Hayali Senaryo 5-Bölüm 6

850 20 1
                                    

Sedat:(silahı kafasına dayar)Müge iyi bak kendine kardeşim.Benim yolum buraya kadar.İntikamı alıcam dedim bu da yeter bana onlar yeteri kadar acı çekti.(tetiği çeker ve yere yığılır.)
Müge:(koşarak Sedat'ın yanına gider/ağlayarak)Abiii!!Abi aç gözünü.
Hakan:Aylin bana bak güzelim,bak bana.Ambulansı arayın hadii.
Ali:Aradım aradım yolda.
Hakan:(Aylin'in yarasına bakar)Bak kötü değil yaran,omzundan vurulmuşsun sadece geçecek güzelim.Bak bana Aylin.
Aylin:Aghh Hakan çok sancım var,çok canım yanıyor.
Hakan:(Aylin'in saçlarını geriye atar ve başını Aylin'in başına yaşlar)Şşt güzelim geçecek az kaldı dayan bak ambulans geliyor.
Mesut:Aylin dayan kızım dayan.
Aylin:(gözlerinden yaşlar süzülür)Hakan ben özür dilerim çok özür dilerim.
Hakan:(Aylin'in gözyaşlarını siler fakat kendiside ağlıyodur.)Geçti geçti bitti bak burdayım.
Aylin:(ağlayarak)Ben istemedim gitmek,seni bırakmak istemedim ama mecburdum özür dilerim sevgilim.
Hakan:Dileme bitanem geçti bitti unuttum ben.
Aylin:(gülümser)Kavuştuk Hakan sonunda,aylar sonra gördüm yüzünü.Çok özledim seni ben.
Hakan:(Aylin'in gözyaşlarını siler,yüzünü okşar) Kavuştuk güzelim kavuştuk.Bende seni çok özledim Aylin ama lütfen dayan tamam mı güzelim?Bak çok az kaldı yetişicez hastaneye dayan lütfen.
Aylin:Hakan bizim bizim bebeğimiz olucak yeniden.
Hakan:Biliyorum bitanem haberim var.Sende bebeğimiz de iyi olacaksınız,biz hep iyi olucaz.
Aylin:Aghh çok canım yanıyor Hakan bişey yap nolur.Bebeğimize bişey olmasın yalvarırım.
Hakan:Olmayacak Aylin olmayacak.. Gidiyoruz hastaneye yetiştiricem seni güzelim..Ali hadi bekleyemeyiz daha fazla Aylin çok kötü,aracı çalıştır.
Ali:Tamam tamam.
..
(Hakan ekip arabasına biner,Aylin'i koltuğa yatırır ve başını da dizlerinin üstüne koyar)
Hakan:Yetiştiricem seni Aylin,bak gidiyoruz ama sende söz ver dayanacaksın...
Aylin:(öksürür)Söz Hakan söz veriyorum.
Hakan:(Aylin'in saçlarını okşar,alnından öper ve kokusunu içine çeker)Bende sana söz veriyorum güzelim bişey olmasına izin vermem size..Hele seni yeni bulmuşken kaybedemem ikinizi de.
Selin:Hakan omzuna tampon yapmaya devam et kan kaybediyor.
Hakan:Ta-tamam tamam.(Hakan, Aylin'in yarasına tampon yaparken Aylin'in canı yanar.)
Aylin:Aghh.
Hakan:Özür dilerim Aylin.(alnını Aylin'in başına yaşlar, gözyaşlarını tutamaz)Özür dilerim sevgilim çok özür dilerim.
Aylin:(Hakan'ın yüzünü okşar, gülümseyerek)Tamam yok bişey,geçti.
Hakan:Aliii ne kadar var daha acele et hadi.
Ali:Az kaldı az,on dakikaya ordayız.Dayan Aylin.
Aylin:Cinsiyetini öğrenmedim,ben iyileşince hemen öğrenelim olur mu?
Hakan:Olur tabi bitanem,sonra da hemen onun için alışveriş yapmaya gideriz.
Aylin:Bu kez çok iyi bakıcam ona Hakan,bebeğime zarar gelmesine izin vermicem.
Hakan:Vermicez güzelim hiçbir şey olmayacak ikinizede.
Aylin:(öksürerek)Ali çok var mı daha?
Ali:Az kaldı Aylin,az kaldı canım...
Aylin:Hakan ceketini örtsene,üşüdüm.
Hakan:Üşüdün mü?Tamam tamam güzelim,ben şimdi ısıtırım seni...Aliiii bas hadi bass...
..
-Hastane-(Hastaneye gelir gelmez Aylin ameliyata alınır.)
Hakan:İyileşecek dimi Aylin?İkiside iyi olacak dimi?
Hüsnü:Olacak tabi aslanım.Güzel haberlerle çıkacak doktor.
Hakan:Ama kan kaybetti abi,çok kan kaybetti,üşüyorum dedi gelirken.
Ali:Gel hadi hava alalım biraz.
Hakan:Olmaz ayrılamam burdan.
Rıza:Hiç kimse çıkmadı dimi daha?
Selin:Yok baba yeni girdi ya zaten siz gelmeden hemen önce.
Hakan:Aylarca beni terketti sandım neler neler düşündüm,neler yaptım ama o ne haldeymiş karnında bebekle.Allah benim belamı versin ya!Sahip çıkamadım ona,sahip çıkamadım.Allah beni kahretsin!
Mesut:Şşt sakin ol oğlum bi ya.Geç otur şuraya.
Hakan:Nasıl sakin olayım abi?Ya ya bu kez de kaybedersek bebeği,ne yaparız biz?Ya ya ben Aylin'i de kaybedersem tamamen ne yaparım abi ben onsuz?Ben onsuz 4 aydır nefes alamadım bundan sonra olmazsa ne yaparım.Allah kahretsin beni ya! Karısına,bebeğine sahip çıkamayan adam mı olur Allah kahretsin!
Mesut:(sesini yükselterek)Bana bak lan Aylin'e de bebeğe de bişey olduğu yok.Doktorlar içerde işte,ellerinden geleni yapıyorlar.Sen burda böyle söyleyerek,böyle düşünerek hem kendini hemde bizi yiyip bitireceksin.Aylin ordan çıkınca seni bu halde mı görsün istiyorsun?O kız ordan çıkacak anladın mı beni?Bırakmadı o hiçbir zaman yine bırakmayacak,bebek de bırakmayacak bu kez.Şimdi ya sus otur burda bekle karını yada çık dışarı orda bağır çağır.
Hakan:(Mesut'a sarılarak ağlar)Abi ben ben dayanamıyorum abi.Ya bu kez de bişey olursa diye düşünmekten alamıyorum kendimi.Çok korkuyorum abi it gibi korkuyorum onları kaybetmekten.Tamam yarası çok ağır değildi ama kan kaybetti abi, sancısı da vardı..Onlara bişey olmasın abi bu kez kaybetmek istemiyorum ben.
Mesut:Olmayacak aslanım olmayacak...
..
(Biraz sonra kadın doğum uzmanı ameliyattan çıkar.)
Hakan:Doktor,nasıl karım?İyi mi, Aylin'de bebekte iyi mi?Bişey söyleyin lütfen.
K.D.U.:Merak etmeyin iyi olacaklar.Geldiğinde çok sancısı vardı zaten düşük tehlikesi de var bebeğin ama hiçbir sorun olmadan durumu kontrol altına aldık.Kızınız gayet iyi şu anda.
Hakan:Kız kız mı?
K.D.U.:Evet öğrenmemiştiniz sanırım henüz.
Hakan:Yok hayır, sağolun.Allah'ım sana şükürler olsun...Aylin'de iyi dimi?
K.D.U.:Ameliyat devam ediyor.Kan çok fazla kaybetmiş yarası ağır değildi,arkadaşlar ellerinden geleni yapıyor..Geçmiş olsun.(doktor gider.)
Hakan:Allah'ım bebeğimi bana bağışladın Aylin'de iyi olsun yalvarırım Allah'ım.
Ali:Olacak olacak sapasağlam çıkacak o inatçı içerden.
Hakan:Kızım olacakmış Ali duydun mu?Benim kızım olacak.Aylin'e de benzer dimi?
Selin:Benzer tabi ikinize de benzer.
Mesut:Buna değil Aylin'e benzesin kız sonuçta.
Selin:Aman Mesut..
Hüsnü:Hadi bak çay kahve getirdik,iç bi bardak.
Hakan:Yok abi,sağol.
Mesut:Hadi oğlum hadi,kendine gelirsin biraz...
..
(Bir saat sonra doktor ameliyattan çıkar)
Hakan:Hocam hocam karım nasıl? İyileşecek dimi?
Doktor:Endişe etmeyin,Aylin hanım gayet iyi.Kurşun hayatı bölgede değildi zaten tek sorun kan kaybetmesiydi ama o da kontrol altına alındı.Normal odaya alıp biraz uyutucaz.
Hakan:Neden?
Doktor:Yarası biraz kendine gelsin, toparlasın iyice.Zaten bebeğin de düşük tehlikesi olduğu için iyice dinlenmesi gerekiyor,kısa süre uyuması daha iyi.
Hakan:İyi yani dimi?
Doktor:İyi iyi hiçbir sorun yok merak etmeyin.
Hakan:Sağol çok sağolun hocam.Yanında kalabilir miyim peki?
Doktor:Tabiki ama yalnızca siz kalın eşi olarak daha iyi olur.
Hakan:Tamam hocam..(doktor gider/Hakan sevinçle tüm ekibe sarılır.)Uyanacak Aylin uyanacak.Bırakmadılar beni bırakmadılar baba.
Rıza:Demiştim sana Hakan,Aylin seni bırakmaz...
..
-Gece/Aylin Oda-(Ekip gitmiştir Hakan Aylin'in yanında bekliyodur.)
Hakan:Sonunda buldum ya seni,iyisiniz,yanımdasın ya ne kadar şükretsem az gelir.(Aylin'in elini tutar)Ümidi kesmemek gerekmiş onu anladı.Çok kızıyorum kendime be Aylin sahip çıkamadım sana aylarca senden uzak kaldım diye..Ama bunda sonra ne seni gözümün önünden ayırırım ne de size zarar gelmesine izin veririm.Siz hep iyi olun,benimle olun.
(Sabah olmuştur Hakan sabah kadar uyumayıp Aylin'i izlemiştir ama sabaha karşı ayların verdiği yorgunlukla göz kapaklarına mani olamayıp uyuyakalmıştır.Aylin yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştır.)
Aylin:Noldu bana ya?(Hakanı görür gülümser ve elini tutar)Yanımdasın,benimlesin.
(Hakan hemen uyanır.)
Hakan:Aylin..?Aylin güzelim uyandın mı?İyi misin?
Aylin:Ben iyiyim yanımdasın daha iyiyim.(Hakan Aylin'in saçlarını okşar ve öper)Hakan bebeğimiz bebeğimize bişey olmadı dimi?(elini karnına koyar ve telaşlanır)Hala yaşıyor dimi?Gitmedi de Hakan.
Hakan:Sakin ol güzelim, bebeğimiz gayet iyi.Kızımız hala bizimle güzelim merak etme.
Aylin:Kızımız mı?Kız kız mı yani?
Hakan:Evet güzelim kız, kızımız oluyor.(Aylin duygulanır ve ağlar)Aylin iyi misin?Niye ağlıyosun güzelim?
Aylin:Yok yok bişey duygulandım sadece.Aylardır bebeğimle bir başımaydım sana geri döneceğime dair umudum kaybolmaya başlamıştı hatta seni kaybedeceğim diye çok korkuyodum ama olmadı onlar, kavuştuk ya tekrar.
Hakan:(Aylin'in elinden öper)Kavuştuk ya güzelim kavuştuk.Birlikteyiz artık asla bırakmak,vazgeçmek yok.
Aylin:Yok asla..Ama inan ben gitmek istemedim mecburdum senin için mecburdum.
Hakan:Nasıl yani?
Aylin:Sedat babamın öldürdüğü adamın oğlu intikam almak istemiş aklınca.Sürekli takip ediyormuş bizi,Cihan da gidince çıktı karşıma.Tehdit etti beni seninle,ben aldırış etmedim ilk başta ama çok ciddi olduğunu anladım sonra.Onunla gitmemi seni terkettiğimi söylememi falan istedi bende mektup bırakarak gittim yüzüne karşı diyemezdim çünkü bişey.Ne yapacak,aklında ne var hiçbir şey bilmiyordum.Samsun'a gittik bir süre oradaydık.Sonra başka bir yere getirdi dağ evine ordan sonra da birkaç gün önce İstanbul'a geldik..Ne arayabiliyodum seni ne de görebiliyodum ama seni sürekli takip ettiriyordu.Sahilde gecelerce içtiğini,denize karşı konuştuğunu hep gördüm,duydum.Ayda bir kere sırf siz beni merak etmeyin diye Bahar'ı aradım o kadar.Ama inan bana seni korumak için yapmak zorundaydım bunu başka türlü sana zarar gelecekti ve ben buna dayanamazdım.
Hakan:Benim için beni terkettin yani öyle mi? Sırf beni korumak için öyle mi?Hiç aklına gelmedi mi sensiz yapamayacağım peki?Aylarca o eve doğru düzgün girmedim ben, girdiğimde de boş boş durdum öyle birkaç saat uyuyabildim sadece,odamıza birlikte uyuduğumuz gecemizin gündüzümüzün geçtiği odaya sadece üstümü değiştirmek için girdim onda da her seferinde seninle olan anılarım geldi gözlerimin önüne.Kendimi dışarı attım hemen.Hayatına devam et belki döner belki de yok bundan sonra dediler ama yapamadım unutamadım.Nasıl unutabilirdim ki hem yaşama kaynağımı?Ama sen şimdi beni korumak için benden,bizden vazgeçtiğini söylüyorsun bana.Sen yokken ben yoktum zaten Aylin.
(Aylin daha fazla dayanamaz ve ağlar)
Aylin:Özür dilerim Hakan çok özür dilerim ama senin hayatta olduğunu bilmek seni tamamen kaybetmekten daha iyiydi.Bir ihtimal de olsa sana geri dönebilme şansım vardı.Ama seni kaybetseydim o da olmayacaktı...
(Hakan Aylin'in gözyaşlarını siler.)
Hakan:Asıl ben özür dilerim bitanem,niyetim seni tekrar üzmek değildi...Hem artık geçti,bitti unutalım, geçmişte bırakalım.Bundan sonra sadece sen ben ve bebeğimiz var.Bırakmak yok.
Aylin:Bırakmak yok...
Hakan:Merak ettiğim bişey daha var..Olanlar ortada hamile kalman imkansızdı hani?Ama bizim bebeğimiz olacak nasıl oldu bu?
Aylin:O da Sedat'ın oyunuymuş.Müge'nin arkadaşıymış beni ameliyat eden doktor sadece kanamam olmuş başka bişey yokmuş..Yalan söylemişler yani.
Hakan:Sen hamile olduğunu ne zaman öğrendin?Gitmeden önce mi?
Aylin:Sedat'ın yanındayken bayılmışım bir gün,Sedat'da sağlık ocağına götürmüş orda öğrendim.Çok şaşırdım imkansız falan diyince Sedat öyle açıkladı gerçeği.
Hakan:Bütün yaşadığımız o şeyler o şerefsiz yüzünden demek ki..Eğer yaşasaydı elimden kurtulamayacaktı o it.Hesabını çok kötü ödeyecekti.
Aylin:Boşver şimdi.Bak iyiyiz biz,seninleyiz.
Hakan:Çok şükür güzelim.Bundan sonra hep birlikteyiz...
Aylin:Hakan uyuyalım mı birlikte biraz?Çok yorgunum ben.
Hakan:Uyuyalım güzelim gitsin yorgunluğumuz.
(Hakan Aylin'in yanına kıvrılır ve birlikte uyurlar...)
_______________________

AyHak Hayali Senaryolar✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin