Öğle arasına girdiğimizde mutlulukla gülümsedim. Şansım varsa Kuzey masamıza 5 değil 10 dakika otururdu.
Kızlarla kantine indiğimizde Deren Eren'i kuzu kuzu peşinden sürüklüyordu.
Gözlerim etrafta Kuzey'i ararken arkadan omzuma yapılan masajla gerildim.
Kuzey olduğunu anlamam iki saniyemi alırken heyecanla ellerimi sıktım.
"Bu iyice hanımcı oldu ha.Bak basket maçı var Deren meren anlamam ben oynamaya geleceksin." Deren gözlerini kısarak Efe'ye baktığında Efe omuz silkti.
Kuzey'de yaptığı masajı bırakıp yanıma oturdu.Rahatlayarak arkama yaslandığımda Kuzey kaşlarını çatarak bana baktı.
''O kadar kötü mü yapıyorum?" Heyecanla gözlerim büyürken sakinleşmeye çalıştım.
İyi de yok seni sevdiğim için bana dokunman heyecan yarattı mı diyeyim?
"Yok çok rahatlattı ondan gerindim." Yüzünde gülümseme oluştuğunda ben de gülümsedim.
Efe saate bakıp ayaklandığında erkekler de ayaklandı.
"Biz de izleyelim." Deren'in teklifye alnından öpmek istedim. Eren olur manasında kafa salladığında Irmak bıkkınca nefes verdi.
Efe kısaca ona bakıp önüne döndüğünde ikizim için biraz üzüldüm.
Irmak Furkan ile beraberken yanıktı bizimkisi ama içine gömmüştü işte.
Hepimiz sahaya doğru ilerlerken Kuzey hırkasını çıkarıp elime verdi. "Tutarsın değil mi?" Hızla kafamı salladığımda Efe'de hırkasını çıkarıp attı.
Maçı izlemeye başladığımızda soğuk havayla moraran tenime baktım.Beyaz tenli olduğumdan hemen morarıyordu.
Maç araya girdiğinde Kuzey tellere doğru koşup bana baktı. "Giy üstüne."
"Anlamadım?" Gözlerini devirip hırkayı gösterdi. "Neyi anlamadın kızım hırkamı giy hasta olacaksın.
Heyecanla hırkayı kollarımdan geçirirken elimdeki diğer hırkayı gösterdi.
''Efeninkini de Irmağa ver." Efe bakışlarını bir hırkaya bir Irmağa çevirdiğinde başını onaylamazca salladı.
Deren çoktan sevgilisinin hırkasını giydiğinden ona imrenerek baktım.
Ben asla Kuzey'in hırkasını o izin vermeden giyemeyecektim.
Maç devam ederken dil sınıfından olduğunu hatırladığım çocuk bilerek Kuzey'i arkadan itip yere düşürünce hızla ayağa kalktım.
Kuzey dengesini kaybetmiş olacak ki yerde biraz sürüklediğinde ah diye bir ses çıkarmasıyla koşarak merdivenlerden inip sahaya girdim.
Yanına diz çöktüğümde kafasını alıp dizlerime koydum. "İyi misin?" Onu iten çocuk gülüp "İyidir baksana meleği geldi." Dediğinde sinirle ona baktım.
Kuzey acısını unutmuş ayağa kalkmaya çalışırken onu tutmaya çalıştım.
Eren hızla gelip onu dışarı çıkardığında minnetle gülümseyip çocuğa döndüm.
"Asla sevilmeyen ve okulda hiçbir vasfı olmayan biri maçı kaybedeceğini anladığında karşındakini zavallıca oyundan çıkarmaya çalıştığında komik duruyor bil istedim."
Herkesten oo sesleri çıkarken ben sinirli olarak sahadan çıktım. Kuzey'ın yanına koşarak gittiğimde dizimin üstüne oturdum.
"İyi misin?" Kuzey ellerimden tutup beni ayağa kaldırdı. "Bana bak."
Hızlıca ona bakarken aynı zamanda vücudunda sorun var mı diye bakıyordum.
"Ben iyiyim rahatla biraz ve o çocukla ne olursa olsun bir daha konuşma." Başımı salladığımda kanayan yarasına bakıp iç çektim.
"Acıyor değil mi?" Kuzey gülümseyip saçımı karıştırdı.
" Bu sevimli halini göreceksem hep kanatırım bir yerlerimi."
Mrbafraben:Hoş
İrmakaksoy:Ama boş
Derenn:Daha güzel olamazsın
Mrbkuzeyben: Ben çektim diye demiyorum...
Efeyilmaz:Kimin ikizi buu
Erenn:Baldız baldan tatlı
Xxx:Çok hoş kız anam bu
Xxx:Sevmiyorum bu kızı
Alppusat: Düştüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TENİNDE
Humor0545****:Selam güzelim seni üzerim Kuzey:Yalnız ben erkeğim 0545*****:Ha doğru o zaman selam hayatım ben belalın