Sonsuza Dek Beraber(Hayali Senaryo-7/1)

989 15 0
                                    

Aylinin şehit olmasının üzerinden birkaç ay geçmişti.Ondan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmamıştı.Ne ekip ne de Hakan kendine gelebilmişti. Özellikle Hakan hiçbir şekilde toparlanamıyordu.Gecesi gündüzü yoktu Aylinden sonra. Rıza defalarca izin vermek istemişti kafasını toparlaması için ama Hakan kabul etmemişti.Hatta isterse başka bir şehre yada ekibe tayin olabileceğini de söylemişti ancak Hakan onu da istememişti.Kim ne yaparsa yapsın Hakan kendine gelemiyordu.Defalarca vurulma tehlikesi geçirmişti,her defasında ekip son anda kurtarmıştı onu.Aylardır eve bile gitmiyordu doğru düzgün.Eve her girdiğinde Aylini duyuyor hissediyordu.Her bir köşede Aylinle anıları canlanıyordu gözünün önünde.Ya Aylinin mezarında sabahlıyordu yada merkezde...
Aylinin ondan sonsuza dek gittiği an her saniye aklında her saniye gözünün önündeydi.Unutmak istiyordu aklı ama olmuyordu.İyi yada kötü her anıyı silmek istiyordu ama mümkün değildi kalbi izin vermiyordu buna.Hayata Aylinle başlamıştı ama Aylinle devam edememişti.
Çok isyan etti,kavga etti Aylinle onu bıraktığı gittiği bir daha göremeyeceği için ama bir faydası yoktu.Canından çok sevdiği,ne olursa olsun vazgeçemediği kadın sonsuza kadar bırakmıştı bu kez onu,kaybetmişti bir daha bulamamak üzere.Hem de gözlerinin önünde gitmişti bu kez.
Çok suçladı kendini onun yüzünden kaybetti Aylini diye ama geri dönüşü yoktu.Bundan sonra hayatına bakmak zorunda olduğunu söylüyorlardı ona ama zordu Hakan için,yaşamak bile çok zordu bundan sonra. Aylin'e gitmeyi çok istedi kafasına sıkmayı çok istedi ama yapamazdı Ayline verdiği söz geldi hep aklına..
~~~ ~~~
|Aylinin Şehit Olmasından 9Ay Önce|
-Hakan aylar sonra dayanamayıp Aylin'i aramaya başlamıştı.Aylin numarasını değiştirmişti ama kolayca bulmuştu Hakan.Birkaç kez telefonda konuşmak istemişti Hakan ama sonunda yine tartışmışlardı.En sonunda da adresini,nerede görev yaptığını bulmuştu ve emniyetin önünde beklemeye başlamıştı.Ayline hiçbir şekilde görünmeden akşama kadar beklemişti.Aylin çıkışta Hakan'ı görünce şaşırmıştı ama kızgındı ona.
Aylin:Hakan?
Hakan:Selam Aylin, Nasılsın?
Aylin:Neden geldin?
Hakan:Konuşabilir miyiz?
Aylin:Ne konuşucaz?
Hakan:Burda olmaz,sakin bir yerlere gitsek.
Aylin:Neden ki?Yine bağırıp çağırmak için mi?Hem işim var benim eve gitmem lazım.
-Aylin,Hakan'a kızgındı sadece bırakmak da istemiyordu onu.Çok özlediğini farketti yüzünün her bir karışını çok özlemişti,gözlerini bakışlarını çok özlemişti ama kızgındı ona.Dön dediğinde bile bağıra çağıra konuşmuştu Aylinle.
Hakan:Bana ayıracak yarım saatin yok mu?
Aylin:..Hayır yok.Şimdi söyle ne varsa!
Hakan:Tamam öyle olsun..
-Aylinin kolundan tuttuğu gibi arabaya bindirir,kendiside biner ve yola koyulurlar.
Aylin:Nereye gidiyoruz?
Hakan:Konuşmaya..
-Biraz sonra bir sahil kenarına gelirler ve Hakan direk arabadan dışarı atar kendini.Arabanın kaputuna yaslanıp bir süre denizi izledi ve ardından Aylin'e dikti bakışlarını.Hiç gözlerini ayırmadan baktı ona.Sonunda Aylin'de arabadan indi ve yanına geçti.
Aylin:Konuş artık!Ne var içinde daha bana dökemediğin?
Hakan:Asıl senin içinde bana karşı söylemediğin ne var?
Aylin:..Hiçbir şey..Hiçbir şey yok artık benim söyleyeceğim.Ne var ne yoksa o gün bittiği gün söyledim sana.
Hakan:Beni sevmediğini söylemedin sadece..Defalarca sordum sana ama söylemedin.Şimdi yine soruyorum beni sevmiyor musun artık?
Aylin:...
Hakan:Bu kez cevap istiyorum senden ve o cevabı verene kadar hiçbir yere göndermem seni.Aylin,artık beni sevmiyor musun?
Aylin:(bir süre bekler ve yere bakarak konuşur)Sevmiyorum..
Hakan:Gözümün içine bakarak söyle.Beni sevmiyor musun?
-Aylin kafasını kaldırır ve Hakan'ın gözlerinin içine bakmaya başlar. Baktığı her saniyede ikisinin de gözleri dolar.Aylin'in gözünden yaşlar akmaya başladığı an konuşur Aylin.
Aylin:Allah kahretsin ki seviyorum!Anladın mı beni Allah'ın cezası seviyorum hala seni hemde ilk gün ki gibi..Ama bu hiçbir şeyi değiştirmez anlıyor musun hiçbir şeyi!Bizim artık birlikte mutlu olamayacağımız gerçeğini değiştirmez Hakan.
Hakan:Neden Aylin?Neden mutlu olamayalım?Kaç yıldır birlikteydik hiç mi mutlu olmadın?Hiç mi mutlu edemedim seni hayatına girdiğimden beri?
Aylin:Ben en çok seninle mutlu oldum,gerizekalı ama seni asıl ben mutlu edemedim.Hep acı hüzün yaşattım sana..Bebeğimizi benim yüzümden kaybettik üstüne sana bir çocuk veremeyeceğimi öğrendim,seni babalıktan mahrum ettim..Hep üzdüm seni hep üstüne geldim..Seni kendimden çok sevsemde seni mutlu edemedikten sonra kalmamın bir anlamı mı var?
Hakan:(Aylin'in elini tutar) Yanılıyorsun Aylin..Ben seninle mutluydum sensiz değil..Sen gittikten sonra hiçbir şey yolunda gitmedi..Ne gündüzüm ne gecem oldu senden sonra..Unutmak istedim gerçekten unutmak istedim ama olmuyor..(Aylin'in elini kalbine koyar)Bak burası unutmaya izin vermiyor.. Mümkün olmuyor seni unutmak.. Senden sonra yaşamadım ben Aylin, yaşamıyorum aylardır...
-İkiside ağlamaya başlamıştır, Hakan,Aylin'in gözyaşlarını siler.
Hakan:Sen gittikten sonra ben öyle bir düştüm ki Aylin.O kadar çok hata yaptım ki senden sonra.Ben kendimi affedemiyorum ama sen beni affeder misin? Düştüğüm yerden tutup kaldırır mısın beni?

AyHak Hayali Senaryolar✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin