Okuduğunuz saati buraya bırakın bakalım 🤞🏼❤️
▫▫▫Bir Önceki Bölüm Kesiti▫▫▫
"Sana söz veriyorum. Değişicem ve karşına bir daha çıkacağım. Çünkü artık ben senden gidemem"
Elindeki yüzük kutusunu fırlatıp boğazını yırtına kadar bağırdı. İçindeki acının bitmesini istedi. Göz yaşları hızlandı hıçkırıklar arttı. Gök gürültüsü Efal için bağırdı. Yağmur Araf için arttı. Gözden kaybolan kadın için bir iç çekti. Kafasını kaldırıp havaya baktı.
"Seni seviyorum kadın..."
..............
Yalnızdı. Yolda tek başına yaşadıklarını düşünerek yürüyordu göz pınarlarıda ona eşlik ediyordu. Ne yapacağını nereye gideceğini bile bilmiyordu. Yağmur yolları ıslatmıştı havada kararmak üzereydi. Daha fazla mecali kalmamıştı. Durduğu yere diz çöktü. Ormanın içine gözlerini dikti. Aklından bin türlü şey geçiyordu. Belkide o ormana girmeliydi. Daha sonra bir yolunu bulup ölmeliydi. Yaşadıkları bünyesine fazlaydı. Arabaların farları yolu aydınlatıyordu. Oysaki bu Efalin umrunda değildi. Tek istediği artık yaşamak istemediğiydi.
O kadar çok şey düşünmüştü ki daldığının Farkında bile değildi. Hatta yanında duran arabadan bi haberdi.
"Şşştt"
Kafasını kaldırıp arabadaki adama baktı. Umursamadan konuşmaya tenezzül bile etmedi.
"Güzelim"
Adam sinirlenmişti.
"Bana bak istersen bize gidebiliriz."
"Bak gece gece başıma iş açma hadi işine git."
"Şuan daha önemli bir işim yok."
Az ilerde arabanın içindeki adam Efali izliyordu. Tabi Efal bunu bilmiyordu.
Arabanın içindeki adam dışarı çıkıp Efale yaklaştı.
"Hadi güzelim inatlaşma."
Az ilerdeki adam dayanamayarak arabadan indi.
"Kardeşim işine bak."
"Sen kimsin lan onu ilk ben gördüm."
Adam sinirlendi.
"Lan bi siktir git. Başıma iş açma"
Diğer adam bir hayli korkmuştu. Efalse dalgın dalgın onları izliyordu. Adam arabasına binip uzaklaşırken diğer adamsa Efalin yanına oturdu.
"Merhaba"
Efal cevap vermedi.
"Adım Burak"
Burak denilen adam kafasını Efale çevirdi.
"İyimisin?"
"İyiyim"
"Evine bırakmamı istermisin?"
"Bir evim yok"
"Anladım. Otele felan gitmek istermisin?"
"Otele gidecek paramda yok."
"Hıı. Peki o zaman benimle gel."
Efal kafasını adama çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAFTA KALAN
ChickLit⚡- 13.04.2017 #Küfüriçerir #+18mevcuttur #Şiddetiçerir NOT❗RAHATSIZ OLAN OKUMASIN AŞIRI CRİNGLİK BARINDIRIR!!!