Μετά από λίγο ήρθε η Sandra να με πάρει, ευτυχώς δηλαδή. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν τι ΣΚΑΤΑ είχε πάθει ο Θοδωρής αλλά τι κρίμα, ούτε καν εγώ δεν ήξερα την απάντηση. Πήγαμε σπίτι της και άνοιξα το κινητό μου, μπήκα Instagram και με μεγάλη ψυχραιμία άρχισα να βλέπω τα story του, παραδόξως δεν είχε ανεβάσει άλλη βλακεια.
"Θες να φωνάξω τον illeo και τον Φίλιππο; Είναι μαζί." με ρώτησε η Sandra.
Εγνεψα καταφατικά και απλώθηκα στον καναπέ προσπαθώντας να ηρεμήσω, αντί να χαίρομαι που έμαθα το φύλο του παιδιού μου κάθομαι και μιζεριαζω για τις βλακειες του αγοριού μου, εγώ και οι τέλειες επιλογές μου.
"Caroline, μην ανησυχείς. Θα συνέλθει." με καθησυχασε η Sandra.
"Το ξέρω αλλά φοβάμαι, τι κι αν έχει όντως μπλεξίματα;"
Είχα βουρκωσει, μόνο στην ιδέα ότι θα πάθαινε κάτι ετρεμα. Τον αγαπάω, έλεος. Η Sandra μου πρότεινε να κοιμηθώ μέχρι να έρθουν τα αγόρια και ομολογώ πως η ιδέα της ήταν πολύ καλή γι αυτό και την πραγματοποίησα, ξάπλωσα στο κρεβάτι της και κοιμήθηκα.
Περίπου μια ώρα μετα ξύπνησα καθώς κατάλαβα πως κάποιος καθόταν στο κρεβάτι, άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Φίλιππο. Χωρίς δεύτερη σκέψη πετάχτηκα και τον αγκάλιασα σφιχτα.
"Σε παρακαλώ πες μου ότι ξες τι συμβαίνει..." του είπα χαμηλόφωνα.
"Μακάρι να ήξερα ρε Caroline, κάτι άκουσα ότι τα έσπασε με την εταιρία που συνεργαζόταν αλλά δεν έχω μάθει κάτι για απειλές όπως λέει."
Και ξαφνικά, χτύπησε το κινητό μου. Εν μέρει ήμουν εκνευρισμένη που με έπαιρνε ενώ έλειπα τόσο λίγο αλλά από την άλλη μου έδειχνε ότι είναι καλά, κατά κάποιον τρόπο.
"Έλα αγάπη μου..." είπα χαμηλόφωνα.
"Μαλωσα με τη μάνα σου την illuminati και έφυγε πήγε σε ξενοδοχείο, πάνε βρες την άμα θες αλλά να ξες, είναι γρουσουζα."
"Θοδωρη δε μπορώ άλλο τις τρελές σου, τα λέμε."
Εκλεισα το τηλέφωνο και άρχισα να μαζεύω την τσάντα μου φανερά εκνευρισμένη, είχα αποφασίσει πως αυτή τη φορά θα έβαζα τα πράγματα στη θέση τους μια και καλή, τέλος οι χαζομάρες.
"Όλα καλά;" με ρώτησε ο Φίλιππος.
Κουνησα το χέρι μου σε ένδειξη αβεβαιότητας και του είπα πως πρέπει να φύγω, αυτός μου είπε πως θα ενημερώσει τους άλλους και με συνόδεψε στην πόρτα. Αφού βγήκα έξω από το σπίτι άρχισα να περπατάω μέχρι που συνειδητοποίησα πως δεν είχα ιδέα που ακριβώς πήγαινα, δεν ήξερα σε ποιο ξενοδοχείο μένει η μητέρα μου, τι χαζή που είμαι. Έκανα στάση σε μια γωνιά και την πήρα τηλέφωνο.
"Μαμά, είσαι καλά;" την ρώτησα.
"Με αυτόν τον γελοίο που μου έφερες για γαμπρό, πως να είμαι καλά;"
Αναστεναξα και την ρώτησα που βρίσκεται, αυτή μου απάντησε και ευτυχώς δεν ήταν Πολυ μακριά. Έκλεισα το τηλέφωνο και πήρα καπάκι τον Θοδωρή, τι πάω και κάνω θεέ μου...
"Caroline συγγνώμη ε, παρά φερομαι λίγο αυτές τις μέρες." απολογήθηκε.
"Δεν πειράζει καλό μου, τι να σου πω. Πάω στην μάνα μου, θα έρθεις."
Το σκέφτηκε λίγο αλλά δέχτηκε, λες και τον έπαιρνε να πει κάτι άλλο. Κάθισα έξω από το σπίτι της Sandra και τον περίμενα να έρθει, βέβαια, όταν κάνει μαλακιες έρχεται μέσα σε δευτερόλεπτα. Βγήκε από το αμάξι και ήρθε κατά πάνω μου λες και ήταν κάνας μανιακός, τον αγκάλιασα, τι να τον έκανα τον μαλακα.
"Δεν σε σκότωσαν θεέ μου ευτυχώς, oh my zot!"
"Θοδωρή απλά πάμε στην μαμά μου και στον δρόμο θα μου πεις τι έγινε, καλά;"
Αυτός εγνεψε καταφατικά και με οδήγησε στο αυτοκίνητο. Μπήκαμε και περίμενα να αρχίσει να μιλάει αλλά ήξερε πως μόνος του δεν πρόκειται να έλεγε τίποτα οπότε ξεκίνησα εγώ την συζήτηση και τον ρώτησα για άλλη μια φορά τον λόγο που κάνει αυτές τις μαλακιες γιατί πραγματικά, δεν ήταν φυσιολογική η συμπεριφορά του. Αυτός πήρε μια βαθιά ανάσα και εξήγησε. Μπορεί να μην είχε να κάνει με illuminati αλλά ήταν όντως σοβαρό αυτό που έτυχε.
"Η δισκογραφική μου ήθελε να βγάλω πάλι τραγούδι τύπου βυζια κωλος γκόμενές ναρκωτικά και μαλακιες αλλά δεν θέλω ρε Caroline, παιδί περιμένω δεν μπορώ να συνεχίσω να είμαι έτσι. Αυτοί επειδή είναι ζώα και θέλουν να κάνουν manipulate μου είπαν πως αν δεν βγάλω άλλες τέτοιες πιπες θα βρουν τρόπο να με κανονίσουν γιατί λεφτά τους φέρνω και έχω συμβόλαιο, πρέπει να πάμε Αλβανία Caroline ή Αγγλία με τους δικούς σου δεν γίνεται εδώ."
Είχα μείνει μαλακας. Ήξερα ότι γενικά μπλέκει με ότι βλακεια βρει αλλά πόσο παίζει να τον κόβει για να μπει στον κόπο να συνεργαστεί με τέτοια άτομα, δηλαδή έλεος. Προσπάθησα να του πω πως από το να φοβάται μην γίνει κάτι ακραίο καλύτερα να βγάλει τέτοια τραγούδια ή έστω να ξανά ανεβάσει τα παλιά του αλλά αρνήθηκε. Ήθελε να είναι σωστός απέναντι μου. Τι καλό που είναι όταν θέλει.
"Θα το συζητήσουμε και με την μάνα μου, καλά;" είπα και του χαιδεψα τα μαλλιά.
"Έλα ρε Carol αυτή θα νομίζει ότι έχω γίνει Ιταλός μαφιόζος αν της πεις κάτι τέτοιο."
Ρολλαρα τα μάτια μου και απλά του είπα να παρκάρει γιατί εκείνη την στιγμή φτάσαμε, ευτυχώς γιατί δεν άντεχα άλλη παράνοια. Λες και η μάνα μου έχει δείξει ότι είναι υστερικη.... Καλά, ίσως, εντάξει πολύ αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Βγήκαμε από το αμάξι, κοιταχτηκαμε και πήγαμε να βρούμε το δωμάτιο της. Αν δεν χάσω το παιδί μου μετά από αυτήν την τρέλα, τότε δεν ξέρω από τι θα το χάσω. Όχι εντάξει, αντέχω κι εγώ και ο μικρός Agustin. Η μάνα μου δεν ξέρω αν αντέξει αυτήν την κατάσταση... Αντε και ο zot βοηθός...
YOU ARE READING
Haters gonna hate [Book 2]
FanfictionΣε αυτό το βιβλίο παρουσιάζεται η ζωή της Caroline και το Sinboy μετά από το τέλος του "Book 1". Αφού έχουν πλέον δημπσιοποιησει τη σχέση τους, η Caroline ξεκινάει το δεύτερο έτος των σπουδών της ενώ ο Sin συνεχίζει να ασχολείται με την καριέρα του...