BÖLÜM-29

9.9K 576 96
                                    

Kuzey:Afraa

Afra:He gülüm

Kuzey:Sen nerenin krosusun?

Afra:Hoşt be sanane

Kuzey:Neyse hayatımın anlamı,dünya güzelim,birtanem

Afra:Bir şey istediğin kısma ne zaman geçiyoruz?

Kuzey:Hemen şu anda.

Kuzey:Ben Instagrama resim atacağım

Afra:Peki sksnalamkamslsmsls

Kuzey:Şu plajdaki üstsüz resmi

Afra:Hayır sksnsknsksnsjsnsn

Kuzey:Ama Afra

Afra:Hayır dedim

Kuzey:Ama

Afra:Bikinili resim atarım

Kuzey:Atmazsın

Afra:Ya atarsam

Kuzey:Sokayım böyle işe ya

Gülerek elimdeki telefonu bırakıp okul formamı giyinmeye başladım. Aynamın karşısına geçip kendimi baştan aşağı süzdüğümde bir öpücük attım.

Tü tü tü maşallah bugünde çok güzelim. Aynada belli olan tükürüklerime gülerek baktım.

Çok şükür bugün de malız.

Kapıda Efe ile karşılaşınca ters ters birbirimize baktık. Ona ters bakmak için herhangi bir sebebe genelde ihtiyaç durmuyordum.

Çünkü yirmi dört saatin 23 saat 59 dakikasında ağır mal olduğu için asla yadırganmıyor.

Ben dışarı çıkıp servisi beklerken elinde ekmekle dışarı çıktı. Boş bakışlarımı ona sunarak arkamdaki duvara yaslandım.

"Benim gibi harika ötesi bir varlıkla,nasıl senin gibi bir çelimsiz ikiz olabilir?"

Efe alayla gülüp yanıma yaklaştı ve eliyle üzerini gösterdi.

"Şu sarı saçlara,şu mavi gözlere,şu fiziğe,şu zekaya bir bak da öyle konuş."

Bu sefer alayla gülme sırası bendeydi. ''Aynı saç, göz,fizik bende de var. Var mı arttıran.Ayni okulda okuyoruz zeka işi de tamam var mı arttıran?"

Evin kapısını örterek çıkan anne ve babama baktım annem bizi takmadan arabaya binerken seslendi.

"Kapasite. İkinizde de eksik olan ama ebeveynlerinizde yüksek miktarda mevcut olan şey."

Babam gururla karısına bakarken biz somurtmaya başladık. Anlamıyorum yani sen iki tane taş gibi çocuk çıkar. Kendin de maşallah taş gibi ol. Kocan zaten filmden fırlama gibi karizmatik olsun.

Hala geç karşıma kapasite de. Desene anacım çok güzel kızım var maşallah ama yook nerede. Afra kim ki?

Servis geldiğinde ikimiz de somurtarak bindik. Ben tekli koltukta otururken Efe ve Kuzey hemen yanımdaki ikili koltuğa geçtiler.

"Karadeniz de gemileriniz mi battı?" Konuşmaya halim olamadığından sen devam et dercesine Efe'ye baktım.

Tabiki anladı. İkiziz biz,öyle öküz değiliz.

Kafamda kurduğum cümleyle aklıma gelen Güneşin Kızları bana kısa bir süre için aga ve dedirtti.

Bu diziler de garip. Şımarık Ali,komutan Yavuz oluyo.

Doktor Bahar,manyak Selin oluyo.

Ay oyuncular hepiniz mi yılansınız?

"Gemi değil kardeşim,Nisa Yılmaz gemiye kaya oturttu sadece." Kuzey gülmeye başladığında Efe ile ona ters bakışlar atmaya başladık.

Anneme yalaklık yapayım derken beni kaybediyordu akılsız çocuk.

"Şu an annem yok Kuzey burada." Efe'ye çak dercesine elimi uzattım.

Kuzey yani der gibi bir bakış attığında sinirlendim. Deliye bak hele.

"Trip is loading,kavga is coming koçum." Kuzey anında gülüp elini koluma sardı.

"Hanimiş dünya güzeli,burdaymış dünya güzeliii." Sevimli hallerine çaktırmadan gülmeye çalışırken çıkardığım maymun çiftleşmesi sesine ikisi de gülmeye başladı.

Sinirli kalmaya çalışsam da bende gülmeye başladım.

Okula geldiğimizde Kuzey servisten inip peşime takıldı.

"Güzelim ne olur atayım." Tüm asabi halimle ona dönüp kenara çektim. Ne var? Kızlar kavga ediyoruz sahip sevgilime mi yürüsün?

Kimin tarafındasınız siz?

"Bak canımcım cıbıldak pozlar verdin hadi yedin bir halt. Ne oraya buraya atıyorsun?"

Kuzey yüzünü düşürdüğünde kıyamam falan demedim. Kıyarım tabiki ne kadar yakışıklı çıktığını hayal edebiliyor musunuz?

Hayır mı? İşime gelir.

Okula peşi sıra girip kantine adımladık. Kapıdan içeri girdiğim gibi Eren koluma yapışarak beni sıraya çekiştirdi.

Zaten çok kalabalık olmayan sırada bana çikolatalı süt alıp uzattı.

"Nasılsın en best kamkim?" Sırıtarak pipeti ters taraftan açtım.

Tehlikeliyim diyorum oğlum,niye anlamıyorsunuz?

''Ne isteyeceksin dökül." Eren konunun hızlı açılmasına memnuniyetle gülümseyerek beni masaya oturttu.

"Deren'e kavga ettik.'' Sütümü höpürdeterek içerken gözlerimi devirdim.

''Yani?" Eren bana inanamazca baktı. "Barıştır." Omuz silkip masadan kalktım.

"Lan, boğazında kalır inşallah!"

Sırıttığım sırada boğazımda kalan sütle öksürmeye başladım. Gavat herif.

Madem nefesin kuvvetli neden beraber beddua etmiyoruz. Benim ettiklerim bunlara ulaşmadan geri geliyor çünkü.

Selaam ben geldim. Ama moralim bozuk çünkü oylar ve yorumlar düştü sıralama da gerilediği.

Bu yüzden hevesim yok. Zaten okullar açılmış biraz oy ve yorum lütfen.

Bu arada nasıldı bakalım ilk gününüz?

AY TENİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin