BÖLÜM-15

12.6K 707 270
                                    

Mrbafraben:Kırılmadık yanım kalmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mrbafraben:Kırılmadık yanım kalmadı

Erenn:Seni seviyorum

Derenn:Seni çok seviyorum birtanem

İrmakaksoy:Birtanem

Efeyilmaz:Her şeyim

Mrbkuzeyben:Mavimm
Efeyilmaz:Artık değil
Mrbkuzeyben:Niye göz rengi mi değişti ksnsknskzns
Efeyilmaz: Hayır,artık senin değil

Yorumları okuyup gülümsedim ve Efe'nin odasına gittim.

"Benim için onunla kavga etme. Onun ne suçu var?"

"Adını bile söyleyemiyorsun Afra,sence ne suçu var?" Burukça gülüp yanına oturdum. "Dertleşme günü bugün."

Efe tarihe bakıp bana döndü. "Ayın biri bugün değil mi?"

Yıllar önce aldığımız bir karardı bu. Her ayın birinde dertleşirdik böylece geçen ayı ve gelecek ayı tartışırdık.

Efe gülümseyerek lafa başladı. "Irmak'ı hala çok seviyorum." Ona sarıldım. İkimizde imkansız gördüğüzü istiyorduk.

İkiz dayanışması.

"Ben kırıklarımı toplayamıyorum artık. Herkes üstüne basıp geçiyor  dayanamıyorum. Ayrıca bir anonim bana yazıyor."

Efe şaşkınlıkla bakıp telefonumu istedi mesajları okuduğunda tekrar bırakıp ciddileşti.

"Şans ver bence." Kafam bulanmıştı. Kuzey'i unutmak istiyor muydum ki ben?

Bilinmeyen numara:İyi geceler canımın içi

Afra:Niye seviyorsun ki beni?

Bilinmeyen numara:Çok sevilesisin

Afra:Saçma

Telefonu kapatıp tavana baktım. Saçmaydı,her şey.

Okula gittiğimizde sınıfımın önünde bekleyen Kuzey'e döndüm. "Hayırdır Nazlı'nın sınıfını mı karıştırdın?"

Kolumu tutup kenara çekti. "Problemlem Irmak değildi. Sorun ne Afra ne oldu?"

Alayla sırıttım. Duymak istiyordu demek.

"Önce anonime umut veriyorsun,sonra gelip bana yavşıyorsun ve Nazlı'yla sevgilisin. Derdin ne oğlum senin?"

Kuzey şaşkınlıkla bana baktı. "Yakın arkadaşımsın diye öyle davrandım. Anonime gelince Nazlı benim icin beklenmedikti tamam mı?"

Kafamı onaylamazca salladım. Onu baştan aşağı süzüp gözlerinde durdum.

"O kadar değişmişsinki Kuzey Demir komik duruyor."

Kuzey kaşlarını çattığında omuz atıp sınıfa girdim.

Sirama geçerken çarpıştığım çocukla kitaplarım yere düştü. Almaya çalışırken elimden kayinca sinirle tüm kitapları atıp ağlamaya başladım.

Çocuk şaşkınlıkla eğilip bana baktı. "Ben üzgünüm çok mu değerliydi?" Kitaba bakıp bana döndü.

"Matematik kitabın?" Deren sınıfa girip beni öyle görünce koşarak yanıma gelip yanıma çöktü ve sarıldı.

"Allah kahretmesin Afra bana bak. Üzgünüm çok üzgünüm lütfen ağlama. Onun için ağlama." Eren kitapları toplayıp sıraya koyduğunda bende sırama geçip oturdum.

Bir süre sonra çocuk yanıma geldi. "Ben üzgünüm ama sanki üst üste bir şeyler yaşadığın için böyle oldu."

"Öyle oldu." Çocuk kocaman gülümsedi. Her şeyi unut der gibi.

"Selim ben." Uzattığı elini sıktım.

"Afra-"

"Afra Yılmaz." Gülümseyip başımı salladım. Sırasına geçtiğinde arkasından baktım.

Sınıfa Kuzey'le Nazlı girince sıradan fırlayan Deren'i tutamadım.

"Ciddi misiniz gerizekalılar?" Kuzey şaşkınlıkla Deren'e bakarken o bağırmaya devam etti.

"Çıkar o kızı buradan."

Kuzey sinirle dişlerini sıktı sakin kalmaya çalışıyor gibiydi.

"Doğru konuş Deren ne zararı var sana?" Eren ayaklanıp Deren'i geri çekti.

"Kusura bakma Nazlı Afra pek iyi değil Deren o yüzden sinirli herkese patlıyor.

Kuzey'ın gözleri bana değdiğinde Nazlı'nın elini bırakıp sıramın yanında diz çöküp elime uzandı.

Anında elimi çekip soğukça konuştum.

"Bir daha sakın bana dokunma."

AY TENİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin