Umut...
Belkide paha biçilmez tek şeydi...
Kim umudunu paha biçerdi ki, hangi aptal...
Umut etmek insanı insan yapmazmıydı. Belkide fazlasını. Düşüncelerin arasındaki olsa bir nebze umut için dünya yıkılmazmıydı. Kader denilen şeye umut için baş konulmazmıydı. Aşk denen şey umutla var olmazmıydı. Olurdu. Umudumuz bize verilmiş tek şeydi belkide. Haaaa birde iyki var. Ne de güzel bir kelime öyle değilmi? İyki...
İykiler iyki var. Çünkü iykileri biz bazenlerin arasından özenle ayırıyoruz.
'İyki varsın', 'iyki sen', 'İyki biz' bu kelimeler için belkide yaşadık. Belkide bu kelimeleri duymak için varız. İykiyi iyki yaşıyoruz. Çünkü onun iykisi ve tek umudu şuan yanında kolunun altında uyuyordu.
O kadar özlemişti ki onu yılları onsuz geçmişti ama asla onu umutamamamış bilakis sevgisi ve aşkı daha çok artmıştı. Elini yanağına götürüp boynundaki izine kaydırdı. Ne kadar acı çekmişti Allah bilir. Başına neler gelmişti. Elini izin üzerinde gezdirip kıza daha çok yaklaştı. Burnuna boynuna koyup uzun süre hasret kaldığı kokusunu içine çekti. Acı buydu onun için işte. Ayrı kaldığı yılları nasıl telafi edecekti. Şuan yanındaydı lakin aradan geçen seneler onun katili olmuştu. Gözünden akan yaş kızın boynuna düştü. Kız boynundaki ıslaklıkla gözlerini açarken Araf ağladığını görmemesi için kollarını kızdan çekip oturur pozisyona geçti. Kız şüpheyle kalkarken konuştu."Araf iyimisin?"
Adam gülerek konuştu. Çünkü artık karşısındakini üzgün görmek istetmiyordu.
"İyim sadece sana biraz sarılamak istiyorum."
"Ne diye duruyorsun sarıl o zaman."
Araf kızım konuşması bitmeden belini kavrayıp kendine çekti. Bu hissi seviyordu. Kucağındaki küçük beden ona huzur veriyordu.
"Hadi Araf uyuyalım. Uykum var."
Kızı kendine çekip yatağa uzandı.
(Mesela yani siz onlarmış gibi düşünün. )
Sevdiği yanındaydı ve şuan kolları ona sarılıydı daha fazla ne isteyebilirdi ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAFTA KALAN
Literatura Feminina⚡- 13.04.2017 #Küfüriçerir #+18mevcuttur #Şiddetiçerir NOT❗RAHATSIZ OLAN OKUMASIN AŞIRI CRİNGLİK BARINDIRIR!!!