Kuzey:Afra bak kafamın karıştığı doğru ama yemin ederim ben bilmiyorum demedim. İlk mesajlarda seviyorum derken bir günde mi baz geçeceğim. Nolur inan bana yemiş bir boklar bu kız nasıl yaptı bilmiyorum.
Afra:Tek önemli yer orası değildi maalesef
Kuzey'i engelleyip WhatsApp'tan çıktım. Gereksiz savunmasına ihtiyaç duymuyordum.
Saçlarımı toplandığımda ortaya çıkanavi gözlerime baktım. Güzeldim, güzel.
Tayfa mayfa
Eren:Bebeklerim nasılsınız
Afra:
Afra:Hayriye yine geldi
Eren:O kim lan
Efe:Sivilcesi sksnksnsksnsm
Deren:Sen böyle de güzelsin hayatım
Afra:
Afra:Bir daha düşün
Irmak:Belki de değilsindir
Eren:En güzeli benim
Gülerek odamdan çıktığımda Efe'yle karşılaştık yüzümde bir ağlama izi ariyordu muhtemelen.
Bir erkek için ağlamak mı?Kaldırın başınızı kızlar, tacınız düşüyor.
Üstümdeki durgunluğu fark eden annem bana oldukça ılımlı davranirken bir FBI edasıyla sorunun kaynağını da arıyordu.
Evden çıkıp servise bindiğimizde Efe ile yan yana oturduk.
Gruptan kimse Kuzey ile konuşmuyordu.
Servisten indiğimizde yanımıza gelen Kuzey'e Efe tip tip baktı. "Beni dinleyin yemin ederim ben yazmadım onu."
Efe beni belimden yürümeye devam et dercesine hafifçe ittirip kendisi orada kaldı ancak konuştuklarını duyabiliyordum.
"Bak kardeşim sana inanıyorum,ama o kızla Afra varken konuşman bile hata ki sen onun kafanı karıştırdığını söylemişsin."
"Ben çok üzgündüm.Hala öyleyim Efe ben kimseyi bu kadar sevmedim hayatımda sevmeyi bana Afra öğretti. Şimdi o giderse ne yaparım ben?"
Dolan gözlerimi gökyüzüne çevirdim. Ne yaparsam yapayım kopamıyordum ondan ama bu gururumu hiçe sayacağım anlamına gelmiyordu tabiki.
Kantin masasına oturduğumuzda bizimkilere döndüm.
"Üstüne çık gittim kafası karıştı aradığı ilgiyi buldu ve yöneldi. Bunu başka bir kıza yapsa küsmezdiniz. O sizin dostunuz ve şu an size ihtiyacı var. Benim tanıdığım Eren ve Efe olun ve onun yanına gidin."
Eren kollarını açıp bana sarıldığında Efe de gülümseyerek yanaklarımı öptü.
"Kalbim çok güzel ve Afra Yılmaz." Saçımı arkaya savurup güldüm. "Sağol tatlım." Şu anki duygusallığımı gülerek örebileceğimi bildiğimden yapıyordum bunu.
Erkekler gittiğinde Irmak bağdaş kurdu ve Deren sandalyede aşağı kaydı.
"Gelelim fasulyenin faydalarına. Ne olacak böyle?" Irmak konuştuğunda Deren başını salladı.
Ah bebeklerim ben bilsem size de durum güncellemesi veririm.
"Bilmiyorum evet kıza beni sevdiğini söyledi ama kafası karisekken bir ilgiye kayabilecek mi kafam çok karışık. Midem bulandı artık bunlardan ."
Irmak elindeki ayran kutusuna yüzünü buruşturarak baktı.
"Yok kanka bu ayran bozuk ondan midem bulanmıştır." Deren mal mısın der gibi Irmak'a bakarken aynı bakışı atmaya çalışıyordum.
Ama boş boş bakıyor da olabilirim henüz tam ayarlayabiliyor değilim.
Zil ile beraber ayaklandığımızda Deren gözlerini kısarak Irmak'a döndü.
''Sizin dersiniz kimya değil mi pis şıllık." Irmak sinir bozucu bir kahkaha atarak kafa salladı.
"Sizin matematik değil mi?" Ben Küçük Emrah bakışları atarken Deren panter gibi Irmak'ın üstüne atlayabilirdi.
Sınıfın kapısına gelince Irmak'la hüzünlü bir ayrılış gerçekleştirip sınıftan içeri girdik.
Kuzey olayından sonra kızlarla uzak olmak beni daha çok üzüyordu. Her an yanımda olsunlar istiyordum çünkü bir tek o zaman unutuyordum.
En azından daha az hatırlıyordum.
*****
"Afra kime diyorum kızım ben!" Başımdan yükselen sesle irkilerek gözlerimi açtım."
Rüya değilmiş anam bende hoca bana rüyamda bağırıyor sanıyordum.
"Buyrun hocam." Hoca gözlüklerini çıkarıp bana baktı.
"Uyuyordun galiba?" Kafamı hızla sağa sola salladım."Sizden iyi öğretmen var mı diye düşünüyordum hocam o kadar iyi anlatıyorsunuz ki hayalvediyordum soruları."
"Matematik dersini mi hayal ediyosun?" Başımı yere eğdiğimde hoca gözlüğünü takip yerine ilerledi.
Arkasından dil çıkardığımda Deren gülerek kulağıma eğildi.
"Araba nasıl geri alınıyordu?" Homurdanarak cevap verdim.
"R."
Merhabaaa bebeklerim öncelikle bu ayrılık biraz sürecek ama sonu çok güzel olacak.
Biraz kaostan beslenin hadi öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TENİNDE
Humor0545****:Selam güzelim seni üzerim Kuzey:Yalnız ben erkeğim 0545*****:Ha doğru o zaman selam hayatım ben belalın