Δεν νομίζω πως έχω κάνει χειρότερο ξύπνημα από όλες τις απόψεις. Από που να αρχίσω, από το ότι πονουσε κυριολεκτικά όλο μου το σώμα ή ότι ξυπνησα μέσα σε ένα αμάξι καθιστή έχοντας τον Sin να ξαπλώνει πάνω μου έχοντας ακουμπήσει τα πόδια του στο παράθυρο του αυτοκινήτου, όχι πραγματικά δε ξέρω πως έπρεπε να νιώσω γι αυτή τη κατάσταση. Κοίταξα το κινητό μου και ουαου τι έκπληξή, είχε έρθει η ώρα να πάω σχολή, πάλι καλά που ξύπνησα από μόνη μου αλλιώς σκατα.
"Θοδωρή;" είπα και του έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο.
"..... Και με ρωτάνε μαμά, όχι δεν είναι μαμά.... Ξαναα.... Σοβαρά...." μουρμούριζε.
Για πολύ καλή μου τύχη δεν ήμασταν οι μόνοι που κοιμηθηκαμε μέσα στο αμάξι, ήταν κι ο F. Με αργές και προσεκτικές κινήσεις κατάφερα να τον κουνήσω ελαφρώς και να τον ξυπνήσω, πετάχτηκε λίγο από τη θέση του κια άρχισε να κοιτάει σαστισμενος γύρω του, μπορούσα να καταλάβω απόλυτα την έκπληξη του.
"Τι σκατα;" με ρώτησε ταραγμενος.
"Δε ξέρω, πρέπει να είμαι στη γαμημενη σχολή σε μισή ώρα και πρώτον, έχω ένα μωρό να κοιμάται στα πόδια μου και να τραγουδάει μαμά, δεύτερον, είμαι ακόμα με βραδινά ρούχα, βοήθεια." απάντησα νευριασμενη.
"Ας πας έτσι σιγά." είπε και έβαλε μπρος.
Η ζωή μου ήταν ένα δράμα, δεν υπήρχε αυτό το πράγμα. Είχα και τον άλλον πάνω μου, δε σταματούσε να τραγουδάει, δε μπορούσα καν να καταλάβω αν ήταν ξύπνιος η όχι και το χειρότερο ήταν ότι προχωρούσαμε με το αυτοκίνητο ενώ είχε τα πόδια του έξω από το παράθυρο, τι ζω;
"Θοδωρή γαμωτο ξύπνα, εξαιτίας σου κοιμηθηκαμε όλοι στο αμάξι, δες εδώ κατάσταση!" του φώναξα.
"Έτσι είναι η ζωή του Sin boy lil Bitch, βραδιά σε αυτοκίνητα με αλάνια και ποτά, τύφλα κάθε νύχτα και περνάμε όλοι καλά." είπε τραγουδιστά και άρχισε να γελάει.
Πραγματικά, από το περασμένο βράδυ δεν είχε σταματήσει να δημιουργεί στιχάκια (ο Θεός να τα κάνει), δεν είχε απαντήσει ούτε μια γαμημενη φορά σαν άνθρωπος, πρώτη φορά τον πιάνει αυτό. Αντε ας το παραλείψω, ήθελα να το μιλήσω για το σκηνικό με τον Chris και δε μπορούσα, δεν με άφηνε να σταυρωσω λέξη γι αυτόν, κάθε φορά που πήγαινα να πω κάτι έβρισκε κι από μια βλακεια για να πει.
"Πω Caroline αυτός χαλάει το image μου, δεν είναι αλάνι." είπε και έδειξε τον FY.
"Γκεκα, σκασε επιτέλους, μπαφιαρη." απάντησε ο F.
KAMU SEDANG MEMBACA
Haters gonna hate [Book 2]
Fiksi PenggemarΣε αυτό το βιβλίο παρουσιάζεται η ζωή της Caroline και το Sinboy μετά από το τέλος του "Book 1". Αφού έχουν πλέον δημπσιοποιησει τη σχέση τους, η Caroline ξεκινάει το δεύτερο έτος των σπουδών της ενώ ο Sin συνεχίζει να ασχολείται με την καριέρα του...