Hayali Senaryo6-Bölüm 2

725 18 4
                                    

•Hastane

-Hakan yoğun bakıma alınmıştır. Aylin, Engin ve Rıza da doktorla konuştuktan sonra yoğun bakım önüne geçerler.

Aylin:(gözyaşlarını siler)Nasıl Hakan'ın durumu?İyi olacak değil mi?Uyanacak değil mi?

Doktor:Henüz bunları konuşmak için erken.

Aylin:Nasıl yani?

Doktor:Zor bir ameliyat oldu,aldığı yaralar baya ciddiydi.Biri kalbinin hemen altında diğeri de böbreğini parçalamıştı.Böbreğin birini maalesef almak zorunda kaldık.

Aylin:Ama böbreğin birini kaybetse de gayet sağlıklı devam edebilir hayatına,aynı sorun bende de oldu bir iki sene önce.

Doktor:Evet edebilir ama dediğim gibi yaralar ciddiydi,iç kanama riskliyle karşı karşıyayız.Üstelik Hakan Bey'in ameliyatta bir kez kalbi durdu.

Engin:Ne zamana kadar peki bu risk?

Doktor:Önümüzde ki iki gün çok önemli,kendine gelse bile iç kanama riski devam edecektir iki gün boyunca.Şimdi yoğun bakıma alıyoruz.Dua edin de dayansın...(doktor gider,Aylinler yoğun bakım önüne geçer.)

-Aylin yoğun bakım camından Hakan'ı izliyordur.

Aylin:Doktor durumu kötü dedi ama sen dayanırsın dimi Hakan?Bırakmazsın değil mi beni?Ben sana gelmişken sen benden gitmezsin değil mi?

-o sırada yanlarına Nesrin,Arda ve Selin gelir.

Selin:Aylin,canım.

Aylin:Selin geldin mi?(AySel sarılır)

Selin:Yoğun bakıma almışlar,nasıl durumu?

Aylin:Riskli dedi doktor,herşeye hazır olun dedi.

Selin:Şşt ağlama,iyi olacak Hakan.Bak Nesrin teyze de fenalaşacak şimdi.

Nesrin:Aylin kızım.

Aylin:(Nesrinin yanına oturur)Nesrin anne,geldin mi?

Nesrin:Hakan'ın durumu nasıl kızım?Kötü bir şey yok dediler,sen söyle bana iyi mi Hakan'ım?

Aylin:İyi olacak merak etme.Uyanacak Hakan.

Nesrin:Sen ne zaman öğrendin de geldin?

Aylin:Gece aradılar beni,kalkıp geldim hemen.Kalamazdım ki zaten.Bak ağlama hadi,uyanacak Hakan söz veriyorum sana.(Nesrin,Aylin'e sarılır)

..

•Merkez/Ekip

Bahar:Selinle konuştum şimdi,Aylin gelmiş,hastanedeymiş.

Hüsnü:İyi iyi,öğrenmesi iyi oldu.Boşanmış da olsa kocası,bilmek hakkı.

Ali:Aynen aynen..Var mı Hakan'ı vurandan haber?

Beyza:Birkaç adres bulduk şimdi arkadaşlarının.

Ali:Ver adresleri ver.

Hüsnü:Çıkalım hadi..Selin'i arayın gelsin o da.

Bahar:Abi kalsaydı Aylinle birlikte.

Mesut:Rıza babayla Engin var,gelsin Selin.

Bahar:Tamam abi.(Selini arar)Alo Selin nasıl hastanede durum?

Selin:(telefonla)Yoğun bakıma alındı,bekliyoruz işte, kritik durumu hala.

Bahar:(telefonla)Aylin geldi mi?

Selin:(telefonla)Gelmiş,ayrılmıyor yoğun bakımın önünden.

Bahar:(telefonla)Ah canım benim ya...Şey diyecektim biz Veysel'in olabileceği birkaç adres bulduk onlara bakmaya gidiyoruz.Adresi mesaj atıyorum sana.

AyHak Hayali Senaryolar✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin