Aa:Annemle sarma sarıyoruz, ağlıyorum.
Kuzey:Hadi be canım çekti
Aa:Ağla hep ben mi ağlayacağım
Kuzey: :(
Aa: Şaka yaptım şaka seni namusuma aldım ya mutluyum
Kuzey:Namus?
Aa: Sarıldık ya namusumsun artık
Sarmalar bittiğinde hemen bir kaba koyup evden çıktım. Sarıldığımız parka gelip koyduğumda bir ağacın arkasında onu beklemeye başladım.
Aa:*Konum
Kuzey:Yüzünü gösterecek misin?
Aa:Daha iyisi hemen gel
Kısa süre sonra görünen Kuzey'le heyecanla onu izledim. Önündeki kaba değişik bakışlar atıp içini açtığında gözleri kocaman oldu.
Güzel dişlerini göstererek güldüğünde mutlulukla gülümsedim.
Kuzey:Dört sene seni göremeyen gözüme tüküreyim ben. Çok güzelsin kızım sen
Aa: Görmedin ki ama
Kuzey:Kalbin yeterince güzel
Aa:Çünkü içinde sen varsın
Kuzey:Ben gidip sarmalarımı yiyeyim sana hemen yazacağım tamam mı
Kuzey:Ya da hemen değil öncesinde gönlünü almam gereken bir var
Aa:Kız mı?
Kuzey:Kız ama kıskancağın biri değil
Tüm modum düşerken eve doğru yürümeye başladım.
Mutfağa gidip su aldığımda kapı çaldı.
"Yine ne oldu E- Kuzey?" Kuzey bana gülümserken ağzımdaki suyu yüzüne püskürttüm.
Gözlerim kocaman açılırken,Kuzey de benden farksız bana bakıyordu.
"Çok özür dilerim ben gel." Kolundan tutup Efe'nin odasına götürdüğümde üstüne kıyafet verip odadan çıktım.
Salak Afra salak. Çocuğun yüzüne su püskürtmek ne? Nesin sen yunus balığı mı?
Kuzey kapıdan girdiğinde utançla başımı eğdim. "Utanma olur öyle şeyler."
"Tabi canım hergün birilerine su püskürtürüz biz." Kuzey ciddiyetle koltuğa oturduğunda yanına vurdu.
Yanına oturup bakışlarımı halıya eğdiğimde öksürüp konuşmaya başladı.
"Ben bugün için üzgünüm,istemeden sana parladım. Efe'nin dediği gibi bir kız yüzünden de kırmadım seni.Ailevi problemler işte."
"Sen gönlümü almaya mı geldin?" Hevesle sorduğum soruyu garipsese bile kafa salladı.
Bahsettiği kızın ben olduğunu anlamamla mutlulukla gülümsedim.
"Süt içer misin?" Kuzey sesli bir kahkaha attığında ben de gülümsedim. "Süt?"
"Çikolatalı."
"E koy bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TENİNDE
Humor0545****:Selam güzelim seni üzerim Kuzey:Yalnız ben erkeğim 0545*****:Ha doğru o zaman selam hayatım ben belalın