" Bi Küçük Kıvılcım"

642 18 3
                                    

Aylin'in sessiz telefon mesajlaşmaları Hakan'ın gözünden kaçmıyordu. Devriyeleri,olaylara gidişleri hep birlikte olduğundan deyim yerindeyse Aylin'i göz hapsinde tutuyordu. Aralarının da iyi olması Hakan'ın hoşuna gitmeye başlamıştı. Akşam üstü devriye öncesi Aylin,Hakan ve Emre orta masada oturuyordu. Az sonra Cansu geldiğinde Emre ayaklandı.
Cansu:İyi akşamlar herkese merhaba.
Aylin:Cansucum hoşgeldin.
Cansu:Hoşbuldum komiserim.
Emre:Size iyi akşamlar arkadaşlar biz kaçtık.
Hakan:Nereye kardeşim?
Emre:Arkadaşa yemek sözüm vardı onu gerçekleştirmeye. Hadi görüşürüz.
Hakan:Gidin kardeşim gidin devriye bize kitlendi yine ohh.
Aylin:Genç çocuklar ne yapsınlar Hakan? Özel hayatları da mı olmasın?
Hakan:Ben özel hayatları olmasın mı dedim şimdi Aylin? Ayrıca gençler derken? Biz neyiz?
-Aylin güler.
Aylin:Kendini 25 yaşında sandın herhalde. Yaşlandın Hakan şu göbeğe bak göbeğe. Koşamıyorsun bile.
Hakan:Ne alaka ya? Göbeğim falan yok benim.
-Aylin ayağa kalkar.
Aylin:Hayır bilmesek nasıl boğazlı olduğunu inanıcaz.. Kahve alıyorum içer misin?
Hakan:Olur olur.
-Aylin kahve almaya gider o esnada masada bıraktığı telefonuna üst üste mesaj gelir.
Hakan:Ne bu 10 tane birden bı anda?
-Hakan merakına yenilir ve ekranda ki bildirimlere bakar.
Hakan:Saçmalama Hakan, ayıp! "Çok teşekkür ederim her şey için -Cenk" Cenk? Kim bu Cenk? Niye teşekkür ediyor?
-Hakan hemen telefonu masaya bırakır ama aklı gelen mesajdadır.
Hakan:Kalp koymuş bir de neyin teşekkürü ki bu?
-Aylin iki bardak kahveyle gelir. Hakan'ın az önce ki yüz ifadesi çoktan değişmiştir.
Aylin:Al bakalım.
Hakan:Sağol..
Aylin:Hayırdır?
Hakan:Ne hayırdır?
Aylin:Kahve almaya gittim geldim yüzün sirke satıyor. Bir şey mi oldu?
-Aylin Hakanla konuşurken telefonuna bakıp gülümser.
Hakan:Yok bir şey ya.
Aylin:Emin misin?
Hakan:Eminim Aylin ne olacak ya?
-Hakan bir anda masadan kalkar.
Aylin:Allah Allah ne oldu ne bağırıyorsun?
Hakan:Bağırmıyorum, üstüme gelme sende.
Aylin:Soranda kabahat.
Hakan:Devriyeye az kaldı gitmek gibi düşünceniz var mı Komiserim?
Aylin:Gidelim gidelim yoksa gelemeyeceğim bu hallerini.
Hakan:Ne varmış halimde benim?
Aylin:Hiçbir şey yok, yürü hadi yürü..
...
-Aradan bir iki gün geçer Hakan'ın aklı gelen mesajdadır. Aylin'in de sürekli telefonla konuşurken gülmesi Hakan'ın sinirini bozar.
Hakan:Sanane Hakan! Bekar kız hayatına bakmasın mı..? İyide geçen gün beni kıskanıyordu daha. Ne oldu bir anda? Kim bu Cenk hem? Her gün her gün de konuşuyor.
-Aylin, Hakan'ın yanına orta masaya gelir.
Aylin:Günaydın Hakan.
Hakan:Günaydın günaydın.
Aylin:Nasılsın?
Hakan:İyiyim iyiyim. Sen?
Aylin:Benden de iyi.
-Birbirleriyle hiç konuşmadan gelen ihbarla ikisi de çıkar. Olay dönüşü Aylin yine telefonla ilgilenirken Hakan da gözünü Aylinden ayırmıyordur.
Hakan:Daldın gittin yine hayırdır?
Aylin:Yoo, bir şey yok.
Hakan:Bir şey yok? Maşallah sırıta sırıta telefona dalıyorsun bu ara sürekli.
Aylin:Sen beni mi gözetliyorsun?
Hakan:Hayır dibimde sürekli telefonla ilgilenirken dikkatimi çekiyor.
Aylin:Tabi canım.
Hakan:Sen ne olsun istiyorsun ki?
Aylin:Ne istiycem ben ya? İki gündür ters ters bakıp trip atan sensin. Hemde durduk yere yapıyorsun.
Hakan:Durduk yere mi? Düşün acaba niye? Hem ben trip falan atmıyorum.
Aylin:Seni anlamıyorum Hakan.
Hakan:Ne zaman anladın ki zaten Aylin.
Aylin: Sağa çeker misin? Eve gideceğim ben.
Hakan:Gidiyoruz işte. Bırakırım ben.
Aylin:Bırakma sen beni. Tek başıma giderim.
Hakan:İyi git hadi.
-Hakan sağa yanaşıp Aylin'i indirir. Aylin yol boyu yürürken Hakanda bir süre onu takip eder. Aylin taksiye binip eve geçerken Hakan da kendi evine geçer. Eve gelip kendine bir kahve yapar ve balkona geçer. Kendi kendine düşüncelerinde boğulur yine. Bu kez düşünceleri dışarıya da yansır.
Hakan:Neden bu kadar ilgilendiriyor Aylin seni? Neden kafaya taktın kiminle görüştüğüne? Hani bitmiş gitmiş bir şeydi. Sen kendin demedin mi silah arkadaşıyız diye? Neden şimdi kıskanıyorsun Hakan? O seni bırakıp terk edip gitti diye düşmemiş miydin bu hale?
-Hakan gömleğinin cebinden bir fotoğraf çıkarır ve önüne koyar. Koyduğu fotoğraf Aylin'in fotoğrafıdır. Hakan'ın kendi çektiği en güzel fotoğraflardan birisi..
Hakan:Bu haldeyim evet, Aylin yüzünden bu haldeyim. Evet bitirdim sandım ama bitmemiş gitmemiş. Hala kıskanıyorum hemde köpekler gibi.. Hala seviyorum hemde deli gibi. Resmini bile yanımdan ayırmazken, sürekli yan yana gezerken ne kadar unuturum hem? Ama nereye kadar gidecek böyle? Bı gün iyi ikinci gün kavga gürültü.. Ya sevgilisi varsa ya hayatında biri varsa? Yol yakınken bir karar vermek lazım...
...
-Hakan ertesi gün merkeze geldiğinde sadece Aylin vardı. Hiçbir şey demeden yanına oturdu.
Aylin:Sana da günaydın.
Hakan:Hı hı günaydın.
Aylin:Sabah sabah uyanamadık galiba.
Hakan:Yoo uyandım.
Aylin:Keyfin yok o zaman. Bir sıkıntı mı var?
Hakan:Hayır her şey yolunda.
Aylin:Peki...
-İkisi de bir süre susar. Hakan daha fazla dayanamaz ve sorar.
Hakan:Hayatında biri var değil mi?
Aylin:Ne?
Hakan:Kim o adam?
Aylin:Hangi adam?
Hakan:Sürekli konuştuğun adam. İzmir'den mi?
-Aylin kahkaha atar.
Aylin:Evet İzmir'den.
Hakan:Ne zamandır?
Aylin:Ne ne zamandır?
Hakan:Ne zamandır birliktesiniz?
-Aylin bir şey demeden sadece Hakan'a bakar.
Hakan:Çok ileri gidip fazla soru sordum sanırım. Kusura bakma.. Banane zaten.
Aylin:Birincisi sen beni mi kıskandın?
Hakan:Yoo..
Aylin:İkincisi hayatımda biri yok.
Hakan:Yo-yok mu gerçekten? Ama ben sandım ki?
Aylin:Arkadaşlarımla konuşurken sana danışmam gerektiğini unutmuşum kusura bakma.
Hakan:Estağfurullah canım..
Aylin:İzmir ekipten arkadaşlarla konuşuyoruz ara ara. Bir anda ayrıldık çünkü.
Hakan:Peki Cenk kim?
Aylin:Cenk? Sen Cenk'i nerden biliyorsun?
Hakan:Sana mesaj attı. Teşekkür etti. Neden?
Aylin:Sen benim telefonumu mu karıştırdın?
Hakan:Kilit ekranından gördüm sadece.
-Hakan son cümleyi söylediğinde kıpkırmızı olmuştu.
Aylin:Sen ne zaman baktın benim telefonuma ve neden?
Hakan:Çok mesaj gelmişti dayanamadım.
-Aylin kahkaha atar.
Hakan:Özür dilerim yapmamam gerekirdi.
-Aylin bir şey demez.
Hakan:Çok kızdın değil mi?
Aylin:Bir daha telefonumu masada bırakmamam gerektiğini öğrendim sağol.
...
-Akşama kadar Aylinle Hakan olaylar dışında konuşmamıştı. Hakan düşüncelerini iyice toplarmış, Aylin'in de hayatımda biri yok demesiyle kararını vermişti. Aylin çıkarken Hakan birden ayaklandı.
Hakan:Aylin eve mi geçiyorsun?
Aylin:Evet.
Hakan:Beni de atar mısın? Benim araba tamirde,yarın çıkacakmış.
Aylin:Çocuklara neden demedin az önce?
Hakan:Sıkıntı olacaksa boşver ya giderim ben.
Aylin:Yok yok gel madem. Yolumun üstü zaten.
Hakan: Sağol..
...
-Hakan'ın evinin önüne gelene kadar ikisi de konuşmamıştı.
Hakan:Hadi gel kahve yapayım sana.
Aylin:Yok gideyim ben.
Hakan:Buraya kadar geldin hadi ama.
Aylin:Peki...
...
-Eve çıktıklarında Aylin salona geçer, Hakan'da mutfağa. Aylin eve incelediğinde Hakan'ın düzenine şaşırır.
Aylin: Bayağı düzenlisin eskiden böyle değildin.
Hakan:Yalnız yaşarken mecbur kalıyor insan.
Aylin:Aynı evi başkasıyla paylaşırken önemli değil diyorsun yani.
Hakan:Öyle değilde.. Neyse al hadi.
Aylin:Sağol.
-Ikisi de karşılıklı oturur, konuşmadan birbirlerinin gözlerine bakar.
Hakan:Ben-
Aylin:Cenk-...
Hakan:Özür dilerim.
Aylin:Cenk benim sadece arkadaşım İzmir'den. Geçen gün İstanbul'a geldi. Birce ve ben gidip buluştuk. O da o akşam bir sürü fotoğraf çekmişti. Senin benim telefonumu karıştırdığın gün üst üste mesaj gelmesinin sebebi de Cenk fotoğrafları atmıştı. Teşekkür sebebi de o gece içindi.
Hakan:Kalp bile koymuştu Aylin.
Aylin:Takıldığın nokta da o mu? Arkadaş işte deli dolu biri zaten.
Hakan:Biri yok yani öyle mi?
Aylin:Yok, hem olsa bu seni ilgilendirir mi? Niye bu kadar üstüne düştün konunun?
Hakan:Çünkü ben.. Aylin daha fazla dayanamıyorum konuşmanın tam zamanı. Arabam tamirde de değil zaten seninle konuşmak için bahane bulmam gerekiyordu.
Aylin:Hakan konuş artık. Neden bahsediyorsun?
Hakan:Aylin sen bana karşı gerçekten bir şey hissetmiyor musun? Yani hiç mi yok?
Aylin:Hakan..!
Hakan:Aylin bak ben seni unutamadım.
-Hakan ayağa kalkıp Aylin'in önüne geldiğinde Aylinde ayağa kalkar.
Hakan:Yıllar geçti silemedim aklımdan. Sen gittin ben kaldım burada bir başıma. Senin istediğin mutluluktu ama olmadı işte.. Bak şimdi sen varsın yan yanayız yine. Seni her gün yanımda görüp uzak kalmak nasıl bir şey biliyor musun? Ben buraya,bu ekibe geldiğim günden beri sen vardın yanımda. Mutluyken mutsuzken, ayrıyken sen hep buradaydın.. Ama şu dört yılda yoktun.. Nasıl geçti o zamanlar biliyor musun? Senden haber yoktu,iz yoktu.. Sesin yoktu, nefesin yoktu sen yoktun.
Aylin:Arasan bulamaz mıydın Hakan? Arasan çok uzakta mıydım ben? Gittim ama çaresiz kaldığım için gittim o konuda ağzına geleni söyle ama bir adım ötedeyim ben işte gördün.
Hakan:Sana o kadar kızgındım, kırgındım ki..
Aylin:Peki ya şimdi? Şimdi öfke dolu değil misin bana? Ben bırakıp gittim seni..
Hakan:Sana olan aşkım tüm duygularımı ezip geçiyor Aylin. Sen bin kere çekip gitsen ben yine seni gördüğüm an bütün öfkemi bastırırım. Aylin ben seni çok seviyorum.. Bak bu öyle böyle bir sevgi değil ben seni çok seviyorum.
Aylin:Hakan.. Ben bende seni çok seviyorum.
-Hakan, Aylin'e sarılıp kokusunu içine çekerken ikisi de ağlıyordur. Aylin geri çekilir ve Hakan'ı öpmeye başlar. Hakan hiç nefes almadan karşılık verir ve dakikalarca öpüşürler.
Hakan:Seni çok özledim Aylin. Deli özledim...
Aylin:Bende seni çok özledim Hakan. O kadar büyük özlem ki bu..
Hakan:Sus..!
-Hakan tekrar Aylin'in dudaklarına kapanır. Bu kez sadece öpmekle kalmaz kucağına alır ve odaya giderler. Odaya gidene kadar nefeslerinin kesileceğini bilseler de ayrılmadan öpüşürler. Odaya geldiklerinde Hakan Aylin'i öperken kapıyı açıp ışıkları yakmaya çalışır.
Hakan:Çok özledim Aylin..
-Hakan, Aylin'i yatağa yatırdığında ikisi de kahkaha atıyordu. Hakan, Aylin'in saçlarını ve yüzünü severken Aylinde Hakan'ın gömleğinin düğmelerini açıyordu.
Aylin:Seni çok seviyorum..
Hakan:Her bir zerreni öyle özledim ki Aylin.. Dayanamıyorum daha fazla sensizliğe.
-Hakan gömleği çıkarıp atarken Aylin Hakan'ı kendine çeker ve dudaklarına kapanır.
                         ....

AyHak Hayali Senaryolar✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin