Φτάσαμε στο σπίτι του Φιλίππου και πραγματικά ένιωθα πιο ήρεμη από ποτέ. Αυτός φώναξε την νέα του κοπέλα, Ελένη η οποία παρεμπιπτόντως είναι η φαρμακοποιός που μας πούλησε το τεστ εγκυμοσύνης. Όλες τις καταφέρνει ο μαλακας. Εγώ με τον Θοδωρή καθίσαμε σε ένα άλλο δωμάτιο αγκαλια, αυτός το μόνο που έκανε ήταν να χαϊδεύει την κοιλιά μου και να χαμογελάει σαν χαζός.
"Ο μικρός Agustin θα λάμψει πιο πολύ κι από τον πατέρα του γιατί θα έχει την πιο υπέροχη μητέρα." είπε και με φίλησε.
Ειλικρινά δεν μπορούσα να καταλάβω την μανα μου. Αν καθόταν να συζητήσει λίγο μαζί του θα έβλεπε πως όντως θέλει το καλό μου και με νοιάζεται περισσότερο από οτιδήποτε. Μετά από μερικές ώρες μας πήρε ο ύπνος, ήμασταν τόσο χαλαροί και χαρούμενοι μετά από αρκετές μέρες ταλαιπωρίας. Βέβαια, η μάνα μου δεν θα τα άφηνε όλα τόσο εύκολα για εμάς. Με πήρε τηλέφωνο χαράματα και άρχισε να μου φωνάζει, πρώτη φορά μου φώναξε τόσο πολύ.
"Έψαξα τα πάντα για τον δικό σου Caroline και οφείλω να πω ότι είμαι πολύ απογοητευμένη! Διακίνηση ναρκωτικών ουσιών, παράνομη κατοχή όπλων και τι είναι αυτές οι πορνες στα βίντεο του; Έλα εδώ αμέσως να μιλήσουμε!"
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου ήρθε να βάλω τα κλάματα εκείνη τη στιγμή. Ήξερα πως η μαμά δεν είχε άδικο, ήξερα πως ήταν λάθος να κάνω οικογένεια με ένα τόσο τοξικό άτομο αλλά δε μπορούσα να του αντισταθώ, δεν άκουγα κανέναν. Παρ'ολα αυτά, όσο κι αν επιθυμούσα να μείνω μαζί του το βράδυ και να ξυπνήσουμε ήρεμοι όπως πριν λίγο καιρό επέλεξα να πάω στην μητέρα μου, έπρεπε να λύσω όλα τα προβλήματα έτσι ώστε να ζήσω ελεύθερα μαζί του. Σηκώθηκα διακριτικά από το κρεβάτι και πήγα στο σαλόνι όπου είδα τον F ημίγυμνο να ψάχνει κάτι στο ψυγείο.
"Επ, κάποιος πέρασε καλά απόψε." είπα και άρχισα να χασκογελαω.
"Καλά δεν λες τίποτα, για που το βαλες;"
"Σπίτι να μιλήσω με την μάνα μου και να κλείσω αυτό το θέμα επιτέλους." αναφώνησα.
"Θα σε πάω εγώ, πάω να ντυθώ κι έρχομαι."
Εγνεψα καταφατικά και τον περίμενα να ετοιμαστεί. Ως τότε, κάθισα και αγχώθηκα λίγο μόνη μου σκεπτόμενη το πως ακριβώς θα υπερασπιζομουν τον Θοδωρή γα άλλη μια φορά γιατί κακά τα ψέματα δεν είχα καμία απολύτως δικαιολογία για τις πράξεις του. Λίγα λεπτά αργότερα ήρθε ο F, μπήκαμε στο αμάξι και με πήγε σπίτι, είχε έρθει η ώρα.
"Μαμά;" είπα ανοίγοντας την πόρτα.
Αυτή σηκώθηκε από τον καναπέ και κατευθύνθηκε προς τα εμένα εξοργισμένη. Στο χέρι της κρατούσε το κινητό της και μπορούσα να διακρίνω την φάτσα του Θοδωρή κι από πάνω να γράφει με μεγάλα, έντονα γράμματα "σύλληψη", είχα να συζητήσω πολλά. Έχωσε την οθόνη στη μάπα μου και άρχισε να μου κάνει το γνωστό κήρυγμα, την είχα μάθει πλέον οπότε δεν αντέδρασα ούτε στο ελάχιστο καθώς είχα σκοπό να μιλήσω ήρεμα και με επιχειρήματα.
"Σταμάτα τώρα. Δεν είμαι σε θέση να ακούσω τις ανοησίες σου, αρκετά πια. Αν δεν μπορείς να αποδεχτείς ότι θέλω να είμαι με αυτόν τον άνθρωπο είσαι ελεύθερη να πάρεις τα πράγματα σου και να μην ξανά πατήσεις το πόδι σου στη Θεσσαλονίκη γιατί η επιλογή μου δεν αλλάζει κι αυτό είναι οριστικό. Τον-"
"Μη συνεχίζεις δεν θέλω να ακούσω! Με απογοητεύεις τόσο πολύ, λυπάμαι."
Μπήκε μέσα στο δωμάτιο, πήρε τις βαλίτσες της που ήταν ήδη πακεταρισμενες και πλησίασε στην πόρτα. Πριν αποχωρήσει με κοίταξε δολοφονικά και σήκωσε το φρύδι της, αυτό το βλέμμα δεν είναι ποτέ για καλό.
"Αν δεν ρίξεις το παιδί και δε χωρίσεις αυτόν τον αποτυχημένο ξέχνα την οικονομική υποστήριξη, αντίο." είπε και έκλεισε την πόρτα πίσω της.
Αναστέναξα και δεν ήξερα πως έπρεπε να νιώσω. Ήξερα πως οι γονείς μου ήταν σκληροί αλλά τόσο πολύ, δεν το περίμενα. Κάθισα για λίγο μόνη στο σπίτι και σκέφτηκα σοβαρά μερικα πράγματα. Φυσικά δεν είχα σκοπό να ρίξω το παιδί αλλά ας πούμε ότι μια στο εκατομμύριο χωρίζω με τον Θοδωρή ή μπαίνει φυλακή, τι θα κάνω μόνη μου; Οι δικοί μου δεν πρόκειται να δεχτούν ένα παιδί άλλης καταγωγής, τους ξέρω καλά. Ίσως δεν ήταν καλή ιδέα το να φέρω το μωρό στον κόσμο, ίσως η ζωή του ήταν ένα βασανιστήριο με τον Sin για πατέρα.
Isyourboysinboy
Σπίτι είσαι ρε;Όταν είδα το μήνυμα με έπιασε ταχυκαρδία χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος. Μπήκα στο προφίλ του και άρχισα να μελετάω τις φωτογραφίες του, τα βίντεο του και γενικά όλα. Ήταν όντως ικανός να γίνει πατέρας; Εγώ ήμουν ικανή να μείνω για πάντα με ένα τόσο διαφορετικό άτομο;
_Caroline_
Ναι γιατί;Isyourboysinboy
Πάρε τον Illeo και ελατε μαζί στο τμήμα σε καμία ώρα. Δεν έκανα εγώ την μαλακια ορκίζομαι...Ναι, είμαι σίγουρη πως για ότι και αν έγινε δε φταις εσύ. Πολύ σίγουρη. Είχα σταματήσει να ανησυχώ πλέον για τέτοιου είδους θέματα, τέτοιος ήταν και θα είναι πάντα. Αν και αυτή τη στιγμή γινόμουν απλά σαν την μητέρα μου, έκρινα καταστάσεις χωρίς να γνωρίζω την πραγματικότητα. Με επηρεάζει πολύ αυτή η γυναίκα.
_Caroline_
Τι έγινε;Isyourboysinboy
Τώρα τι να σου πω ακριβώς. Μου είπε ο Φίλιππος ότι έφυγες, πήρα το αμάξι να έρθω και κάποιος μαλακας στουκαρε πάνω μου, εγώ δεν έπαθα κάτι αλλά το αμάξι γαμησετα. Για κατάθεση θα πάω. Βασικά δεν είμαι μακριά από το σπίτι αλλά δε μπορώ να έρθω γιατί περιμένω τους μπάτσους οπότε ελάτε από εκεί κατευθείαν.Μικρό το κακό αλλά τα νεύρα μου είχαν αρχίσει να μην είναι καλά, μια ήσυχη μέρα δε μπορούσα να έχω; Τι αμαρτίες πληρώνω...
YOU ARE READING
Haters gonna hate [Book 2]
FanfictionΣε αυτό το βιβλίο παρουσιάζεται η ζωή της Caroline και το Sinboy μετά από το τέλος του "Book 1". Αφού έχουν πλέον δημπσιοποιησει τη σχέση τους, η Caroline ξεκινάει το δεύτερο έτος των σπουδών της ενώ ο Sin συνεχίζει να ασχολείται με την καριέρα του...