"Αυτήν τη φορά θέλω χρόνο κανονικά και χωρίς μαλακιες. Θα μείνω στον F."
Μολις είπα αυτό το πράγμα γούρλωσε τα μάτια του και πήγε να με πιάσει από το χέρι αλλα για άλλη μια φορά ο αδερφός illeo δεν τον άφησε, τι φίλους έχω ρε γαμωτο.
"Δε πρόκειται να πας στον κωλο πρίγκιπα, πήγαινε όπου θες αλλά όχι εκεί." μου φώναξε.
"Χαλαρά ρε, έτσι κι αλλιώς είμαστε φίλοι το ξες ότι δε πρόκειται να παιχτεί τίποτα." απάντησα ειρωνικά.
"Το ελπίζω γιατί μη ξεχνάς, έχω τα Guns."
Ρολαρα τα μάτια μου και βγήκα έξω από το κτήριο χωρίς να πω τίποτα σε κανέναν τους. Η Sandra έτρεξε από πίσω μου αλλά της ζήτησα να με αφήσει λίγο μόνη καθώς είχα την ανάγκη να ηρεμήσω. Κάθισα σε μια γωνιά και έβλεπα συνεχώς το κομμάτι του βίντεο όπου φιλούσε την άλλη και απλά... Γιατί; Δεν ξέρω αν είχα κάνει κάτι λάθος, δεν ξέρω αν μου άξιζε αυτό η όχι αλλά με είχε πονέσει πάρα πολύ. Το μόνο πράγμα που μπορούσα να κάνω ήταν να στείλω στον F και να του ζητήσω συμπαράσταση γιατί αν εμένα στην Sandra θα είχα κάθε μέρα τον illeo να μου βάζει λόγια.
_Caroline_
Γειά. Πιστεύω έχεις δει τι έχει συμβεί, δε ξέρω αν είσαι μέσα αλλά σε παρακαλώ μπορώ να μείνω σε εσένα; Βρίσκομαι κέντρο οπότε είμαι κοντά...Είχα πολύ άγχος γιατί νόμιζα πως θα κοιμόταν αλλά ευτυχώς για μένα ήταν ακόμα ξύπνιος και απάντησε κατευθείαν.
Priince.fy
Φυσικά, σε περιμένω.Έβαλα το κινητό στην τσέπη και ξεκίνησα για να πάω σπίτι του. Δυστυχώς, έπρεπε πρώτα να περάσω για άλλη μια φορά μπροστά από το τμήμα και ημουν τόσο ατυχη που ακριβώς εκείνη τη στιγμή έβγαιναν οι άλλοι από μέσα. Προσπάθησα να περάσω με γρήγορα βήματα έτσι ώστε να μη με δει ο Sin αλλά δύσκολα, τι το θελα το μπλε μαλλί;
"Έλα εδώ μωρή." είπε και με τράβηξε από το μπράτσο, "Έλα σπίτι να μιλήσουμε και να τα βρούμε σε παρακαλώ μπορώ να σου εξηγήσω, μη φύγεις μικρή."
"Απλά άσε με."
Με κάποιον τρόπο κατάφερα και ξέφυγα από τα χέρια του, φυσικά και έκλαιγα ακατάπαυστα στον δρόμο καθώς είχα πληγωθει πάρα πολύ. Όσο περπατούσα άρχισα να σκέφτομαι κι άλλα πράγματα όπως τον Chris, μπορεί ο Θοδωρής να τον είχε χτυπήσει άσχημα και να του είχε δημιουργήσει κάποια βλάβη. Δε μπορούσα στη σκέψη ότι κάποιος βρισκόταν σε τόσο άσχημη θέση κατά κάποιον τρόπο εξαιτίας μου και του έστειλα ένα μήνυμα να δω αν ήταν καλά, ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω. Σιγά σιγά κατάφερα να φτάσω στο σπίτι του F, μου άνοιξε και είδε πως ήμουν δακρυσμένη οπότε με πήρε αγκαλιά.
"Ηρέμησε, δεν θα τον χώσουν μέσα θα βγει." είπε στη προσπάθεια να με καθησυχάσει.
"Δεν είναι αυτό το θέμα, βγήκε, το video clip του δες..."
"Ωχ." αναφώνησε.
Μπήκαμε μέσα στο σαλόνι κι αυτός έβαλε να δει την μαλακια στην γαμημενη τηλεόραση. Ναι, δεν μου έφτανε που το είδα στο κινητό ήθελα να το φάω ξανά στη μάπα σε πολύ μεγαλύτερη έκταση. Μόλις τελείωσε την έκλεισε και με κοίταξε με ένα στραβό χαμόγελο σχηματισμενο στο πρόσωπο του. Εγώ δεν είπα τίποτα, απλά καθόμουν στον καναπέ έτοιμη να κάνω εμετό, κυριολεκτικά. Για την ακρίβεια δεν άντεξα, έτρεξα στην τουαλέτα και ξέρασα κατευθείαν. Αυτός με ακολούθησε και με βοήθησε να σηκωθώ, ευτυχώς δεν ήμουν μόνη.
"Τι έγινε; Τι σε έπιασε;" με ρώτησε ανήσυχος.
"Λογικά είδα την μάπα του στο video clip και μου ήρθε να ξεράσω." αποκρίθηκα και χαμογέλασα ελαφρώς.
Με το που πήγα να κάνω το πρώτο μου βήμα ένιωσα ότι θα έπεφτα κάτω και δε μου φαίνεται παράξενο, ήμουν αϋπνη και σε πολύ κακο mood. Ο F με έβαλε να ξαπλώσω στο κρεβάτι και ημουν έτοιμη να κοιμηθώ αλλά ήθελα πρώτα να δω αν απάντησε ο Chris οπότε μπήκα λίγο Instagram. Κακή ιδέα όπως πάντα καθώς δεν είχε απαντήσει ο Chris αλλά είχε στείλει ο Sin.
Isyourboysinboy
Mou leipeis
Ela edw gamw...
Jerw oti eisai on, Mila Mou.
Den ehw piei alhueia, ela...Ω ναι, ειδικά το τελευταίο ήταν πάρα πολύ πειστικό. Κάθε φορά που πίνει αρχίζει και μου γράφει στα greeklish, δεν υπάρχει κάπως λόγος, απλά το κάνει. Καθόμουν και κοιτούσα τα μηνύματα για 5 λεπτά και δεν απαντούσα. Στη συνέχεια μπήκα στο προφίλ του και άρχισα να χαζεύω τις φωτογραφίες του, ακόμα δεν είχε αλλάξει την προφίλ του στην οποία ήταν μαζί μου αλλά δεν είχαμε χωρίσει έτσι κι αλλιώς, σωστά;
"Να περάσω;" είπε ο F ανοίγοντας την πόρτα.
Εγω κούνησα θετικά το κεφάλι μου κι αυτός μπήκε μέσα και κάθισε δίπλα μου. Με ρώτησε αν είμαι καλύτερα και του έδειξα τα μηνύματα, ομολογώ πως η ιδέα του ήταν το λιγότερο τέλεια. Βγάλαμε μια σελφι μαζί στην οποία με είχε αγκαλιά και την στείλαμε στον Θοδωρή για να σπάσουμε λίγη πλάκα, η καλύτερη ιδέα.
Isyourboysinboy
Re malaka pare ta xeria sou
Pw
Ua ton skotwsw
Pws einai etsi katarxhn
Exei Kai to bammeno malli San xazosΜε το που είδα το τελευταίο μήνυμα άρχισα να κλαίω από τα γέλια ειλικρινά, δεν είναι δυνατόν να κοροϊδεύει τον F για το μαλλί την στιγμή που αυτός είναι σαν σημαδούρα. Τέλος πάντων, συνεχίσαμε να τον τρολλαρουμε για λίγη ώρα μέχρι που ο F νυσταξε και πήγε για ύπνο, ωραίος φίλος ρε.
Isyourboysinboy
Pes ston neo soy gkomeno
FY apo Ton sinaro
Ki an de katalavei Pes
F uck Y ou_Caroline_
Πήγε για ύπνο τώρα, πάω κι εγώ.Isyourboysinboy
Kalhnuxta, se latrevw.Το άφησα στο διαβάστηκε και πήγα για ύπνο χωρίς άλλη καθυστέρηση ελπίζοντας πως θα με βοηθούσε να ξεχαστω λιγάκι. Έκλεισα τα μάτια μου και τον είδα στον ύπνο μου, τέλεια, ξύπνημα με εμετούς θα έχω πάλι...
YOU ARE READING
Haters gonna hate [Book 2]
FanfictionΣε αυτό το βιβλίο παρουσιάζεται η ζωή της Caroline και το Sinboy μετά από το τέλος του "Book 1". Αφού έχουν πλέον δημπσιοποιησει τη σχέση τους, η Caroline ξεκινάει το δεύτερο έτος των σπουδών της ενώ ο Sin συνεχίζει να ασχολείται με την καριέρα του...