Nasedli jsme do jeho modré Octavie a Thomas, aniž by nastartoval, koukal vpřed.
,,Děje se něco?'' optala jsem se a a on na mě otočil pohled.
,,Co piješ?''
,,Jak to myslíš?''
,,Víno? Nebo jsi na tvrdší?''
Zaskočil mě. Nevěděla jsem, co mám odpovědět, jelikož jsem myslela, že jsi jdeme dát kafe a trochu rozvést náš osobní život. Cítila jsem, že bychom s Thomasem mohli být dobří přátelé.
,,Ano, víno...'' zašeptala jsem nakonec a on nastartoval auto. Vycouval z parkoviště a rozjel se přes město.
,,Neboj, není to rande,'' řekl do ticha a já se ponořila do sedačky.
,,Ani bych to tak nebrala. Nejsem připravená začínat nějaký nový vztah,'' zamumlala jsem a slyšela jsem, jak si tiše oddechnul.
,,Jen tě chci poznat i v osobním životě. Zas tolik přátel nemám a rád bych si u těla držel lidi, jako jsi ty.''
,,Jak to myslíš, jako jsem já?''
Na to mi neodpověděl, protože už parkoval před jakýmsi domem. Vystoupil a v ten moment jsem odepnula bezpečnostní pás. Otevřel mi dveře, abych mohla vystoupit. Poděkovala jsem a Thomas začal v kapse hledat klíče od vchodu. Zasunul klíč do zámku a pozval mě dál. Chodba byla vymalovaná šedivě a byla vskutku prostorná. Odložila jsem boty a ihned mě vzal do obýváku. Byl obrovský. Byl vymalovaný rudě a zdobil jej bílý nábytek a bílým, koženým gaučem. Naproti prosklenému, konferenčnímu stolku byla na zdi upevněná velká, plazmová televize.
,,Dáš si to kafe?''
,,Radši bych vodu. Děkuju, Thomasi,'' usmála jsem se a usedla do měkkého gauče. Po chvíli se objevil v teplácích, tílku a v ruce držel sklenici, kterou položil přede mě. Poděkovala jsem a ihned se vody napila. Hned na to se přesunul k prosklené skříňce, ze které vytáhl dvě skleničky. Jednu na whiskey a jednu na víno. Když donesl flašky, konečně se posadil vedle mě.
,,Jak jsi to myslel, že si chceš u těla držet lidi, jako já?''
Opět ty mé otázky. Mně samotné to nepřijde, ale je mi jasné, že lidem okolo mě nemusí být příjemné to, jak se pořád ptám. Thomas si nalil panáka Tulamore Dew a usrknul si.
,,Aiden je mým parťákem už tři roky. Byl to jeden z mála lidí, které jsem si pustil k tělu okamžitě. Jde z Vás stejná aura, a to mám rád.''
,,Aura?''
,,Ani jeden z Vás si na nic nehraje a sálá z Vás enegičnost. Vím, že jsi upřímná, poznám to na Tobě,'' usmál se a nalil mi víno do sklenice.
,,To jsem ráda. Bude fajn si rozšířit okruh přátel, protože jich taky moc nemám,'' zasmála jsem se tiše, ale vím, že to zoufalství zaslechl.
Pili jsme, povídali si a smáli se. Byl to neobyčejně skvělý muž, který si ledasčím prošel.
Člověk se s ním nebojí otevřeně mluvit o čemkoliv, co ho zrovna napadne, protože je důvěryhodný. A zaslouženě.
Samozřejmě po pár skleničkách se konverzave odklonila jiným směrem.,,A proč nechceš vztah?'' optal se znenadání.
,,Měla jsem pět let chlapa, se kterým to stálo za pendrek. Nadával mi, zakazoval mi, co se dalo a většinu našich peněz vrazil do alkoholu a marihuany. Nebál se na mě použít hrubou sílu a já ze strachu z toho, že budu sama, zůstala...''
,,Tak to jsi byla pěkně naivní.''
,,To mi říkala spousta lidí.''
,,A sex?''
,,Na nezávazném sexu nevidím nic špatného,'' řekla jsem a dolila si víno.
Slyšela jsem, jak se hluboce nadechnul a tak jsem k němu otočila hlavu.,,Tak...Na co čekáme?''
Po téhle větě mi přitiskl rty na krk a chytil mě pevně za boky. Vzhledem k tomu, že už jsem měla upito, jsem se nebránila. Naopak mi tělem projela vlna vzrušení, která nechtěla ustoupit. Chytila jsem ho jednou rukou vzadu na krku a přitáhla si ho do polibku. Povalil mě na záda a klekl si nade mě. Nepřestával mě líbat...Ani jsem nechtěla, aby přestal. Jeho pravá ruka mi pomalu sjela pod triko a z mých úst se vymanil tichý vdech, který ho donutil zachvět se.
Byl ohromně sexy, nemohla jsem přestat. Neměla jsem chlapa v posteli více, jak rok. S tělem to udělá divy.,,Chceš to?'' zašeptal mi do ucha, které poté pomalu olíznul.
,,Ano, chci...'' zavdechla jsem tiše a Thomas mě začal pomalu svlékat. Strhla jsem z něj tílko a za chvíli jsme se mazlili jen ve spodním prádle. Dal mi hlavu na podbřišek a jazykem jel pomalu až k podprsence, kterou mezitím rozepnul. Byli jsme k sobě natisklí a jeho ruka mu pomalu sjela pod tenkou látku kalhotek.
,,Tady to někdo nemůže vydržet...'' hlesl a skousnul si ret.
,,Prosím...'' zakňourala jsem.nedočkavě a během okamzikujsme byli oba nazí. Rukama mi podebral stehna a bez rozmyslu se jazykem vrhnul přímo mezi ně. Hlasitě jsem zavzdychala, chytila ho rukou za vlasy a lehce se prohla v zádech. Ten pocit, který jsem nezažila dlouho...Chybělo mi to. Ale už jsem chtěla víc. Chtěla jsem mnohem víc. Musel to vycítit, protože se zvednul a prudce otočil na břicho. Chytil mě za boky a postavil na všechny čtyři. Plácnul mě silou přes zadek, což mě opět donutilo vyloudit hlasitý sten. Bez dalších okolků ho do mě vrazil a začal tvrdě přirážet. Bylo to skvělé...
Člověk by si řekl, že je to nesmysl, skočit s někým do postele po tak krátké době...
Ale je to v pořádku.
Je to nezávazné.
A já jsem dospělá.
Nic není špatně.
ČTEŠ
Heavy Breathing
RandomMladá Veronica Woodartová se po letech práce v kavárně rozhodne, že nastoupí k policii. Po absolvování akademie se dostane pod křídla, detektiva Aidena Paskaraeva. Jejich spolupráce není špičková, ale musí se tomu naučit. Jak jim to půjde? Erotický...