23.

19 3 2
                                    

Seděla jsem, zabalená v dece mezitím, co se Aiden sprchoval. Když se vrátil, sednul si vedle mě a podíval se mi do očí.

,,Děje se něco?''

,,Šukáš tak dobře, že jsem skoro řekla 'miluju tě' '', zasmála jsem se a on s uchechtnutím zavrtěl hlavou.

,,To víš, že jo. Tak, už mi řekneš, na cos přišla?''

Otevřela jsem notebook a opět pustila záznam z nahrávky.

,,No, tady s Thomasem nasedám do auta. Během chvíle vyjde Brianová a je splašená. Hledá telefon, chvíli stojí na místě a pak rychlým krokem odchází za roh, kam vjede tahle černá...'' zasekla jsem se a měla obličej nalepený na monitoru.

,,Černá?''

,,Fabia...''

,,Woodartová, neser. Co se děje?''

,,B-Brianová říkala, že jí vyzvedne přítel. Ale za pár minut zase vychází zpoza rohu a odchází směrem domů...''

,,Nemyslím si, že to něco znamená,'' pohodil Aiden rameny a podíval se na obrazovku.
,,Ale je fakt, že tohle je auto jejího chlapa. Je zvláštní, že tam prijela neodvezl ji,'' dodal.

Prudce jsem se opřela o gauč a dlaněmi si promnula obličej.
Pan Paskaraev mi položil ruku na rameno a lehce se mnou zatřásl.

,,Proč mi nikdo neřekl, že Brianová chodí s Georgem Sandersem?'' podívala jsem se na něj skrze prsty a on jen nechápavě zakroutil hlavou.

,,Můžeš mi to vysvětlit? Nejsem ženská, nemám vagínu...Na mě fakt musíš na rovinu,'' rozhodil rukama a já založila ruce.

,,Tohle je auto mého bývalého přítele. George Sandersona. Chudák ženská, bože můj,'' zavrtěla jsem hlavou a Aiden se zamračil.

,,Thomas říkal něco o tom, že její chlap je kretén. Nevím, co je na tom pravdy,'' pokrčil rameny.
,,Ale můžeš mi o tom povyprávět.

Zprvu jsem vůbec nechtěla, protože to pro mě bylo již minulostí, o které se nerada bavím. Ale nechtěla jsem, aby stála řeč a když se ptal, proč bych mu to neřekla, že?

,,Začala jsem s ním, když jsem dokončila střední školu. Poznali jsme se v té kavárně, kde jsem pracovala. Byl milý, vlídný, starostlivý a pozorný. Po roce se začala projevovat jeho stinná strana, alias pravý George. Začal mi dělat žárlivé scény, pořád se se mnou hádal a po nějaké době mě i bil. Samozřejmě, že jsem byla zaslepená a nevěděla jsem, že se nedokáže změnit...Vydržela jsem to další tři roky, ale už to na mě bylo příliš, poněvadž jsem přišla na všechny jeho vedlejší aféry...'' vydechla jsem a pak se podívala na Aidena, který se na mě mračil.

,,Ty, nebýt ženská, tak ti takovou vrazim...''

,,Proč bys to dělal?''

,,Protože jsi blbá. Máš na lepšího a vydržela jsi s takovým idiotem... To je konec. Ženské uvažování nikdy nepochopím,'' uchechtl se a já sklopila oči. Měl pravdu. Tehdy jsem totiž byla opravdu blbá.

,,Prostě si myslím, že v tom Brianová jede,'' prohlásila jsem a Aiden si mě přitáhl k sobě, přičemž mi mou hlavu schoval ke své hrudi. Musela jsem se usmát...Tak krásně voněl. Zničehonic mu zazvonil telefon. Odtáhl mě od sebe a já viděla, jak se na displej usmál.

,,Čau, bráško. Co bys potřeboval?... Cože? Děláš si srandu, že jo?... Jestere, něco jsme si sakra řekli, nebo snad ne?... Dobrý, jedu tam,'' vydechl zoufale a zavěsil telefon.

,,Co se děje, Aidene?'' zeptala jsem se zvědavě a on se na mě zoufale usmál.

,,Vem si odznak, jdu kamaráda vytáhnout z dalšího průseru,'' řekl a vzal si triko.

,,Jako civil?''

,,Jo, ať to má grády.''

Heavy BreathingKde žijí příběhy. Začni objevovat