-hakan donmuş bir şekilde hiçbir şey demeden ayline bakıyodur. aylinde ayağa kalkar.
Aylin:Hakan.. Benim, ben geldim.
-aylin dayanamaz ve hakana sımsıkı sarılır, kokusunu içine çeker, gözleri dolmuştur ve sessizce ağlar. hakan tepki vermeden öylece duruyordur. ayrıldıktan sonra aylin hakanın yüzünü avuçlarının arasına alır ve gözlerine bakar.
Aylin:Hakan bir şey söyle, bak geldim. Karşındayım..
Hakan:(kafasını iki yana sallar ve dolu gözlerle konuşur) Rüya bu rüya.. Başka bir açıklaması olmaz. Günlerdir uykusuz dolanıyodum yine uyuyup kaldım bir yerde kesin.. Yoksa imkansız böyle bir şey.. Aylin var karşımda imkansız yani..
Aylin:Hakan rüya falan değil, hepsi gerçek. Ben gerçeğim Hakan.-hakan sandalyeye oturur ve başını ovuşturmaya başlar.
Ali:Hakan iyi misin? (suyu uzatır) Al su iç biraz.
Hüsnü:Şok geçirdi çocuk.
Hakan:Ali be-ben Aylini görüyorum yine. Yine hayal görmeye başladım ben.
Aylin:Hakan hayal falan değil. Benim ya Aylin.
Hakan:(ayağa kalkar) Öldü Aylin, şehit oldu o.. Kendi ellerimle koydum toprağa ben onu. Her gün mezarına gittim konuştum ben Aylinin. Rüya bu rüya..
Rıza:Hakan kendine gel artık.. Aylin işte burda, yaşıyor.
Hakan:Rı-Rıza baba ama..
Engin:Herşeyin bir açıklaması var Hakan.. Otur hadi. Aylin tüm herşeyi anlatacak.
Hüsnü:Aylin anlatmadan önce bir şey sorucam.Rıza Baba, Engin siz biliyor muydunuz Aylin'in yaşadığını?
Engin:Bizde yeni öğrendik.. Operasyondan hemen önce.
Aylin:Başlıyorum artık.. Hepiniz merak ediyorsunuz biliyorum.. Burdan gittikten hemen sonra oldu olan. 2 yıl olacak nerdeyse gideli ve ben 2 yıldır çetenin içindeyim. Çete dediğime bakmayın Türkiye ve İtalya'nın en büyük silah kaçakçılığı yapan adamının yanındaydım...
Selin:Kim bu adam?
Aylin:Sezgin, Sezgin Özgür..
Ali:Yanına girmen nasıl oldu? Ordan başla istersen.
Aylin:Tamamm.. Giderken izin dilekçesinin hemen peşinden istifa mektubu gönderdim Rıza babaya ama kabul etmedi başka ekibe geçmemi istedi. Kabul ettim ama kimsenin bilmemesi kaydıyla beni yakın arkadaşı Osman müdürün ekibine gönderdi.. Gittiğimde Ankara'daki ekibe yeni gelmişti dosya, istihbarat ile birlikte yürütülüyordu operasyon. İtalya'ya birini göndermeleri gerekiyordu içeri sızması için. Ben yeni geldiğim için gönüllü oldum, kabul etti ekip. Türkiye de 2-3 ay boyunca yanlarına sızmak için çabaladım,sonunda girdim de. İçeri sızdıktan 2ay sonra da İtalya'ya geçtim. Sezgin ilk başlarda tereddüt etti ama sonradan baya güvendi bana. Türkiye ve İtalya bağlantılarını en yakın adamıyla birlikte ben yapmaya başladım. Şehit haberim gelmeden 4 ay önce Türkiye'ye geldim ama bu kez gidişim baya uzun olacaktı. Çünkü uzun zaman teslimat yoktu İtalya'dan. Ortadan kaybolmam gerekiyordu. Ve böyle bir oyun oynamamız gerekti.
Rıza:Ankara'da ki ekip biliyor muydu yaşadığını?
Aylin:Hayır onlarda şehit olarak biliyordu beni, Osman müdür biliyordu sadece. Bir olay sırasında vurulduğumu sandı hepsi.
Ali:Bizde öyle sandık.. Bize de çatışmaya tek başına girip yaralandığını söylediler.
Aylin:Bu şekilde olması gerektiği için bir kılıf bulmamız lazımdı olaylara.. Neyse şehit olduğumu öğrendiğiniz gün doktorla bir şekilde konuştuk beni öldü olarak söylediler.
Hakan:(gözleri dolu dolu konuşur) Be-ben geldim yanına, buz gibiydin sen.. Ölmüştün ama.
Aylin:Oyundu her şey işte.. Doktor sayesinde oldu. Yoğun bakımdan sonra hiç görmediniz benim cesedimi dimi?
Rıza:Doğru.. Ama senin yerine kimi gömdük biz?
Aylin:Orasını bilmiyorum baba.. İşte şehit olduğumu öğrendiğiniz günün ertesinde İtalya'ya geri döndüm ve aylardır oradaydım. 7 ay sonra teslimat zamanı geldi tekrar ve yine benimle birlikte Sezgin'in en yakın arkadaşı geldi Türkiye'ye.Bu teslimat yıllar sonra olacak en büyük teslimattı ve son bulacaktı görev de. İstihbarat haber vermişti bugün baskın olacağını, organizenin operasyonu olduğunu söylemişti ama sizin de dahil olduğunuzu bilmiyordum ben.
Engin:Son anda belli oldu zaten. Bilerek yapıldı belki de.
Mesut:Pekii.. Sezgin dediğin adam o İtalya'da hala ve haberini almıştır bu durumun. Kaçmıştır çoktan.
Aylin:Kaçamaz.. Yani İtalya polisi de bugün aldı Sezgin'i. Aynı anda hem kendisi hem de Türkiye bağlantısı bitmiş oldu.
Hüsnü:Vayy be.. Ne biçim oyun çevirmişsiniz.
Aylin:Böyle olması gerekti abi.. Görev gereği..
Selin:Ne hale geldik biz tahmin edebiliyorsun dimi?
Aylin:Tahmin edebiliyorum Selin..(hakana bakarak) Herkesin ne halde olduğunu biliyorum.
Hakan:Hiçbir şey bilmiyorsun sen..
Aylin:Ne?
Hakan:Rıza baba çıkabilir miyim? Hava almam lazım biraz.
Rıza:Çık tamam..-hakan ekibin yanından ayrılır,aylinde peşinden gitmek için ayağa kalkar ancak Engin onu durdurur.
Engin:Aylin, dur canım gitme.. Biraz idrak etsin olanları. Şok geçirdi çocuk.
Aylin:Haklısın abi..
Ali:Sen şükür ki hayattasın yaşıyorsun. Görev de bitti, şimdi ne olacak peki, dönecek misin Ankara'ya?
Aylin:Evet, sorgular falan bittikten sonra dönmem lazım.
Rıza:Hiçbir yere dönmüyorsun Aylin. Buradasın..
Aylin:Ama Rıza baba..
Rıza:İtiraz yok Aylin. Bu ekip, herkes ayrı kaldı senden. Daha fazla uzamasın. Ben her şeyi hallediyorum ve sende buradasın artık.
Aylin:Rıza baba...
Engin:Aylin sende oraya geri gitmek istemiyorsun biliyoruz. Senin yerin burası kızım.
Hüsnü:Dönmelisin Aylin.
Mesut:Zorla tutarız gidemez bir yere.
Engin:Aylin cevap verecek misin?
Aylin:Peki(derin bir nefes alır) kabul ediyorum ama Hakan?
Rıza:Orası size kalmış, halledersiniz siz.
Ali:Hakan unutamıyor seni.-aylin hiçbir şey demez ve izin isteyerek ekibin yanından ayrılır. hakan sorgu odasında oturmuş, öylece duruyordur. aylinde arayıp sonunda hakanı bulur ve yanına gelir.
Aylin:Hakan iyi misin?
Hakan:...
Aylin:(Hakanın omzuna dokunur) Hakan.. Bir şey söyle artık, lütfen.
Hakan:(birden ayağa kalkar) Iyi miyim sence Aylin? Bak bakalım iyi miyim? Ben aylardır öldü sandım seni. 2 yıldır ayrıyım senden iyi miyim bak bakalım..
Aylin:Hakan biliyorum haklısın.. Ama ben böyle olacağını düşünmedim.
Hakan:Düşünmeliydin Aylin, gitmeyecektin. Gitmesen ben seni öldü sanmayacaktım.
Aylin:Hakan..
Hakan:Yeter Aylin yeter! Geri gelmişsin gelmemişsin, yaşıyorsun yaşamıyorsun farketmez artık. Bitti anladın mı bitti!-hakan sinirle sorgu odasından çıkıp gider, aylinde sandalyeye oturur ve ağlamaya başlar...
3.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AyHak Hayali Senaryolar✨
NouvellesAylin ve Hakan için hayal ettiğimiz ancak gerçekleşmeyen hayali senaryolar 🍁