Něžně mě líbal. Líbal mě tak jemně, jako by se snad bál, že mě rozbije... Líbilo se mi to. Mé dlaně byly položené na jeho hrudi a ty jeho byly kolem mého těla. Sálalo z něj teplo, které mě v nitru uklidňovalo. Odtáhl se a zahleděli se jeden druhému do očí.
,,Všechno v pořádku?'' zašeptal a koutky jeho úst se zvedly.
,,V naprostém...''
,,Mám pokračovat?''
,,A musíš se ptát?''
Jen se tiše uchechtl, chytil mě za tvář a pokračovali jsme v předešlé činnosti. Byla jsem mu tak blízko...Mé tělo na tom jeho. Naše polibky se začaly o něco prohlubovat, což bylo doprovázeno zrychleným dýcháním.
,,Víš, Veronico...Kde jsme včera skončili?'' odtáhl se od mé tváře a hlasitě vydechl. Jeho rty se chvěly a v jeho očích byly opět ty známé plamínky. Přikývla jsem a v tom okamžiku se jeho ruka přesunula na můj bok, kde mě stisknul.
,,Jsi nádherná...'' zašeptal, rty se přesunul na můj krk a ruka se posunula až na můj zadek. Tiše jsem vzdychla, když mě přes něj zničehonic plácnul. Věděl, že se mi líbí to, co dělá... Věděl, že nechci, aby přestal. Povalil mě pod sebe tak, že nade mnou klečel. Rukou mi zabruslil pod triko, kde mě jemně hladil na bříšku. Poté mi záda podebral, zvedl mě a triko ze mě sundal. Padla jsem zpět na záda a on se spokojeně usmál. Prsty mi jel po boku až k lemu kalhotek, kde jemně zatáhnul.
Podíval se mi do očí a opět se sehnul k mé tváři.,,Mám přestat?''
,,Ani to nezkoušej...'' vydechla jsem a otočila hlavu na stranu.
Chytil mě pod krkem a otočil zpět na sebe. Jeho úsměv byl...Vítězný. Zářivý, šťastný a spokojený. Zajel rukou pode mě, rozepnul mi podprsenku a rázem ležela na zemi, hned vedle mého trika. Sehnul se a jeho jazyk se začal starat o mé bradavky. Skousla jsem si ret a mírně se chvěla... Po chvíli se zvednul a stáhnul ze sebe tričko. Dívala jsem se na jeho tělo...Bylo úchvatné. Ale samozřejmě bych to nebyla já, kdybych se nezastavila nad jizvou pod jeho žebry.
,,Nekoukej tak smutně...Přeci je nám teď dobře, nemám pravdu?'' usmál se a zajel mi dlaní pod kalhotky. Vzdychla jsem a podívala se mu do tváře.
,,A ještě bude...'' zašeptala jsem a najednou se ve mně ocitly dva jeho prsty. Nevím, co jsem to vydala za zvuk, ale skousla jsem si zápěstí, když s nimi začal přirážet.
,,Líbí se ti to? Nebo bys snad chtěla víc?'' zeptal se, se značným vzrušením. Zůstal bez odpovědi, protože jsem se soustředila jen na to, co se mnou dělá. Zničehonic přestal, chytil mě pod krkem a stisknul. Nahnul se mi k uchu a vydechl.
,,Na něco jsem se snad ptal...'' olíznul mi ucho a já zakňourala.
,,Chci víc...'' špitla jsem a cítila jeho samolibý úšklebek. Jemně mě kousnul do krku, poté se narovnal a stáhnul mi i to poslední, co mě zahalovalo.
Pohladil mě po stehnech a hned na to se sehnul. Něžně mě olíznul a já cukla svým tělem.,,Ale co se děje?'' uchechtl se tiše a pokračoval v předešlé činnosti. Zaklonila jsem hlavu a začala tiše vzdychat...Byl neuvěřitelný. Kmital jazykem jako o závod a moje srdce si chtělo najít cestu na povrch. Když přestal nahnul se nade mě a opět chytil pod krkem. Nemusela jsem ani dlouho čekat, protože jsem cítila, jak se mi s ním o ni tře. Líbal mě a já mu do úst nechala unikat vzdechy, které ho ještě více pumpovaly. Bez rozmyslu ho do mě strčil a slastně si oddechl. Podívala jsem se mu do očí a on se zahleděl do těch mých. Usmáli jsme se na sebe, chytila jsem se jeho ramen a on začal přirážet. Moje tělo bylo v sedmém nebi, protože Aiden uměl divy...Možná se pocit rozkoše stupňovat s mými city k němu, ale v ten moment jsem nad tím moc nepřemýšlela. Chtěla jsem jen jeho. Natiskl se na mě a jeho tempo zrychlilo... Chvěla jsem se, svíjela a sténala... Dostal mě tam, kam chtěl...
,,A-Aidene...'' zasténala jsem jeho jméno a on opět přidal na tempu. Moc dobře věděl, co se blíží a nad míru si to užíval. Moje svaly se začaly stahovat a povolovat v nepravidelných intervalech, což mě dohánělo k šílenství.
Během několika okamžiků jsem ho od sebe odstrčila a prohnula své tělo ve slastném orgasmu... Klepala jsem se, oddechovala a rukou drtila peřinu... Ale chtěl víc...Byl na řadě.
Bez ptaní mi zvedl nohy a opět ho vrátil tam, kde byl. Myslela jsem, že mi už nemůže být líp... Jeho slastné oddechování mi dělalo dobře, protože jsem věděla, že se mu to líbí... Moc líbí.
Začal mě líbat a jeho tempo bylo nyní pomalejší, ale o to byly přírazy silnější. V tu chvíli tiše zasténal, vytáhl ho a já na svém břiše pocítila horko... Díval se na mě...Já na něj...Oba jsme jen tiše oddechovali a přemítali nad tím, co se tu zrovna odehrálo.
ČTEŠ
Heavy Breathing
RandomMladá Veronica Woodartová se po letech práce v kavárně rozhodne, že nastoupí k policii. Po absolvování akademie se dostane pod křídla, detektiva Aidena Paskaraeva. Jejich spolupráce není špičková, ale musí se tomu naučit. Jak jim to půjde? Erotický...