Kamp bittiğinde kendimi aşırı doğal ortamdan kurtarıp yatağıma attım.
Son senemiz olduğundan yoğun ders ve dershane arasında kafamı kaldırmaya vaktim yoktu.
Bugün Kuzey ve diğerleri zorlandığından dışarı çıkmayı kabul etmiştim.
Kapıda bekleyen Kuzey'e bakıp koşmaya başladım. Sarıldığımızda Efe ve Irmak da yanımıza gelip yürümeye başladılar.
Ortada olan topluluğu görüp merakla dedikoducu teyzelerin yanına yaklaştım.
"Ne oluyor burada?" Teyze vah vah nidalarıyla bana dönüp söylenmeye başladı.
"Adam intihar etmiş,bencil herif ailesi çocukları nereden para bulacak şimdi?"
Olay yerine göz gezdirip kadının yanından ayrıldım Kuzey yanıma yaklaşıp koluma dokunduğunda irkildim.
"İyi misin?" Düşünceyle ona döndüm.
"Farkında mısın adamı kalıba sokmuşlar. O olmazsa para nereden gelecek kimse çocukların baba eksikliği çekeceğinden bahsetmiyor,sevgi yok saygı yok sadece para var. Adam paradan ibaret bu çok üzücü."
Kuzey saçımın üzerine öpücük kondurduğunda gülümseyerek kolunun altına girdim.
Hep beraber yürürken bir kafeye girip oturduk. Eren'de Deren ile yanımıza geldiğinde hep beraber sohbet etmeye başladık.
Okuldaki kıza ayarlamak istediğim çocuğu hatırlayıp sevimlice Kuzey'e döndüm. "Sizin sınıfta da Ali diye bir çocuk vardı değil mi?"
Kuzey ciddiyetle bana döndü. "Var." Sesinin sertleşmesine hafifçe kıkırdadım. Kıskanması komikti.
"He işte var mı sevgilisi?"
"Sanane." Şokla bir kahkaha attığımda Kuzey bana komik mi şıllık der gibi bakıyordu.
"Ya bizim okuldan bir kıza ayarlayacağım."Kuzey söylene söylene içeceğini içti.
"İyi de seni ne ilgilendirir?"
Gülüp boşver dercesine elimi sallayıp önüme döndüm.
******"Anne çorabım nerede?"
"Nerede bı-" Sinirle gözlerimi devirdim. "Orada yok."
Annem söylene söylene gelip odamdaki kıyafet yığınını karıştırdı. "Topla burayı bak içinden çıkacaktır."
Annem çıktıktan sonra sırıtarak yığının içine atladım. Hayattan da mı zevk almayalım anam?
Annemin dediği gibi çorabımı bulduğumda sırıttım anneme söylemeyecektim. Sonra ben sana demedim mi adlı konuşmasını çekmek zorunda kalıyordum.
Her şeyi boş verip Efe'nin odasına girdim elindeki telefondan başını kaldırıp bana baktı bende ona bakarken bir süre böyle kaldık.
Kendi kendime dans etmeye başladığımda o da ayağa kalktı.
Kankalarımız odayı inletirken saçma sapan hareketler yapıyorduk.
Önüme döndüğümde göz göze geldiğim Kuzey'le daha çok gülüp onu da çektim.
Saçma sapan kollarını saklarken hepimiz mutluyduk. En azından sınav zamanına kadar...
Mrbafraben:Love
Mrbkuzeyben:Love
Gelecek bölümden spoi .d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TENİNDE
Humor0545****:Selam güzelim seni üzerim Kuzey:Yalnız ben erkeğim 0545*****:Ha doğru o zaman selam hayatım ben belalın