FİNAL

10.2K 404 35
                                    

"Sanırım zehirlendim." Baygınca Efe'ye baktım. "Neden?"

"Yemekten kötü bir tat alıyorum." Kuzey elindeki çatalı bırakıp arkasına yaslandı.

"Zehirlenmedin yemek çok tuzlu sadece ve kötü." Düşünerek söylediği şeye gözlerimi kısarak baktım.

Tamam belki tuzu birazcık (!) fazla kaçırmış olabilirdim ama kesinlikle abartıyorlardı.

Omuz silkip ben de yemeğimi bıraktım. Eren çoktan benim yapmadığım yemeklere geçmişken Deren ve Irmak stalk yapıyordu. Kuzey'in kolunun altındayken sırıttım.

Bir beş yıl sonrasını düşünüyordum da muhteşem olacaktı.

5 yıl sonra

"23 yaşındasın Afra nasıl hala bu kadar salak olabilirsin anlamış değilim."

Elimde tuttuğum yastığı kafasına fırlattığımda gülerek kaçtı ve ellerini havaya kaldırdı.

"Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.'' Son yastığı da kafasına fırlatıp çığlıklarım eşliğinde onu dışarı attım.

"Bu kız büyüdükçe çığlığı gelişiyor. Evlense de kurtulsak." Muhtemelen anneme dert yandığından onu umursamadan işime döndüm.

Yani gelinlik modeli seçmeye.

Evlilik teklifimi harika(!) bir şekilde almıştım ve seneye olacak düğünüm için hazırlıklar azar azar başlamıştı bile.

Evlilik teklifi günü

"Buradan sağ, basamağa dikkat." Gözlerim kapalıyken sağa sola yalpalıyor Kuzey sayesinde ayakta kalıyordum.

Sonunda durduğumuzda onu beklemeden kenara ittirip gözlerimi açtım. Kafamdan aşağı şu dökülmesiyle çığlık atarak ileri adımladım.

Kuzey hemen yanıma gelip ters bakışlarla kafasını yukarı kaldırdı. Sırıtan Eren'i görünce sinirle soludum.

"Yanlışlıkla oldu gerçekten." Sinirli sinirli üzerimdeki suyu sıkarken konuştum.

"Elinde yanlışlıkla bir kova dolusu şu mu taşıyordun?" Eren tedirgince Efe'ye baktığında o iş ben de bakışı atıp konuşmaya başladı.

"Yani sana değil Kuzey'e dökecekti."

"Sebep?" Hızla cevap verdiğinde doğru bir iş yaptığını sanıp gururla gülümsedi.

"Çünkü Kuzey sana evlilik tekli ederken sırılsıklam aşığım diyecekti."

O gülerken herkes ona üçüncü gözü varmış gibi bakmaya başladı kırdığı potu fark ettiğinde ben de şaşkınlıkla Kuzey'e döndüm.

Kuzey bir süre yüzük arayıp bulamadığında elindeki su şişesinin mavi kısmını çıkarıp eline aldı.

"Sürpriz benimle evlenir misin?" Gülerek evet dediğimde facia olmuş olsa da mutluydum."

Günümüz

Parmağımdaki yüzüğe bakıp tekrar gülümsedim. En sıradışı teklif falan olmalıydı.

Seçtiğim gelinlik modellerini tek tek kızlara attım.

Afra:Site paylaşmış resmen ünlü oldum artık fakir sizinle aynı ortamda bulunmak zorunda değilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Afra:Site paylaşmış resmen ünlü oldum artık fakir sizinle aynı ortamda bulunmak zorunda değilim.

Irmak:Senin ruhun fakir

Deren:Sen bize kurban ol be

Eren: Yanlız kanka baya taş olmuşsun

Afra:Senin burada ne işin var?

Eren:Deren ekledi

Deren:Yalan

Eren:Deren'in telefonundan ben ekledim ehehehhehehe

Telefonu bırakıp odamı son kez düzenledim. Kuzey ve ailesi yemeğe geleceğinden annem ya kadın odana bakmak isterse demişti. Sanki görmediği şey.

Beyaz kazağıma ve altındaki siyah eteğime son kez alıcı gözüyle baktım. Odama dalan Efe'de beni süzdü.

''Hala çirkinsin." Gözlerimi devirip eteğimi düzelttim.

"Konuşmuyorken daha çekilesi bir hak alıyorsun sus ve git." Öpücük atıp çıktığında güldüm.

Kapının zilini duyunca koşarak ilerledim. Beni gören babam anneme umutsuz bakışlarını attı.

"Gitmeye dünden meraklı bu." Annem güldüğünde ben utançla başımı eğdim.

Kapıyı açtıklarında gördüğüm manzara gülümsememe sebep oldu. Ailesi ailemin karşısındaydı.

Herkes sonunda masaya oturduğunda Kuzey babası hafifçe öksürdü. "Durum belli zaten ama biz yine de kızımızı istemek için uygun bir gün bekleriz senden."

Babam bir süre yemeğe baktığında soruyu unuttuğunu düşünsem de konuşmaya başladı.

"Haftaya gelin." Herkes bir oh çektiğinde gülümseyerek babama baktım.

Masayı toplayıp balkondan dışarı bakan sevgilimin yanına gittim. Babam ve annemler dışarıda oturduklarından şu an bizi görmüyorlardı.

"Rüya gibi.'' Elimi omzuna koyarak söylediğim söz onun irkilmesini sağladı.Hafifçe gülümsediğimde o da yanıma yaklaşıp sarıldı.

''İyi ki o mesajı atmışsın."

"İyi ki o mesajı atmışım."

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum." Kollarını belime sardığında huzurla gülümsedim. Biz çok seviyorduk.

Final konuşmasını daha sonra yapacağım sanırım anonim olmayan bir kurguyla geleceğim daha sonralarda karşınıza beni unutmayın sizi çok seviyorum 💓

AY TENİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin