"Anne vallahi açıklayabilirim.Ay hoşt ulan o elindeki ne. Anne insanlar konuşa konuşa hayvanlar koklaşa koklaşa."
Üstüme doğru hızla gelen terlikten çığlık atarak kaçtım. Kadın resmen delirdi,resmen.
Annem peşimden koşmaya devam ederken çığlıklarım eşliğinde Efe'nin odasına girdim.
"Seni korumam dışarı çık şimdi." Gözlerimi büyütüp yanına yaklaştım. Ölümüm söz konusuydu ne bu rahatlık?
"Sana çikolata alırım." Efe alayla güldü. Bu Eren'de işe yarıyor demek ki.
"Irmak'ı sana ayarlarım bu hafta olur bu iş." O sırada annem gürültüyle içeri girdiğinde Efe hızla kalkıp beni arkasına aldı.
Vay hain,sırf Irmak için beni ölümden kurtarıyor. Neyse kurtuluyorum sonuçta.
"Anne tamam yapmış bir hata ama o senin kızın o benim ikizim,canım her şeyim. Onu bu şekilde üzemezsin."
Gözlerimi kırpıştırarak annem baktım. Hadi be kadın bana düş ve beni affet.
Annem düşünür gibi yaptıktan sonra diğer ayağındaki terliği de çıkarıp ikimize aynı anda vurmaya başladı.
"Ne oluyor anasını satim?" Annem sinirle Efe'ye vururken söylenmeye devam etti. "Düzgün konuş benimle."
Efe benim arkama ben onun arkasına kaçıp duruyorduk. Odaya giren babam hepimize tek tek baktı.
"Yine ne oluyor?" Annem ikimize de sinsi bir bakış atıp babama döndü. Allah'ım sen koru.
Hemen Efe'nin kulağına yaklaştım. "Bana bir şey olursa telefonumu ve çekmecedeki defterimi yok et."
Efe hızla kafasını sallayıp kulağıma yaklaştı. "Bana bir şey olursa telefonumu ve." Gülerek lafını kestim.
"Çocukluk günlüğün ve resimlerini yok edeyim. Cidden neden onlar hala sende?"
Efe somurtarak önüne döndüğünde bende onunla beraber döndüm.
"Yok bir şey çocuklar kalan pastayı yemiş." Anneme büyüyen gözlerle baktığımda bana göz kırptı.
Babam kafasını onaylamazca iki yana salladı. "Deli bir tane değil ki."
Annem gülüp babamı uğurladığında ikimizi karşısına aldı.
"Kuzey'i severim,Irmak'ı daha çok severim. O yüzden ikinize de bir şey diyemem büyüdünüz artık. Ama seviyeleri koruyacaksınız burası ne bir dizi ne bir film ne de bir kitap. Gerçek dünya hareketlerinize dikkat edin. Derslerde düşüş görürsem ayırırım sizi. Söyleyeceklerim bu kadar görüşürüz."
Odadan hızla çıkarken Efe'de peşimde koşturdu. "Irmak'ı nereden biliyor bu kadın?"
Dudağımı ısırıp koluna girdim.
"Ben yanarsam sen de yan istedim." Efe kolumdan çıkarak ağzından cık cık sesleri çıkardı.
"İkizlik gençlikle beraber ölmüş."
2 bin olmuşuz nasıl seviyorum sizi. Umarım Çocuk Adam gibi büyürüz.
Ben size şu kadar oy sınırı demem böyle bir kısıtlama sinir bozucu olabiliyor ama sizden ricam arada yıldız atmanız smnsksnsksmls
Öptüm sizi kocaman kocaman 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TENİNDE
Humor0545****:Selam güzelim seni üzerim Kuzey:Yalnız ben erkeğim 0545*****:Ha doğru o zaman selam hayatım ben belalın