BÖLÜM-31

9.1K 526 192
                                    

Afra'dan

Sorularıma cevap ararken gözlerinin içine baktım. Hayır saçmalıyorsun deyip sarılsa inanırdım.

Ama o sadece bana bakmaya devam etti. Çünkü haklı olduğumu en az benim kadar o da farkındaydı.

Alayla gülerek masadan kalktım. "Biraz düşün istersen." Sırtına vurup kantinin çıkışına doğru yöneldim

Aynı zamanda dolan gözlerimi engellemeye çalışıyordum. Allah'ım kim beddua etti de kara bulutlar mübarek gitmiyor.

Hayır her gün mutlu olan bu insanlar ne yaptı hayatı mı hackledi?

Ne yaptınız?

Sınıftan içeri girdiğimde hocayla göz göze geldim. Zilin çalıp çalmadığını kafamda tartarken hoca gözlüklerinin üstünden bana bakarak güldü.

"Zil çalmadı korkmaz." Sesli bir nefes veridiğimde tüm sınıf bu halime güldü.

Ben de gülerek yerime geçtiğimde Deren dedikodu oturuşunu yapıp bana döndü.

Yani ayaklarını bağdaş yapmış ve tüm vücudunu bana döndürdü.

"Ne oldu ne konuştunuz?" Sıkıntıyla nefes verip başımı sıraya yasladım. "Size anlattıklarımı anlattım,sadece dinledi."

"Hadi ya,ben saçmalama falan der sanıyordum." Başımı iki yana  sallayarak matematik kitabını çantamdan çıkarıp başımın altına koydum. Ders edebiyattı ama matematik kitabı daha rahattı.

*****

Kuzey'den

Eve geldiğimde çantamı çıkarıp bir kenara attım. Anonim ve Afra aynı şeyi düşünüyordu.

Afra'yı sevdiğime emindim,ama bunun yanı sıra Afra her kelimesinde haklıydı.

Ben ezbere bildiğim bir kitabı unutuyordum.

Gün boyu anonimden gelen mesajları açtım.

0545*******: Haklıyım

0545********: Bunu bildiğin için bana kızgınsın,Afra'yla da kavga etmiş gibisiniz.

0545********:Bak Afra mükemmel bir kız ama sana göre değil.

0545********:Bence yanına yakışırım ben.

Kuzey:Afra benim sevdiğim kız. Çocuksu halleri,tripleri her şeyi.

0545*******:Kendini kandir sen nikah masasında hatırlatırım sana bunları

Kuzey:Ya alamlamakanalsm

0545*******:Neyse günün nasıl geçti?

Kuzey:Bu soruyu o kadar uzun zamandır duymadım ki

0545*******:Yolla gelsin o zaman.

Kuzey: Afra'yı üzmek beni üzüyor

0545********:Çünkü arkadaş olarak görüyorsun

Kuzey: Saçmalıyorsun

0545********:Sen ne dersen o

0545********:Sen ne dersen o

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AY TENİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin