-Ekip her zaman ki akşam devriyesindeydi. Aylin,Hakan, Arda ve Emre ekip aracında sohbet ederek devriye atıyordu.
Hakan:Elifle konuştun mu? Ağladı mı yine?
Aylin:Konuştum konuştum. Biraz huysuzlandı ama Hatice Abla kurabiye falan vermiş susturdu.
Hakan:Iyi bari.
Aylin:Sende söz verirken devriyeleri düşünürsen sevinirim Hakancım.
Hakan:O an ağzımdan çıkmış oldu. O da almış hemen hafızaya.
Aylin:Tanıyamadın mı daha?
Emre:Hayırdır?
Aylin:Hakan Bey, Elif'e lunapark sözü verdi. Devriye olunca ikimiz de gidemedik yanına huysuzlandı Elifte. Kaç kez dedim söz verme diye ama dinleyen kim..
Hakan:Dayanamıyorum ne yapayım? Televizyonda görmüş sordu bana.
Aylin:Yandık valla biz böyle giderse..
Hakan:Olsun be..
-Aylin gülümser Hakanda ona bakıp gülerken ihbar gelir.
Hakan:...Nerde manyak var bizi buluyor gece gece..
Aylin:Manyağa diyemiyoruz maalesef Hakan biz devriyedeyken uslu durun diye.
-Arda ve Emre güler.
Hakan:Komik değil bence.
Aylin:Sen ne anlarsın..
...
-Ekip olaya gelir. Kavgaya karışan iki grupta da yaralılar vardır.
Aylin:Hay Allah'ım ya! Insan gibi anlaşamıyorsunuz değil mi?
Hakan:Arda aradınız mı ambulansı?
Arda:Yolda abi geliyor.
Emre:Bir iki ambulansta yetmez bunlara. En az on tanesi yaralı.
Aylin:Dertleri neymiş?
Arda:Durduk yere yükselmiş hepsi belli bir nedeni yok.
-O an gençlerden birisi kaçmaya başlar.
Hakan:Kaçıyor kaçıyor!
Aylin:Arda burda kalın.Hakan koş!
-Aylinle Hakan gencin peşine takılır. Çıkmaz sokağa girdiklerinde genç gözden kaybolur. Biri sağa biri sola bakarken saklanan genç elinde bıçakla Aylin'in dalgınlığından faydalanır ve arkasından gelip bıçağı boğazına dayar.
Genç:Şşt! Sakın yanlış bir hareket yapma.
Aylin:Dur sakin ol!
-O esnada Hakan arkasını döner ve Aylin'i görür.
Hakan:Aylin! Dur dur bırak onu.
-Hakan silahını gence doğrultur.
Genç:Atın ikinizde silahları. Bırak yere.
Aylin:Tamam tamam bırakıyorum, sakin ol.
-Aylin silahı yere atar. Hakan'ın gözleri sadece Aylin'e kitlenmiştir.
Genç:Sende at silahını komiser. Acımam keserim boğazını.
Aylin:Hakan..
Hakan:Tamam bıraktım bak bıraktım. Hadi sende onu bırak.
Genç:Olmaz.
Hakan:Ne istiyorsun? Bırak kızı öyle konuşalım.
Genç:Bırakayım da tutuklayın beni değil mi?
Aylin:Eninde sonunda ne olacak? Kaçabilecek misin?
Genç:Sen sus!
-diyerek bıçağı biraz daha Aylin'in boğazına dayar.
Aylin:Agh!
Hakan:Lan! Bana bak bir kaza olmadan bırak komiseri. Bırak insan gibi konuşalım.
Genç:Bırakmam!
Hakan:Derdin ne senin lan? Ne istiyorsun? Gitmek mi istiyorsun?
Aylin: Hiçbir yere gidemezsin kaçacak yerin olmaz.
Hakan:Kızı bırak git hadi.
Aylin:Hakan!
Hakan:Aylin, sus bir dakika!
-Dakikalar geçer ama Hakan genci ikna edemez. Aksine hareket ettikçe bıçak Aylin'in boğazına daha da dayanır hatta iz yapmaya bile başlar. Aylin'in de canı yanmaya başlamıştır. Hakan bunu farkeder. Sinirlense de yanlış bir hareket yapmaktan korkar.
Hakan:Bak söz veriyorum yardım edeceğiz sana. Gitmek istiyorsan git kimse düşmeyecek peşine.
Genç: Nasıl güveneyim lan size? Polis değil misiniz? Hepiniz aynısınız hepiniz yalancı.
Hakan:Hay Allah'ım ya..
Aylin:Off! Hakan..
Hakan:Aylin sakin ol bir şey olmayacak sakin ol.
-Bıçak Aylin'in boğazına hafif kesik yapmıştır. Az da olsa kanayınca Hakan daha çok telaş yapar. Birkaç saniye sonra Hakan gencin arkasında Emre'yi görür. Genci oyalarken Emre arkadan gelir ve gencin kafasına silahı dayar.
Emre:Bırak kızı, hiç beklemem sıkarım.
-Genç korkar ve hemen Aylin'i bırakır.
Hakan:Aylin! Aylin gel.
-Hakan, Aylin'i kaldırıma oturtup yanına oturur.
Hakan:Aylin iyi misin? Iyi misin ha?
-Aylin yutkunurken zorlanır.
Aylin:I-iyiyim..
-Hakan, Aylin'in boğazına bakar, kesiği görür.
Hakan:Şerefsiz herif!
-Hakan cebindeki mendili çıkarıp Aylin'in yarasına bastırır.
Hakan:Hastaneye gideceğiz şimdi, çok fazla derin değil neyseki..
-Aylin mendili çeker ve boğazına dokunup kanı görür.
Aylin:Tamam iyiyim,bir şey yok.
Hakan:Canın acıyor Aylin. Nasıl bir şey yok?
Aylin:Acımıyor..
Hakan:Gözlerin dolu dolu Aylin. Canın yanıyor görüyorum.
-Aylin gülümser.
Arda:Abi ambulans geldi. Abla iyi misin? Derin mi yara?
Aylin:Iyiyim iyiyim canım.
Hakan:Derin değil ama kanıyor.
Arda:Siz gidin hemen abi,adam bizde.
Hakan:Bana da bırakın.
Arda:Tamam abi merak etme.
...
-Aylin hastaneye gitmek istemese de Hakan zorla hastaneye götürür Aylin'i. Aylin'in yarası muayene edilir enfeksiyon kapmaması için sarılır.
Hakan:Hastanede kalmamız gerekiyor mu?
Aylin:Ne hastanesi ya? Iyiyim ben.
Hakan:Doktora sordum.
Doktor:Yok yok kalmanızı gerektirecek bir durum yok. Kesik derin değil, sadece enfeksiyon kapmaması gerekiyor. Yutkunurken falan biraz zorlayabilir. Ağrı olursa diye de ağrı kesici yazacağım. Sonra gidebilirsiniz.
Aylin:Teşekkürler..
-Doktor reçete yazıp verir ve gider. AyHak başbaşa kalmıştır. Hakan gözlerini Aylinden ayırmaz.
Aylin:Hadi sıkıldım yoruldum eve bırak beni ya da taksi çağır.
Hakan:Ben bırakacağım tabiki ne taksisi?
Aylin:Peki, sağol... Bu arada Elif'i de almamız gerekiyor Hatice Ablada çünkü.
-Hakan saatine bakar.
Hakan:Saat geç oldu,bu saatte almayalım, sabah gelir zaten.. Hem boynunu görürse korkar çocuk.
Aylin:Haklısın yine çok haklısın Hakan.
Hakan:Hadi gidelim,yoruldun sende zaten.
...
-AyHak, Aylin'in evine gelir.
Aylin:Gel hadi birer kahve içelim.
Hakan:Yok rahatsız etmeyeyim seni, sende dinlen hem.
Aylin:Gel hadi,birer kahve. Sende yoruldun zaten biliyorum,iyi gelir.
Hakan:Peki...
-Eve girerler.
Hakan:Sen geç o zaman ben yapayım kahveleri.
Aylin:Olur, zahmet olmazsa.
Hakan:Ne zahmeti canım..
-Hakan kahveleri yapıp gelir. Ikisi yan yana oturur. Uzun bir süre sessizlik olur.
Hakan:Acıyor mu ya da ağrı var mı?
Aylin:Çok hafif..
Hakan:Bir daha arkanı döndüğün yerin sağlam olduğundan emin ol.
Aylin:Bir anlık dalgınlık işte.
Hakan:Bir anlık dalgınlık nelere yol açıyordu ama.. Ben bile bir şey yapamadım görüyorsun.
Aylin:Tamamm... Hakan.
Hakan:Efendim.
Aylin:...
Hakan:Söyle hadi.
Aylin:Ne oluyor bize?
Hakan:Nasıl yani?
Aylin:Yani ne yapıyoruz biz? Ne bu halimiz?
Hakan:Ne yapıyoruz ki?
Aylin:Geldiğimden beri aylardır olduğumuz durumu diyorum. Bir gün öyle bir gün böyleyiz. Şimdi Elif için yanımdasın ama belki de yarın yine kavga edeceğiz mesafe koyacağız araya.
Halan:Birincisi ben Elif için senin yanında değilim. Tamam destek olmak istiyorum Elif için sana ama ben senin için senin yanındayım. Senin yanında olmak istediğim için yani. Ikincisi biz her zaman böyle değil miyiz? Eskiden de böyleydi bir gün kavga edersek ikinci gün barışırdık.
Aylin:Haklısın.. Ben benim yanımda olduğunu gördükçe o kadar mutlu oluyorum ki.. Yani senin desteğini aldıkça, beni yalnız bırakmadıkça.. O kadar minnet duyuyorum ki sana.
Hakan:Minnet duyacak bir şey yok Aylin.. Ben seni seviyorum çünkü.
Aylin:Ne?
Hakan:Duydun işte Aylin.. Ilk defa duyduğun bir şey de değil bu benden. Ben seni çok seviyorum.. Araya ne girerse girsin ne kadar zaman geçerse geçsin ben hala aşığım sana. Seni bilmem ama benim duygularım hala aynı sana karşı..
-Aylin'in gözleri dolmuştur, gülümser ve Hakan'a biraz daha yaklaşıp elini tutar.
Aylin:Ben... Bilirsin işte kendimi hep sana karşı açarken zorlandım.. Yıllar önce de böyleydi yıllar geçti neler yaşandı hala böyle. O kadar şey yaşadık gelip karşına ben sana aşığım eskisi gibi hatta daha çok demeye hiç yüzüm olmadı. Çünkü ne diyeceğini ne tepki vereceğini bilmiyordum. Kızsan bağırsan çağırsan o kadar haklıydın ki.. Ama şimdi bu dediklerin. Hakan ben...
-Hakan, Aylin'i susturur ve boynununda ki yaraya hafifçe dokunur.
Hakan:Bak Aylin biz burada açılan yara gibiyiz. Birbirimizi istesek de istemesek de kırıyoruz üzüyoruz, yaralıyoruz. Bir kez değil senelerdir böyleyiz. Bu yara gibi kesik gibi kanatıyoruz birbirimizi.. Bu yarayı sardık ama izi kalacak bir süre belki de daima değil mi? Seninle bende böyleyiz işte.. Yarayı açıyoruz sarmaya çalışıyoruz sonra birlikte ama iz gibi de kalıyor bir köşede..
-Aylin tebessüm eder.
Aylin:Çünkü seninle benim kanunum bu değil mi? Biz en başından beri böyleyiz. Çok şey yaşadık hep aynı yola çıktık.
Hakan:Hep aynı yola çıktık...
Aylin:Bu kez de aynı yolda mıyız? Ikimizin girdiği bu yolun sonu aynı yere çıkar mı? Seni bulur muyum yolun sonunda?
Hakan:Ben hep o yolun sonunda seni beklerim Aylin. Sen yeter ki gel.. Gitsen de kalsan da gel, ben beklerim seni.
-Hakan, Aylin'in gözyaşlarını siler ve biraz daha yaklaşıp alnını alnına yaslar.
Hakan:Çünkü ben sırılsıklam aşığım kızım sana.. Sen beni çek vur ben yine sana koşar gelirim.
-Aylin, kafasını kaldırır ve Hakan'ı öpmeye başlar. Hakan bekliyormuş gibi şaşırmadan karşılık verir. Nefesleri birbirine karışırken nefessiz kalana kadar öperler birbirlerini. Hakan kendini geri çektiğinde Aylin'in yüzünü sever.
Hakan:Enayin oldum kızım ben senin. Sana çok aşığım.
-Hakan tekrar Aylin'in dudaklarına kapanır. Öpüşürken kanepeye düşer ikisi de ve upuzun bir gece olur onlar için...
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AyHak Hayali Senaryolar✨
NouvellesAylin ve Hakan için hayal ettiğimiz ancak gerçekleşmeyen hayali senaryolar 🍁