Gözlerimi hızla açıp o güzel yüzüne baktım. "Ne demek istedin sen?"
Kuzey gülüp saçlarımı karıştırdı.
"Kaç anlam çıkarabilirsinki Afra bundan. Kardeşim üzgünken yanımda tek dileğim bu tabi ki."
Başımı sallayıp gözlerimi hızla kapattım.
Görürdü yoksa dolan gözlerimi,yollarına akıttığım her bir damlayı görürdü.
Gözlerim iyice dolduğunda yattığım yerden doğruldum.
''Ben gideyim artık,sağ ol bugün için." Bir şey demesine fırsat vermeden eve doğru adımladım.
Üzüntümü yine onunla atacağımı bildiğimden elim telefonuma gitti.
Aa:Kalp çok para ama ben sana bedava verdim. Bu da mı gol değil?
Kuzey:Anonim bir şey soracağım.
Aa:Konu ne?
Kuzey:Afra. Ama biliyorsun o kardeşim gibi kıskanma onu tamam mı?
Aa:Tamam tabi kıskanmam
Göz yaşımı silip yazdıklarına odaklandım.
Kuzey:O benim küçüklüğümüzden beri kardeşim gibi. Aynı ilkokulda okuduk biz beraber yazdık sildik.
Kuzey: Ağladık, güldük. Ama bugünlerde bir garip mavilerine gölge düşmüş gibi. Ne zaman yardım eli uzatsam inatla geri çeviriyor.
Kuzey:Sorun ne anlamıyorum. Onu çok seviyorum onun üzülmesine asla izin vermem. Ama anlamıyorum bugün de kızlarla kavga etmiş. Ne yapmalıyım anonim?
Aa:Sadece anla Kuzey. Derdinin ne olduğunu
Kuzey: Nasıl anlayacağım ben?
Aa:Gözlerine bak mavilerine kimin gölge düşürdüğünü anlamaya çalış.
Kuzey:Denerim
Aa:Güzel kız bu arada
Kuzey:Afra mı?
Aa:Evet
Kuzey:Öyledir,kimin kardeşi
Aa: Herkese kardeşim deme,annen hızlı derler kaldıramazsın.
Kuzey:Afra herkes değil düzgün konuş. Afra hakkında değil sadece annem hakkında da.
Aa:Annene asla sözüm yok. Sadece herkese kardeşim deme
Kuzey:Afra herkes değil
Aa:Kim o zaman kim? Kardeşin mi cidden neden,nereden?
Kuzey:Sana ne kızım niye gerdi bu seni bu kadar?
Aa:Deren neden kardeşin değil Kuzey Irmak neden değil
Kuzey:Efe olduğundan Afra'yı daha yakın hissediyorum kendime bu kadar
Aa: Afra'yı seviyor musun?
Kuzey:Yok ebenin şeyi anonim
Kuzey:Kıskançlıktan kafayı yemişsin
Aa:Seni seviyorum ve bundan ciddi anlamda nefret ediyorum
Kızlar kızlar
Afra:Özür dilerim Irmak korkak olduğumu düşünüyorsun ama yine sizde buldum şifayı
Afra:Kardeş diyor bana. Tek bildiği bu. Ben ne yapmalıyım artık bilmiyorum. Yolun başında az da olsa umudum vardı ve ona tutunuyordum. Artık yok. Kalbim elleri arasında eriyip gidiyor. Çok seviyorum ne görüyor ne de duyuyor.
Irmak:Özür dilerim kuzum ben salaklık ettim asıl korkak olan benim sevmekten korkuyorum sen çok cesursun.
Irmak:Boş ver o andavalı
Deren:Sadece bir hafta daha Afra bir hafta daha pes etme sonra bırak.
Aklıma Kuzey'e beni bulması için verdiğim bilgiler gelince heyecanla mesajlara girdim.
Aa:Fark ettim de bir hafta çoktan doldu. Buldun mu beni?
Kuzey:Yarın büyük gün elimde birkaç kız var yarın netleşecek
Aa:Hadi bakalım skanslsmsk
Sabah olduğunda heyecanla evden çıktım. Beni gerçekten bulursa sevinir miydim üzülür müydüm emin değildim.
Öğle arasına kadar hamlesini beklediğim Kuzey öğle arası olunca elinde metreyle sınıfa girdi.
Şokla ona bakarken Efe ve Eren'i kapıya koyup sınıfa döndü.
"Evet arkadaşlar beden hocası rica etti boy ölçümü var biraz zamanınızı alacağız üzgünüm."
Kızlar böyle yakışıklı erkeklerle yan yana olacağı için mutluydu.
Telaşla yerimden kalkıp Kuze'in kolundan tuttum. "Anonim işini abartmadın mi sence de?"
"Yok kız yok dur ölçem seni de gel."
"Saçmalama anonim olacak değilim." Kuzey kafa sallayıp metreyi gösterdi. "Ya gel sen hele gel."
Sinirle geriye doğru kaçtım. "Kardeş diyodun şimdi anonim mi olduğumu sanıyorsun?"
"Bir boy işte kızım gelsene." Sinirle elindeki metreyi gösterdim.
"Kardeşim deyip beni anonim olabilecekler listesine koyamazsın anladın mı? Ya adam akıllı arkadaş gözüyle bak ya da saçma sapan seyler yapma.
Sınıftan sinirle çıkıp hızla tuvalete girdim.
Şansıma boş olan tuvalette duvara yaslanıp ağlamaya başladım.
Beni yoruyordu,beni çok yoruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TENİNDE
Humor0545****:Selam güzelim seni üzerim Kuzey:Yalnız ben erkeğim 0545*****:Ha doğru o zaman selam hayatım ben belalın