Evet 15K olduk🥳. İlginiz için çok teşekkür ediyorum🙏🏻. Sizi çok seviyorum🥰. Keyifli okumalar 👋
▫▫▫Bir Önceki Bölüm Kesiti▫▫▫
Yakalarından tutup kendine çekerken dudakları tek hamlede birleşmişti. Araf şoku atlatıp Efalin beline sardı kollarını. Araf Efale karşılık verirken hala dudakları birleşikken aynı anda güldüler. Efal ayrılırken kafalarını birleştirdiler.
"Gülüşünden öptüm."
Efal güldü.
"Bu cevap olarak sana yeter mi?"
"Yeterde artar bile."
Efal sevinçle Arafa sarılırken Arafsa içindeki burukluğa nalet yağdırdı.
"Özür dilerim"
Bunu kısık sesle söylemişti. Çünkü şuan ki mutluluğunun bozulmasını istemiyordu. Yakında bozulcağını bildiği halde.
Kafasını kaldırıp sevdiği kadına baktı. Çünkü artık onundu ve bildiği tek şey bu rüyanın bitmeden bütün zamanını Efalle harcamaktı. Ellerini Efalinkilerle birleştirip odaya geri döndüler.
"Burdan çıkalım mı artık?"
"Hıh?"
"Artık eve gidelim."
Efal kafasını evet anlamında sallayıp Araf'a odaklandı. Mutluydu son zamanlarda olmadığı kadar hemde.
⚫️⚫️◾️⚫️⚫️
Arabayı durdurup Efale baktı Efalse karşısındaki kocaman eve . Bu evde onunlamı kalacaktı yani. Belli etmeden dudak altından güldü. Arafsa çoktan görmüştü.
"Hadi girelim."
Kafasını tamam anlamında sallayıp içeri yürüdü . Mükemmel bir yerdi. Hayatında bu kadar güzel bir yer görmemişti. En son babası yüzünden gecekonduda yaşamak zorunda kalmışlardı.
Araf bütün odaları Efale göstermişti. Araf'ın karşısındaki odada kalacaktı ve Efal bu duruma sevinmişti.
"Acıktım"
Araf kafasını Efale çevirip ona yaklaştı. Araf yakınlaştıkça Efal duvara koltuğa sindi.
"Bende acıktım."
"Şey o zaman yemek şipariş edelim. Olmaz mı?"
"Olmaz. Benim yemeğim tam karşımda"
Efali kucağına alıp kafasını boynuna gömdü. Efalse olayın şokuyla olduğu yerde kaldı. Gerçi olduğu yer kadar rahat bir yer bulamazdı zaten. Olayın şokunu aylatıp o da kollarını Araf'a sardı. Arafsa geçecek mutluluğuna nalet etti.
"Hadi bakalım karnını doyuralım."
"Tamam"
Araf Efali kucağından indirip telefonunu eline aldı. Efalse biraz üzülmüştü çünkü Araf'ın kucağında oldukça rahattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAFTA KALAN
Literatura Feminina⚡- 13.04.2017 #Küfüriçerir #+18mevcuttur #Şiddetiçerir NOT❗RAHATSIZ OLAN OKUMASIN AŞIRI CRİNGLİK BARINDIRIR!!!