BÖLÜM-3

19.2K 849 319
                                    

Kuzey Işığı:Ben özür dilerim

Aa:Aldattın mı yoksa beni?

Kuzey Işığı:Ne?

Aa:Pardon devam et

Kuzey Işığı:Başta seni hafife aldığım için üzgünüm

Aa:He yok önemli değil nasılsın iyisin inşallah

Kuzey Işığı:İyiyim

Telefonu sinirle kapatıp,yanımdaki yatağa yavaşça koydum.Bu telefonu babama aldırmak için neler yapmıştım.

Öyle iki sinire atamazdım onu.

Irmak'a dönüp yazışmaları okuttuğumda boş boş suratıma baktı. Allah'ım bu kız neden bu kadar stabil?

"Sen nasılsın demedi bana Irmak!" Irmak gözlerini şokla açıp,yaslandığı yerden doğruldu.

"Ne demek sen diye sormadı. Akıl alır gibi değil. Yarın polise gidiyoruz." Dalga geçtiğini anladığımda somurtarak yastığıma sarıldım.

"Küstün mü?" Ona bakmadan kapıya doğru döndüğümde içeri giren Deren'e bakıp gülümsedim.

İşte o benim istediğim tüm tepkileri bana sunabilecek insandı. "Deren bak ne oldu." Deren elini dur manasında bana uzatıp boynu bükük bir şekilde yatağa oturdu.

"Eren beni aldatıyor galiba." Irmak gururla gülümsedi "Ben Eren'ler şerefsizdir demiştim." İkimiz de aynı anda ona sinirle bakınca öpücük attı.

"Bir şey demedim tamam." Ben Deren'in yanına geçip sırtına vurdum.

"Ya Eren öyle bir çocuk mu? Onun seni en büyük aldatacağı nesne çikolatalı süttür." Deren'e gülümsedim

"Haklısın ya ben abartıyorum her zamanki gibi."

Ona hızla kafa sallayıp telefonu Deren'e uzattım. "Deren bak."

Hızla mesajları okuduğunda kaşlarını çattı. "Sen diye sormamış." Irmak homurdanırken ben de ona ne oldu bakışları atmakla meşguldüm.

"Yalnız bence fazla triplere girme çünkü bu gece dışarı çıkacaklar."

Eren Kuzey ile çok yakın arkadaş olduğundan bu tür bilgilere kolayca ulaşıyordum.

Hemen telefonu çıkardığımda Irmak bana ters ters baktı.

"Siz malsınız ya." Irmak iki sene önce çok sevdiği ilişkisinde aldatıldığı için kimseye güveni kalmamıştı.

Ailelerimiz çok yakın olduğundan dolayı ise bizbde hiç kopmamış yıllardır birlikteydik.

Aa:Hayatım istihbaratım dışarıya çıkacağını söyledi. Neden bana haber vermedin?

Kuzey Işığı:Lan bir de peşime adam mı taktın?

Aa:Aa yoook ortak arkadaşımız diyelim

Kuzey Işığı:Eren ile arkadaş mısın?

Aa:O gevşeğe seni sevdiğimi söyler miyim ağzından kaçırır o

Kuzey Işığı:Ksnsksnskns

Aa:Neyse hayatım nereye gidiyorsun?

Kuzey Işığı: Anonim kırıcı olmak istemem ama biraz hızlı gitmiyor musun? Seni ilgilendirmez nereye gittiğim.

Aa:Haklısın ben kaptırdım kendimi,çok üzgünüm.

Kuzey Işığı:Hayır ya amann Deniz kafeye gittik bizim tayfa

Aa:Yaa yerim seni ben resmen açıklama yaptın.

Kuzey Işığı:Keşke şansını zorlamasan

Aa:Tamam tamam ben seni tutmayayım siz eğlenin.Ama eve geçince bana yazar mısın aklım sende kalmasın.

Kuzey Işığı:Peki

Aa:Bir de hava soğuk dikkat et

Görüldüğü attığında başımı Irmağın omzuna yasladım. "Irmak,beni hiç sevmeyecek değil mi?"

Deren telefonunu bırakarak yatakta sürünüp yanımıza geldi. "Üzülme bebeğim,sevmezse de kendi kaybeder."

İkisi aynı anda sarıldığında ben de gülerek onlara sarıldım.

Kapım gürültüyle açıldığında irkilerek kızları ittim. "Basıldınız!"

İkizim olan Efe'ye sinirle baktım.

"Sorunlu musun kardeşim sen?" Efe sinsici sırıtıp göz kırptı.

"Kırıcı oluyorsun ikiz.Neyse annem sizi aşağı çağırıyor gelin."

Kapıyı kapatıp çıktığında Irmak kapının arkasından bir süre bakıp bize döndü.

"Problemleri var bu çocuğun. Sıfır şaka."

Diyecek sözüm yok nasılsınız ksmsksmskz

AY TENİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin