Özel Bölüm 1

9.2K 364 51
                                    

İnsanlar büyürken çocukluklarından kaybettikleri şeyler olduğu söylenir bu doğru muydu?

Çünkü şu anda baktığım parkta salıncağa atlamamak için zor duruyordum.

Bir dakika neden duruyordum ki?

Koşarak salıncağa bindiğimde telefonumdan şarkı açıp sallanmaya başladım.

Kendi kendine yavaşlayan salıncağa bakarken arkamdan itilmemle çığlık attım.

Kuzey kahkaha atarak sallamaya devam ettiğinde ben de kahkahalarına eşlik ettim.

Bir süre sallandıktan sonra kafeye gitmeye karar vererek parktan çıktık. Kafeye girdiğimizde Eren'i Deren hariç bir kızla görünce kaşlarımı çattım.

Kim bilir yine ne yapıyordu deli çocuk. Yanlarına yaklaştığımızda Eren gözlerini kocaman açarak gülümsedi.

Bakışlarıyla bizden yardım isterken Kuzey durumu anlamış gibi sırıtmaya başladı.

"Demek yanında arkadaşın var Eren biz sizi hiç rahatsız etmeyelim..."elimi tutup diğer masaya çekti. "...hadi hayatım."

Eren gitmememiz için el kol yaparken Kuzey sadece gülüyordu. Bir masaya oturduğumuzda Eren hala masum masum bize bakıyordu.

"Bırak şunu cezasını çeksin orada." Eren'e sülük gibi yapışmış kıza gözlerimi kısarak baktım.

Her şey bir kenara Deren bacım için bunu yapabilirdim. Masadan kalkıp onların masasına doğru ilerledim.

"Merhaba canım arkadaşın sevgilisi aradı da seni masadan uzaklaştırmak durumundayım."

Kız somurtarak kalkarken bir kağıda numarasını yazıp gülümsedi. "Ararsın Eren."

Eren hızla masadan kalkıp he he gibi şeyler söyleyerek bizim masaya doğru ilerledi.

Kız arkasından somurturken ben sırıtıyordum.

"Ay arkadaşlar beni hiç kurtarmayacaksınız sandım,gerçi bu Kuzey kurtarmıyordu orası ayrı."

Kollarını koluma sarıp güldü. "Canım Afra iyi ki varsın." Kuzey masadan kolunu bize uzatıp Eren'e vurdu.

"Eline koluna hakim ol."

Herkes bir şeyler sipariş verdiğinde Eren kendi yemeğini bir kenara bırakmış bir Kuzey'den ben benden alıyordu.

Ama unuttuğu bir şey vardı ki o açsa,ben daha açtım.

Sinirle eline vurup tabağımı kendime daha çok yaklaştırdım. Benden aldığından daha fazla onun tabağından alırken kaşlarını çattı.

"Böyle anlaşmadık."

"Aslına bakarsan anlaşmadık."

Tayfanın geri kalanı tek tek masaya otururken Kuzey ayıp olur diye düşünmeden gözlerini devirdi.

"Arkadaşlar yarın öbür gün evleneceğiz neden hala dibimizden ayrılmadığınızı bir anlatsanıza bana."

Efe ters ters ona bakıp sonradan gelen yemeğini yemeye başladı."Abisiyim."lafını bölüp araya girdim.

"İkizimsin." omuz silkerek yemeğine devam etti. "En yakın arkadaşlarıyız."

Bakışlar Eren'e çevrilince hiç takmadı."Beni zaten herkes çok sever."

Deren bu tatlı haline dayanamamış olacak ki sevgilisine sarıldı. Eren'de gülümserken Kuzey masadan kalkıp elini uzattı.

"Ben de nişalısıyım bakayım bir,sanki hepinizden üstün oldum bir anda. Hadi Afra gidelim."

AY TENİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin