...
X:Kalk gel aşağı hadi yemek ye.
Aylin:Aç değilim, istemiyorum.
X:Ne inatsın be Aylin.O kocan nasıl dayandı sana anlamıyorum.
Aylin:Kes sesini be!
X:Bana bak birazdan Bahar mıydı neydi arayacaksın o arkadaşını yine iyi olduğunu merak etmemeleri gerektiğini söyleyeceksin.
Aylin:Ne gerek var buna?
X:Ne durumda olduğunu söylemeyince aramaya başlasınlar dimi seni?Yok öyle.. Arayıp sadece iyi olduğunu söyleyeceksin o kadar.
Aylin:İyi be tamam.
X:Yemek yememekte kararlı mısın?
Aylin:Eminim defol git.
X:Kendini düşünmüyorsun anladık da onu da mı düşünmüyorsun?
Aylin:Defol git dedim sana ya.
X:Ne halin varsa gör Aylin.
..
-Akşam/Merkez-(ekip hep birlikte sohbet ederken Bahar'ın telefonu çalar.)
Ali:Ne zaman dönüyor Mesut abiler?
Hüsnü:Bir haftaya dönerler malum balayı onların ki.
Ali:Sonunda o kadar telaş içinde kıydılar ya nikahı helal valla.
Bahar:Ee Mesut abi yaralandıktan sonra evleneceksek evlenelim diyince Selinde beklemek istemedi daha fazla.Aceleye geldi ama iyi oldu ya.(telefon çalar)Geliyorum ben şimdi..(telefonla)Alo?
Aylin:(telefonla)Bahar benim Aylin.
Bahar:(telefonla)Aa Aylin nasılsın?
Aylin:(telefonla)İyiyim canım siz nasılsınız?
Bahar:(telefonla)İyiyiz bizde iş güç işte.Neler yapıyorsun?
Aylin:(telefonla)Hiçç devam işte.
Bahar:(telefonla)Aylin dönmeyecek misin daha?Bak herkes özledi seni aylardır en çok da..
Aylin:(telefonla)Şu anlık dönme fikrim yok Bahar,konuşmayalım..
Merak etmeyin beni iyiyim diye aradım.
Bahar:(telefonla)Tamam Aylin ne diyeyim ki..(tam o sırada Hakan'da Aylinle konuştuğunu anlamıştır.Bir anda Bahar'ın elinden telefonu alır.)Hakan?
Hakan:(telefonla)Alo Aylin nerdesin sen aylardır?Ne yapıyorsun ya?Neden dönmüyorsun geri Aylin?
(Aylinin gözleri dolmuştur hiçbir şey diyemez.)
Aylin:...
Hakan:(gözleri dolmuştur,sesi titreyerek)A-aylin ben ben çok özledim seni.Sesini,kokunu,herşeyini özledim dön lütfen.
Aylin:(sesi titreyerek)Kapatmam lazım,merak etmeyin beni.(Aylin telefonu kapatır)
Hakan:Allah kahretsin ya!(telefonu Bahar'a uzatır) Nasılmış Bahar?Nerde olduğunu söyledi mi?
Bahar:İyiymiş, söylemiyor nerde olduğunu.
Hakan:Ne zaman döneceğini söyledi mi peki?
Bahar:Hayır,şu anlık dönmeyeceğini söyledi.
Hakan:Niye ya?Neden böyle yapıyor?
~~~~~~~~~~
Aylin:Çık dışarı artık.
X:Noldu neden doldu gözlerin de kapattın aniden?
Aylin:Sanane ya defol.
X:O'ydu dimi?Kocan.
Aylin:Evet Hakan'dı.Çıkar mısın artık?Yalnız kalmak istiyorum.
X:Tamam öyle olsun, birazdan yemeğini getiririm.
Aylin:Beni ne kadar tutacaksın bu odada?
X:Geçen sefer kaçmaya çalışmanı unutmadım Aylin.Aklın başına gelsin biraz.
Aylin:Tamam kaçmaya çalıştım ama başaramadım değil mi?Daha nereye kadar gidecek böyle?Ne kadar daha tutacaksın böyle hapis gibi bir yerde beni?
X:Az kaldı merak etme,senden intikam almaya yavaş yavaş devam edicem Aylin.Önce sevdiklerinden ayırdım seni,şimdi de belki de yavaş yavaş sevdiğine, sevdiklerine zarar veririm.
Aylin:Söz vermiştin, dokunmayacaksın Hakan'a!
X:Geçti o söz,artık benim elimdesin.
Aylin:Allah belanı versin!
~~~~~~~~
-Merkez-(Ekip sohbet ederken selmes gelir.)
Selin:Selamm biz geldik.
Bahar:AA Selin,Mesut abi?Hoşgeldiniz
Hüsnü:Hoşgeldiniz usta da erken geldiniz.Bişey mi oldu?
Selin:Sence abi?Mesut sıkılmış.
Ali:Balayında da mı abi ya?
Mesut:Kaç aydır yat yat yetti artık ya,gelip azıcık ter dökmek lazım dedim.
Hüsnü:Usta tamam sıkıldın da sabredemedin mı bir hafta daha ya? Balayındaydınız siz,kızın tatilini de mahvettin dimi?
Selin:Sorma abi ya.
Mesut:Başka zaman gideriz tatile..Ee siz napıyosunuz?
Hakan:Aynı abi devriyede, suçlu,sorgu..
Mesut:Aylin..Dönmedi mi?
Hakan:..Yok abi dönmüyor.
Selin:Neden böyle yapıyor bu kız ya?Aradım birkaç sefer ama ulaşamadım.
Hakan:Bizde ulaşamıyoruz Selin.Hiçbir şekilde onunla iletişim kuramıyoruz.
Bahar:Bugün aradı sadece.
Mesut:Ee dönmeyecek mı?
Hakan:Yok abi dönmüyor,konuşmaya çalıştım ama o konuşmuyor benimle..
Mesut:Bizim Aylin böyle bir kız değildi ya..Bulup konuşmak lazım şununla.
Hakan:Hiçbir şekilde ulaşamıyoruz ki abi yoksa durur muyum hiç iki aydır ben?
Mesut:Doğru doğru...
~~~~~~~~~~~~~~~
X:Kalk hadi gidiyoruz.
Aylin:Nereye?
X:Buradan başka bir yere.Senin kaçmayı aklına bile getiremeyeceğin, kocandan daha uzak olan bir yere.
Aylin:Ne gerek var buna?
X:(Aylin'i zorla ayağa kaldırır)Soru falan sorma kalk işte.
Aylin:Çekiştirme be tamam..Bir iki saat sonra Aylin bir dağ evine getirilir.
X:Burada odaya kapatmıyorum seni,kaçacak bir yerin yok,rahat rahat hareket de edebilirsin.
Aylin:Aman ne güzel ne güzel..Benim dinlenmem lazım biraz yoruldum.
X:İyi geç koridorun sonundaki odaya.Yanlış bir hareket yapmaya kalkışma.
Aylin:Tamam be.(Aylin odaya gider ve yatağa uzanır)Çok özledim seni Hakan çok.Aşık olduğum kokunu,sesini,gülüşünü özledim be adam..(gülümseyerek)O oburluğunu bile özledim.Ama mecburum Hakan senin için seni bırakmak zorundaydım.Sana zarar gelmesine dayanamam ki ben.Senden ayrı nefes almam bile çok zor ama seni tamamen kaybetseydim yaşayamazdım..(gözünün önüne Hakanla olan anıları gelir.)Bana bana herşeyin en iyisini hakediyorsun demiştin ama ben seni hiç haketmemişim Hakan.Birbirimizi çok sevdik ama ben yapamadım, kalamadım seninle..Ama eğer günün birinde hala sana dönmeye yüzüm olursa beklersin belki beni.Kavuşuruz belki yine,(elini karnına koyar)yarım kalan mutluluklarımızı tamamlarız.Sen ben bebeğimiz tam olmayı başaramadığımız aile oluruz..Ya da belki de sen devam edersin hayatına,yeni acısız mutlu bir hayat,mutlu bir aile kurarsın.
~~~~~~~~~~~~
-Merkez-
Hakan:Ben çıkıyorum artık abi var mı bişey?
Hüsnü:Yok Hakan Yok çık..(Hakan çıkar, Ali'de peşinden gider)
Ali:Hakan eve mi, dışarda mısın?
Hakan:Sahile doğru gidicem biraz.
Ali:İçmeye mi yine?
Hakan:Kafa dağıtıcam biraz işte.
Ali:Her akşam her akşam dağılmadı mı o kafan?
Hakan:Ali yapma ya..
Ali:Beraber gidiyoruz hadi,bu akşamkiler benden...
-Sahil-
Hakan:..Daha dün gibi bütün herşey..Onu ilk gördüğüm, kurtardığım gün.Onu sevdiğimi söylediğim, evlendiğimiz, boşandığımız sonra tekrar evlendiğimiz gün..Hepsi Ali hepsi daha yeni gibi gözümün önünde.Biz çok şey yaşadık Aylinle.İyi günlerimiz de oldu kötü günlerimiz de,çok kötü günlerimiz de oldu ama ne olursa olsun vazgeçmedik geçemedik.Ayrılığın acısını çok iyi bildik,anladık sonunda döndük birbirimize.Herşeyi iyisiyle kötüsüyle yaşamaya devam ederken neden Ali?Neden terkedildim ben?Hemde ortada doğru düzgün hiçbir sebep yokken saçma sapan bir mektupla terkedildim.(Ali elini Hakan'ın omzuna atar ve ikiside içkiden bir yudum alır.)Ben çok sevdim Ali onu,kendimden,hayattan,herşeyden çok sevdim Aylin'i hata yaptım ama vazgeçemedim asla ondan.Cihan'ın gidişiyle yerle bir oldu,olduk ama bunu da atlatamaz mıydık Ali?Bu da geçerdi be Ali herşey böyle kolay bitemezdi ki..Ben o evde duramıyorum Ali,giremiyorum o eve yatak odasına Aylin gittiğinden beri..Merkezde duramıyorum Aylin yokken.Her gün eve,merkeze belki gelmiştir diye heyecanla gidiyorum ama yok işte kaybettim ben karımı.
Ali:Hakan..Kardeşim yapma böyle sanki Aylin ölmüş gibi konuşuyorsun yapma be..
Hakan:Ölse bende ölürdüm Ali ama ortada yok işte.Nerde ne halde bilmiyorum, bilsem zorla da olsa tutup kolundan getiricem ama yok ya yok...
~~~~~~~~~~~
X:Gel hadi şuraya,kahvaltı yap.(Aylin kalkmaz)Kendini düşünmüyorsun anladık da karnında ki çocuk,o da mı umrunda değil?Sen böyle aç kaldıkça ne hale gelir o çocuk?
Aylin:Babasız bir çocuk ama dimi?Babasının varlığından bile haberi olmadığı bir çocuk.Ne yapacaksan yap artık bana ya!Öldüreceksen öldür de kurtulayım senden.
X:Seni değil Aylin!Önce kocanı öldürücem sonra belki de sevdiklerini ama biraz daha zamanı var.Hakan nasıl olsa bir süre sonra seni unutup başkasının koynuna girer önce onu bekliyorum.O günleri göreceksin acı çekeceksin Aylin sonra da belki de Hakan'ın ölümü senin elinden olur.
Aylin:Allah senin belanı versin,seninde geçmişteki herkesin de.
X:Başta babana lanet et Aylin!Katil olan,seninde,benimde,babamın da hayatını bitiren senin baban Aylin.Beni babamdan ayıran o şerefsizin kızı sensin,bunları çekmek zorunda olan da sensin.
Aylin:Benim ne suçum var ya?Hala anlamıyor musun ben onu o gün sildim,benim hayatımı bitirdiği gün sildim o adamı babalıktan.Babam falan değil o benim..Hem bir başkası yüzünden diğer bir insana zarar vermek nasıl bir insanlık?Babanın suçu vardı yada yoktu bilmem.Senin de benimde suçum yok.Hatta Hakan'ın da ve karnımda ki çocuğun da suçu yok ve sen tüm bunların suçlusu ben olmamama rağmen beni gösteriyorsun.
X:Çünkü sen o katilin kızısın Aylin katilin kızı!
___________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AyHak Hayali Senaryolar✨
Short StoryAylin ve Hakan için hayal ettiğimiz ancak gerçekleşmeyen hayali senaryolar 🍁