλάει αλλά δε μπορούσα να διακρίνω καλά, γαμωτο.
"Τι έγινε Caroline, ζηλεύουμε πάλι;"
"Σκασε, με ποιον μιλάς;" τον ρώτησα με παράπονο.
"Ηρέμησε ματάκια μου, είναι να γυρίσω ένα video clip σε μια βδομάδα και με ρωτάνε πράγματα από την παραγωγή, πως θέλω να είναι η σκηνοθεσία κι άλλες τέτοιες πιπες αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα."
Άφησε το κινητό του κάτω, τεντωθηκε και άνοιξε την τηλεόραση. Το ποσό γρήγορα αλλάζει mood αυτός ο άνθρωπος είναι απίστευτο, πραγματικά απίστευτο όμως. Άρχισε να αλλάζει κανάλια μέχρι που είδε την μάπα του να απεικονίζεται σε ένα από αυτά, αρχικά γέλασε μέχρι που είδε τι ακριβώς συζητούσαν σχετικά με το άτομο μου.
"Ο τραγουδιστής φαινόμενο Sin boy έχει συλληφθεί στο παρελθόν για χρήση ναρκωτικών." έγραφαν οι τίτλοι της εκπομπής.
Κατευθείαν του κόπηκε το γέλιο και με κοίταξε, η αλήθεια είναι πως δεν γνώριζα για το συγκεκριμένο γεγονός αλλά δε μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, ξέρω πλέον με ποιον είμαι. Φάνηκε πως ένιωσε άσχημα, η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει λόγος να βγάζουνε στη φόρα περιστατικά τα οποία συνέβησαν πριν από χρόνια, όχι ότι αυτό συνέβη πριν από πάρα πολύ καιρό, από ότι κατάλαβα 2 χρόνια είχαν περάσει αλλά και πάλι.
"Μην έχεις μούτρα, να χαίρεσαι που σε αποκαλούν τραγουδιστή." είπα ειρωνικά και τον σκουντιξα ελαφρώς.
"Ναι ναι, να δω τι θα λέω στα παιδιά μου γι αυτές τις πιπες."
"Γιατί σκοπεύεις να κάνεις παιδιά;" απάντησα και ξεσπασα σε γέλια.
"Έλα ρε Carol, φαντάσου εμένα πατέρα, δεν θα υπήρχε κάτι πιο γελοίο."
Ευτυχώς είχα καταφέρει να του ανεβάσω την διάθεση γιατί αλλιώς εγώ θα την πλήρωνα όπως πάντα άλλωστε αλλά εντάξει σημασία έχει ότι τώρα όλα καλά. Φυσικά, όταν είσαι σε σχέση με τον Sin τα πράγματα δε μπορούν να μείνουν ήπια για μεγάλο χρονικό διάστημα, πάντα κάτι θα μπαίνει εμπόδιο.
Μαλακες έφαγα τόσο μεγάλη νοσταλγία με το βίντεο που έβαλα, το άκουγα πότε, το 16 νομίζω μπορεί και το 15 και γελούσα κι έλεγα συνέχεια: ΜΟΥ ΣΤΈΛΝΕΙ ΜΉΝΥΜΑ ΦΒ ΜΟΥ ΛΈΕΙ BABY COME HERE I'M HORNY μπλα μπλα μπλα ΜΙΚΡΌ ΜΟΥ ΠΟΝΙ
Δεν ήξερα τι σημαίνει horny
Δεν ήξερα τι είναι το Versace
ΠΕΘΑΊΝΩ ΘΈΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΓΊΝΩ ΠΑΙΔΊ
VOCÊ ESTÁ LENDO
Haters gonna hate [Book 2]
FanficΣε αυτό το βιβλίο παρουσιάζεται η ζωή της Caroline και το Sinboy μετά από το τέλος του "Book 1". Αφού έχουν πλέον δημπσιοποιησει τη σχέση τους, η Caroline ξεκινάει το δεύτερο έτος των σπουδών της ενώ ο Sin συνεχίζει να ασχολείται με την καριέρα του...