Hayali Senaryo 6-Bölüm 3

728 18 3
                                    

-Aylin geriye dönüp yüzünde gülümseme ile Hakan'a bakar.
Aylin:Hakan..
Hakan:(Aylin'in elini sıkar/öksürerek)Aylin..Gitme.
-Aylin sandalyeye geri oturur diğer elini Hakan'ın elinin üstüne koyar ve gülümseyerek konuşur.
Aylin:Tamam burdayım,gitmiyorum..
Hemşire hanım doktor, doktora haber verin.
Hakan:(öksürerek/zorla konuşmaya çalışır)Aylin..Aylin ben öhöö..
Aylin:Tamam zorlama kendini Hakan,yorma kendini.
-Doktor gelir ve Aylin'i dışarı çıkarır, Hakan'ın durumunu kontrol eder.Aylin sevinçle camın arkasından Hakan'ı izliyordur.
Aylin:Sonunda Allah'ım sonunda ya..Hakan burdayım ben..
-Doktor,Hakan'ın durumunu kontrol ettikten sonra Aylin'in yanına gelir.
Aylin:Doktor bey Hakan'ın durumu nasıl? Uyandığına göre iyi artık dimi?
Doktor:Yarına kadar yoğun bakımda tutucaz yine.Size demiştim uyansa bile iç kanama riski devam edecek diye.O yüzden hala beklemek zorundayız.
Aylin:Anladım ama uyandıysa eğer yarına kadar da dayanabilir dimi?
Doktor:Umarım..
Aylin:Şey peki ben Hakan'ın yanında kalabilir miyim?
Doktor:Yarım saatliğine alabiliriz biraz sonra yanına.
Aylin:Tamam teşekkürler...
-Doktor gider,Aylin'de ekibe ve Nesrin'e Hakan'ın uyandığını haber verir.Biraz sonra Aylin tekrar yoğun bakıma girer.
•Yoğun Bakım
-Aylin sandalyaye oturur,Hakan uyuyodur bir süre onu seyrettikten sonra Hakan kendine gelir.
Hakan:(zorlanarak/konuşmaya çalışır)Aylin...Geldin mi?
Aylin:(gülümseyerek)Hiç gitmedim ki.
Hakan:(öksürerek)Hiç gitme hiç..
Aylin:Nasılsın?Nasıl hissediyorsun?
Hakan:(öksürerek)İyi gibiyim ama yorgunum da.
Aylin:Tamam geçicek,daha iyi olacaksın.Doktor biraz daha burda kalman gerektiğini söyledi ama iyisin yani.
Hakan:(gülümser)Sen iyisin diyorsan iyiyimdir..
-Aylin gülümseyerek bakar Hakan'a.O sırada ekip ve Nesrin'de gelmiş yoğun bakım önünden onları izliyorlardır.
Hakan:Sen iyi misin peki?
Aylin:Sen kendine geldin ya iyiyim bende..Hem bak ekipte,annen de gelmiş sana bakıyorlar.
Hakan:Annem de mi geldi?Ona da mı söylendi ya?Hem ne gerek vardı ki sana falan söylemelerine ya?
Aylin:Söyleme ne demek ya bilmesi gerekiyordu.Hem neden haberimiz olmasına gerek yoktu ki?Ya daha kötü bişey olsaydı?
Hakan:Haklısın hem belki de ben senin geldiğini hissettiğim için uyanmışımdır.
Aylin:Neyse sen dinlenmene bak tamam mı?Herkes dışarda seni bekliyor.
Hakan:Sen bekleyecek misin?Sen olacak mısın o herkesin içinde?
Aylin:Sen iyi olda beklerim ben..
-Aylin gülümser,Hakan'da ona karşılık gülümser.
Hakan:Peki ne zaman çıkıcam burdan ben?
Aylin:Yarına kadar yoğun bakımda kalman gerekiyor.
Hakan:İyisin demiştin hani?Ne gerek var burda kalmama? Çıkarsınlar ya normal odaya.
Aylin:İyisin tabi ama öyle gerekiyor.Zor iki ameliyat geçirdin Hakan.Doğruyu söylemek gerekirse durumun da baya kötüydü,iç kanama riski devam ediyor dedi doktor..Söylettin en sonunda.
Hakan:Durumum iyi değil,kritik yani hala değil mi?
-Aylin'in gözleri dolmuştur.Hakan'ın elinden tutar.
Aylin:İyi olacaksın,kritik falan değil durumun.
Hakan:Tamam iyiyim ben üzülme sende lütfen.
Aylin:Tamam ama benim çıkmam lazım şimdi.
Hakan:Gitme tamam mı?Söz verdin bana.
Aylin:Gitmiyorum(eliyle dışarısını işaret eder.)Orda bekliyorum seni...
-Aylin, Hakan'ın yanından çıkar.Hakan öyle Aylin'i ve ekibi izler.
•Yoğun Bakım Önü
Nesrin:Aylin kızım,Hakan nasıl?İyi artık dimi?
Aylin:İyi anne iyi çok iyi merak etme.Dinleniyor şimdi biraz yorgun gibiyim dedi.
Selin:Ne zaman çıkacak peki yoğun bakımdan,bişey dedi mi doktor?
Aylin:Yarına kadar kalması lazım dedi ama iyi yani Hakan.Kendinde,gayet iyi de konuşuyor.
Hüsnü:Oh be bunu da atlattık.
Rıza:Herkese geçmiş olsun en çok da sizlere.
Aylin:Sağol baba..Ee şey Hakan yarına kadar yoğun bakımda yine sizde beklemeyin isterseniz burda baba.Nesrin anne sende git eve Hakan'da iyi zaten.
Bahar:Sen mi kalacaksın burda?
Aylin:Hı hı beklerim ben.
Hüsnü:Aylin haklı boşa kalabalık yapmayalım.Yarın normal odaya alınınca geliriz.
Rıza:Aynen sizlerde yoruldunuz kaç gündür hadi herkes gidip dinlensin.Selin siz Nesrin hanımı evine bırakın öyle geçersiniz.
Nesrin:Yok yok ben kalıcam Hakanla.
Aylin:Nesrin anne git sende,iyice dinlen yarın normal odaya alınınca gelir kalırsın istediğin kadar.Ben burdayım zaten.Bişey olursa ararım zaten.
Nesrin:İyi madem...
Selin:Aylin gelsene az canım.
Aylin:Noldu?
Selin:Bişey sorucam gel..(bir köşeye geçerler.)Hakan artık iyi diyebiliriz,kontrol amaçlı yoğun bakımda dimi?
Aylin:Evet risk tamamen ortadan yarın kalkacak ama durumu iyiye gidiyormuş yani.
Selin:Peki Hakan normal odaya alınınca yada tamamen iyileşince ne olacak?
Aylin:Nasıl ne olacak?
Bahar:Ya işte ikiniz ne olacak?Gidecek misin yine?
Aylin:Ne olsun ki?Hiçbir şey olmaz,bitti gitti yani.Dönerim bende geri.
Bahar:Emin misin?
Aylin:Bilmiyorum.
Selin:Sana göre hiç bitmemiş gibi sanki Aylin.İki gündür sanki hala eskisi gibisiniz gibi o kadar çok telaşlandın ki.Hakan uyandı gözlerinin içi gülüyor resmen.
Selin:Uyandığı için sevindim sence bu normal değil mi?Herşeyi bir yere çekmeyin ya.Bir geçmişimiz var bu olanlar da o geçmişten kalan hislerden doğru tamamen.
Bahar:Geçmişten kalan yani..Şu anda hiçbir şey yok diyorsun.
Aylin:Hadi gidin siz Nesrin teyze de bekliyor hadi..
Selin:İyi iyi tamam..Bişey falan lazım olursa ara mutlaka.
Aylin:Tamam sağol canım..
-Ekip ve Nesrin hastaneden ayrılır.Aylin'de yoğun bakım önünde Hakan'ı izlemeye devam eder.Hakan'da uyanmış yoğun bakım önünde onu izleyen Aylin'e bakıp gülümsüyordur.
Aylin:(gülerek)Şapşal seni ya..Hadi atlat bu geceyi de rahat bir nefes alalım...(Hakan'a el sallar)Ah be Hakan nasıl ayrılıcam ki ben şimdi senden?Diyeceksin ki gitme kal yanımda ama senin için olmaz.Yine aynı şeyleri yaşamak o kadar zor olacak ki..Ne yapsam ne etsem bilmiyorum yine.Habersiz gitsem kızıyor,üzülüyorsun sürekli.Gideceğimi söyleyesem bırakmayacaksın ama kalamam ki...
-Aylin bütün gece yoğun bakım önünde Hakan'ı bekler.Hakan da ara sıra uyanıp Aylin onu bekliyor mu diye bakıyodur yattığı yerden.Sabah olunca doktor Hakan'ın kontrolüne gelir.
•Yoğun Bakım
Doktor: Nasılsınız Hakan Bey?
Hakan:Daha iyiyim.Ağrım var sadece.
Doktor:Bu çok normal yaraların iyileşmesi biraz zaman alacak zaten bu süreç de ağrılı olur.
Hakan:Ne zaman çıkıcam burdan?
Doktor:İç kanama riskiniz ortadan kalktı,hiçbir sorun da görünmüyor.Normal odaya alabiliriz sizi.
Hakan:İyi olur burası çok sıkıcı.Gerçi hastane genel olarak öyle ama.
Doktor:Sizi burda tutmaya mecburuz Hakan Bey.
Hakan:Peki Aylin nerde?(dışarısını işaret eder.)Uyandığımdan beri göremiyorum orda onu.
Hemşire:Aylin hanım çok yoruldu sanırım,uyuyakalmış orda.
Hakan:Hemşire hanım kaç gündür burda o halde peki?
Hemşire:Siz ilk ameliyattan çıktığınız andan itibaren burdan ayrılmadı.Bir kez bile oturup dinlendiğini de görmedim.
Doktor:Eşiniz yada kız arkadaşınız sanırım ve sizi çok seviyor belli ki.
Hakan:O işler karışık..Neyse kontrolünüz bittiyse çıksam mı artık?
Doktor:Tabi tabi alıcaz birazdan sizi normal odaya...
-Hakan yoğun bakıma alınır,Aylin'de yarım saat sonra uyanır ve hemen yoğun bakıma bakar, Hakan'ı göremeyince telaşlanır.
Aylin:Tutulmuş burda her yerim ya.Sabah da olmuş,Ee artık iyisindir umarım Hakan bey.Çok beklettin bizi...(yoğun bakıma bakar)Hakan?Hakan nerde Hakan nerde?İyiydi ama gülüp, bakıyodu bana.(o sırada hemşire oradan geçiyordur)Hemşire hanım, Hakan Hakan nerde? Buradaydı dün gece.İyiydi durumu,kendindeydi.Nerde Hakan?Bişey mi oldu yoksa,ameliyatta falan mı?
Hemşire:Sakin olun Aylin hanım..Hakan Bey'in durumu gayet iyi normal odaya alındı.
Aylin:Benim neden haberim yok?
Hemşire:Hakan Bey uyuduğunuzu öğrenince uyandırmamızı istemedi.Gayet iyi durumu hiçbir sorun yok,406 numaralı odada.
Aylin:Tamam tamam çok sağolun..
-Aylin hemen Hakan'ın yanına gider,Hakan camdan dışarısını izliyordur.Aylin hızlıca içeri girer.
Aylin:Hakann!
Hakan:(Aylin'e döner)Aylin?
Aylin:İyi misin?
Hakan:İyiyim de sen iyi misin?Bişey mi oldu?
Aylin:Seni yoğun bakımda göremeyince korktum,bişey oldu sandım.
Hakan:İyiyim ben sakin ol,geç otur şuraya.Nefes nefesesin.
Aylin:(sandalyeye oturur)İyisin dimi sen?Ağrın falan var mı?
Hakan:İyiyim iyiyim yok bişey.Normal odaya alınmam iyi olduğumu göstermiyor mu zaten?
Aylin:Ya niye benim haberim olmadı yoğun bakımdan çıktığından?
Hakan:Hemşire uyuyor kaç gündür uykusuz diyince uyandırılmanı istemedim.Dinlenmen gerek diye düşündüm.
Aylin:Korktum ama bişey oldu diye Hakan.
Hakan:(gülümser)Gerçekten benim için korktun mu?
Aylin:Korktum tabi...
-Aylinle Hakan biraz daha oturur konuşurlar.
Aylin:Ekibe haber vermek lazım,annen de çok merak ediyor seni gelsinler bari.
Hakan:Gelirler canım,acelesi yok iyiyim zaten.
Aylin:Olmaz gelsinler görsünler seni merak ediyorlar.Herkesin yüreği ağzında kaç gündür.
Hakan:Tamam tamam ararsın ama konuşmamız lazım.
Aylin:Ne konuşucaz?
Hakan:Dönecek misin?
Aylin:Tabii bir iki gün içinde dönmem gerekiyor.
Hakan:Dönmesen olmaz mı?
Aylin:Hakan lütfen..
Hakan:Gitmesen olmaz mı Aylin?Benden bizden bu kez çekip gitmesen, bırakmasan beni bir başıma olmaz mı?
Aylin:Hakan bunları tekrar tekrar konuşmaya gerek yok,lütfen ya.
Hakan:(Aylin'in elini tutar, gözlerine bakarak)Gitme Aylin, bu kez gitme...
_________________________

AyHak Hayali Senaryolar✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin