BÖLÜM-30

9.1K 491 184
                                    

Kuzey'den

Elimdeki gitarın akoruyla oynarken bildirim gelen telefonuma sırıtarak baktım

Sonunda Afra hanım inadını kırıp mesaj atmıştı demek. Tam iki gündür en sevdiği çikolatayı bilemedim diye trip yiyordum.

Neymiş bugün çikolatayı unutan,yarın onu da unuturmuş. Düşüncesini hatırladığımda tekrar gözlerimi devirdim.

Bu kız güzel olduğu kadar aptaldı.

Telefonum ekranında Afra ismini göremeyince gözlerimi devirdi.

Ondan mesaj gelmeyecekse niye vardı bu telefon?

0545**********:Selaaammm, nasılsın iyisin inşallah.

Mesaja gözlerimi devirdim. Ne bu kardeşim belediye mi dağıtıyor benim numaramı size.

Mesaja görüldü atıp çıkarken daha fazla dayanamayıp ben Afra'ya yazdım.

Kuzey: Çiçeğim daha ne kadar trip atacaksın?

Afra:Sus Kuzey konuşma benimle.

Söylenerek mesajdan çıktım. Daha da fazla uğraşamazdım bu saçma konuyla. Yarın gönlünü alırdım zaten.

Tekrar mesaj geldiğinde gülerek aldım. İşte özür diliyordu.

Tekrar aynı numaradan mesaj olduğunu görünce mesaja ters ters baktım.

Benim duygularımla oynamaya hakkı yoktu.

0545*********: Görüldü atmasana hayatımın anlamı

Kuzey:Her mesaj sesinde Afra'dan sanıyorum beni sinirlendirme.

0545**********:Sen hala onu mu bekliyorsun?

Kuzey:Hala derken sknsksnsksn

Kuzey: Sevgilim kızım o benim,unuttun galiba? Kızsan tabi.

0545********:Kızım,kız olmasına da ben boş triplere gelemeyeceğini sanırdım.

Kuzey:Ben de öyle sanırdım. Demekki aşık olmak gerekiyormuş.

0545**********:Öyle ölmem reis füze at

Kuzey:Pardon skankansksnsknsks

0545*********:Randomdaki mükemmeliyetçiliğe bak hele

Kuzey:Neyse nede yazmıştın?

0545********:Biraderime ayarlayacağım seni. Görmüş beğenmiş

Kuzey:Sinirim bozuldu ksnsmsnsmns

0545**********:Benimde smnsksnsksn

Kuzey:Neden yazdın?

0545********:Çok biraz hoşlanıyorum senden

Kuzey: Sevgilim var?

0545*******:Afra sana göre değil ne zaman kabul edeceksin bunu? O çok enerjik bir kız evet çok güzel çok masum. Ama sen öyle kızları sevmezsin Kuzey. Sen daha korkusuz,daha olgun kızları seversin.

Elimdeki telefonu sıkarak masaya bıraktım. Neydi beni sinirlendiren?

Afra'ya laf etmesi mi? Yoksa dediklerinde haklı olması mı?

Gülerek başımı iki yana salladım. Eve haklıydı ve öyle kızları sevmezdim. Ama sevmiştim işte. Zaten hangimiz kafamızdaki kişiye aşık oluyorduk ki?

Asla olmaz dediğimiz tiplemelerde buluyorduk huzuru.

****

Okul için bindiğim serviste Afra'lara gidene kadar sabırla bekledim.

İkizler gülerek servise bindiğinde bende gülümsedim. Efe durumu anlayarak Afra'yı benimle oturtacakken, Afra gözlerini devirip tekli koltuğa geçti.

Şaşkınlıkla oturduğu yere bakarken Efe'de benimle aynı şaşkınlıkla yanıma oturdu.

Gerçekten bu kadar abartılacak bir konu muydu?

Okula gelene kadar bakışlarımı Afra'dan çekmemiş olsam da o dönüp bir kere bile bana bakmamıştı.

Servisten indiğimizde koşarak onu yakalamaya çalıştım. Ama servisten yeni inen kişilerin oluşturduğu kalabalık hareketlerimi durmadan kısıtlıyordu.

Kantinden Afra'nın sevdiği çikolatayı alıp yanına gittim. Artık af ederdi herhalde.

Gülümseyerek yanındaki sandalyeye oturduğumda,Deren gülümseyerek masadan kalktı.Ben Afra'ya bakarken umursamazca etrafına bakışına sinirle karşılık verdim.

Neydi bu Allah aşkına? Ergen miyiz biz?

"Afra çok uzatıyorsun ama artık!" Afra alaylı bir gülmeyle bana döndü. Şaşkınlıkla suratına baktım. Benim tanıdığım Afra kesinlikle bu değildi.

"Sorun ne sence Kuzey? Gerçekten basit bir çikolata mı? Söylemesi bile komik."

Anlamaya çalışarak yüzüne baktım. Aramızda başka bir problem yoktu ki

''Hala anlamaya çalışıyorsun. Sorun ne biliyor musun önceden beni en iyi sen tanırdın,her hareketimi,her şeyimi. Ben sevgili olunca bunlar daha da ileri geçer daha güzel olur her şey sandım. Ama tam tersi oldu,sen beni unutmaya başladın Kuzey."

Dediklerini düşünmeye başladım,yüksek bir ihtimalle haklıydı. Konuşmama izin vermeden devam etti.

"Ben seni önlenemez bir şekilde çok seviyorum,ama sen hala benden hoşlanıyorsun belki o bile değil hoşlandığını sanı..."

"Saçmalama Afra." Kırgınlıkla gözlerimin içine baktı. Kırıldığı noktadan kırılıyordum. Nasıl sevmezdim onu?

"Lafımı bölme lütfen. Sadece arkadaş gibiyiz. Arkadaş ortamında arkadaş grubunda varız. Efe bile Irmak'la sevgili değilken daha çok sevgili gibiydi. Kırıldığım şey çikolata bile olsa yine de umursaman gerekirdi,ama sen saçma gördün. Benimle ilgili şeyi saçma gördün. Zaten sen hep çocuksu birini istemedin ki Kuzey,şimdi daha iyi anlıyorum sebebini."

Hellöö ben geldim. Biraz geç geldim ama ilham perilerimi bekliyordum. Geldiler ama sizi biraz üzecekler.

Sizi seviyorum.

Öptüm baaayy

AY TENİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin